بلیط اتوبوس لنگرود

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

لنگرود تا تهران
 
360 کیلومتر
لنگرود تا کرج
 
310 کیلومتر
لنگرود تا اصفهان
 
680 کیلومتر
لنگرود تا تبريز
 
530 کیلومتر
لنگرود تا اروميه
 
660 کیلومتر
لنگرود تا اهواز
 
1010 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس لنگرود از مِستربلیط

لنگرود یکی از شهرهای سرسبز و زیبای استان گیلان است که در غرب شهرستان لاهیجان قرار دارد. شهر لنگرود یا همان رود آرام و متین قدمتی دیرینه دارد و به دلیل داشتن بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری فراوان به یکی از قطب های گردشگری تبدیل شده است به طوری که سالانه تورهای متعددی به مقصد لنگرود برگزار می گردد و پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری می باشد. این شهر بر روی جلگه ای سرسبز درکنار دریای خزر و جنگل قرار گرفته است و آب و هوای بی نظیری دارد.

لنگرود با وسعت 480 کیلومتر مربع بر اساس آخرین سرشماری های انجام شده دارای جمعیتی بالغ بر 140686 نفر می باشد. مردم این شهر مسلمان و پیرو مذهب شیعه هستند و به زبان فارسی و گویش گیلکی و گالشی صحبت می کنند. لنگرود از شمال به دریای خزر، از جنوب به شهرستان املش، از غرب به شهرستان لاهیجان و از شرق  به شهرستان رودسر منتهی می گردد. در لنگرود اماکن دیدنی و گردشگری فراوانی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به تالاب کیا کلایه، تالاب چاف، بام کومله، پل خشتی لنگرود، باغ معروف منجم باشی، مسجد جامع لنگرود، بقعه دوازده تن و ... اشاره نمود که بازدید از آن ها در هر فصلی می تواند بسیار لذت بخش و هیجان انگیز باشد.

در لنگرود هتل ها و ویلاهای اجاره ای متعددی وجود دارد که مسافران برای اقامت چند روزه خود می توانند یکی از آن ها را رزرو نمایند. در سفر به لنگرود رفتن به رستوران های این شهر و خوردن غذاهای محلی آن را فراموش نکنید زیرا همانند سایر شهرهای شمالی کشور دارای غذاهای محلی بسیار خوش طعم و لذیذی می باشد. از محبوب ترین غذاهای سنتی لنگرود می توان به یارمه پلو، میرزا قاسمی، ترش تره، سیرقلیه، انار بیج، شش انداز بادمجان، خوراک واویشکا، کال کباب و بورانی بادمجان اشاره نمود.

لنگرود از نظر تنوع سوغات و صنایع دستی نیز بی نظیر است به طوری که می تواند پاسخگوی هر نوع سلیقه ای باشد. از سوغاتی ها و صنایع دستی لنگرود می توان به نان برنجی، کلوچه، نان خلفه، ماهی، برنج، چای، حلوا، مرکبات، لبنیات، عرقیجات، گردو، فندق، حصیر بافی، گلیم بافی، قلاب بافی، چادر شب بافی، بامبو بافی، ابریشم کشی، مس گری، سفال گری و ... اشاره نمود.

سفر به شهر زیبا لنگرود می تواند بسیار لذت بخش باشد و برای رفتن به لنگرود می توان از خودرو شخصی، اتوبوس یا هواپیما استفاده نمود. برای افرادی که می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد برسند و محدودیت زمانی دارند سفر با هواپیما بهترین گزینه است اما اگر می خواهید سفری کم هزینه و مقرون به صرفه داشته باشید به شما سفر با اتوبوس را پیشنهاد می کنیم. سفر با اتوبوس در دسترس ترین روش مسافرت محسوب می شود و مسافران می توانند به راحتی بلیط اتوبوس تهیه کنند.

بهترین زمان سفر به لنگرود

با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوای معتدل لنگرود، زمستان های آن سرد همراه با بارش و تابستان های آن گرم هستند. از این رو بهترین زمان سفر به آن فصل بهار و تابستان است که لنگرود دارای طبیعتی زیبا و سر سبز می باشد. 

معرفی پایانه مسافربری لنگرود

پایانه مسافربری لنگرود یکی از مهم ترین راه های ارتباطی به این شهر محسوب می شود و بخش قابل توجهی از رفت و آمدها به لنگرود توسط آن انجام می شود. این پایانه مجهز به اتوبوس های معمولی و VIP  ایمنی می باشد، از این رو مسافران می توانند با استفاده از آن ها سفری راحت و بی خطر را تجربه نمایند. ترمینال مسافربری لنگرود از امکانات مختلفی مانند سالن انتظار، غرفه تعاونی، فروشگاه، رستوران، نمازخانه، پارکینگ، سرویس بهداشتی و .. برخوردار است. مسافران می توانند به منظور تهیه بلیط اتوبوس لنگرود به مقصد مورد نظر به این تعاونی ها مراجعه نمایند و بلیط سفر خود را به راحتی خریداری نمایند.

علاوه بر این مسافران می توان به صورت غیر حضوری و اینترنتی نیز نسبت به خرید بلیط سفر اقدام نمایند. برای این منظور کافی است که به یکی از وب سایت های ارائه دهنده بلیط مراجعه نمایند. این وب سایت باید یک وب سایت با سابقه درخشان و معتبر مانند مستر بلیط باشد تا بتوان با خیالی راحت خرید بلیط اتوبوس را انجام داد. وب سایت مستر بلیط نه تنها انواع بلیط سفر را به صورت سسیستمی و چارتری ارائه می دهد بلکه ارائه کننده خدمات مختلفی در زمینه سفر می باشد که مسافران با استفاده از آن ها می توانند سفر لذت بخش تری را تجربه نمایند. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که حتما اپلیکیشن مستر بلیط را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنید تا از امکانات بی نظیرش بهره مند شوید.

آدرس پایانه لنگرود: ترمینال مسافربری لنگرود در شهر لنگرود، خیابان امام واقع شده است و مسافران به منظور دسترسی به آن می توانند از اتوبوس و تاکسی های درون شهری استفاده نمایند.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.