بلیط اتوبوس خلخال

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس خلخال از مِستربلیط

خلخال در نزدیکی اردبیل یکی از شهرهای خنک و ییلاقی است که می‌توانید با اتوبوس به آنجا سفر کنید. بلیط اتوبوس خلخال علاوه‌بر قیمت اقتصادی تنها راه مستقیم برای رسیدن به این شهر است. چرا اگر بخواهید با استفاده از هواپیما سفر کنید باید ابتدا خود را به اردبیل رسانده و سپس به خلخال بیایید. اما اتوبوس‌ها شما را مستقیم به پایانه خلخال می‌برند. پس در ادامه ضمن معرفی این پایانه شما را با نحوه رزرو اینترنتی بلیط اتوبوس خلخال، آشنا خواهیم کرد. 

معرفی ترمینال خلخال 

این پایانه در استان اردبیل، شهر خلخال ، بلوار مصطفی خمینی  قرار دارد و یک پایانه بسیار کوچک به شمار می‌رود. سفرهای ورودی و خروجی از این ترمینال از مبدا و مقصد تهران و سلمان آباد است. اگر می‌خواهید بلیط خلخال را به مقصد تهران خریداری کنید یا از مبدا تهران به این شهر بروید، به این نکته توجه داشته باشید که این بلیط‌ها فقط در تهران از مبدا یا به مقصد پایانه آزادی هستند.

ترابر بی تا خلخال (تعاونی 15) شرکت مسافربری است که در این پایانه فعال است که می‌توانید بلیط خود را از آن خریداری کنید.

یکی از مزایای مهم سفر با اتوبوس این است که در حال حاضر بخش زیادی از اتوبوس‌ها از نوع VIP هستند. این به معنای سفر راحت‌تر و امن‌تر است که مشکلات و سختی‌های سفر با اتوبوس‌های قدیمی را ندارد.

اتوبوس‌های VIP مجهز به صندلی‌های تختشو، مانتیورهای اختصاصی برای هر صندلی، درگاه شارژ موبایل و غیره هستند که در طول مسیر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و در شهرهایی که فاصله زیادی با هم دارند، با سادگی بیشتری سفر کنید. بنابراین رزرو بلیط vip اتوبوس می‌تواند سفر راحتی را برای شما رقم بزند.

همچنین در طول راه یک یا چند توقف دارند که علاوه‌بر استراحت می‌توانید برای صرف وعده‌های غذایی یا نوشیدنی، استفاده از سرویس بهداشتی و نمازخانه از آن استفاده کنید.

خرید بلیط اتوبوس خلخال

ساده‌ترین راه برای خرید بلیط خلخال به هر یک از مقاصد یا از مبدا تهران و سلمان شهر به خلخال، رزرو اینترنتی بلیط اتوبوس خلخال است که به شما این امکان را می‌دهد تا لیست بلیط‌های موجود را در روزی که مشخص کرده‌اید به شما نمایش دهد.

با این توصیف نیازی به مراجعه حضوری به پایانه نخواهید داشت و هر زمان که بخواهید از طریق اپلیکیشن یا وب سایت می‌توانید بلیط خود را جستجو کرده و آن را خریداری کنید.

در این جستجو اطلاعات مختلفی مانند نوع اتوبوس، ساعت حرکت، ترمینال مبدا و مقصد، نام شرکت مسافربری، قیمت و غیره قابل مشاهده است.

اگر بلیط مورد نظر شما تکمیل ظرفیت شده باشد می‌توانید از روی تقویم روزهای قبل و بعد را نیز چک کنید تا نزدیک‌ترین تاریخ به سفر خود را پیدا کنید.

در نهایت پس از انتخاب بلیط خود، از روی نقشه صندلی‌ها باید بر اساس تعداد نفرات صندلی‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید که صندلی‌های از پیش رزرو شده توسط سایر مسافران و صندلی‌های خالی در آن را می‌توانید ببینید. 

در گام بعد فرآیند رزرو را با پرداخت آنلاین تکمیل کنید. پس از این مرحله اطلاعات بلیط خریداری شده برای شما پیامک می‌شود و در روز سفر می‌توانید به پایانه مراجعه کرده و با اعلام کد ملی بلیط را تحویل گرفته و سوار اتوبوس شوید.

سوالات متداول

مسیرهای پرتردد به مقصد

ارزان ترین و سریعترین مسیرها را با بیش از 500 شریک رسمی انتخاب کنید

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.