بلیط اتوبوس نوشهر

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس نوشهر از مِستربلیط

برای سفر به نوشهر به‌عنوان یکی از شهرهای پرطرفدار و زیبای شمال ایران که فاصله کمی با پایتخت هم دارد، می‌توانید از اتوبوس استفاده کنید. روشی به‌صرفه و همیشه در دسترس که برای افرادی که در طول هفته یا ماه زیاد به این شهر می‌روند، بسیار مناسب است. بلیط اتوبوس نوشهر را می‌توانید از مبدا شهرهای مختلفی تهیه کنید. در ترمینال مسافربری این شهر روزانه اتوبوس‌های زیادی از این شهر به سایر مقاصد تردد می‌کنند، همچنین مقصد اتوبوس‌های مختلفی نیز نوشهر است. در ادامه اطلاعات لازم در رابطه با بلیط اتوبوس نوشهر و نحوه خرید آن، ترمینال و تمامی مقاصد این شهر را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

ترمینال نوشهر و امکانات آن

پایانه مسافربری بین شهری در نوشهر- کمربندی نوشهر - قرار دارد. این ترمینال امکانات کلی مثل سرویس بهداشتی و نمازخانه، سکوهای مسافربری، صندلی برای استراحت مسافران، دستگاه ATM و غیره است.

در این ترمینال می‌توانید بلیط نوشهر را به یا از مقاصدی مثل تهران، کرمانشاه، تبریز و غیره تهیه کنید. اگر قصد خرید بلیط تهران را دارید، این بلیط‌ها از مبدا یا به مقصد ترمینال آزادی (غرب) هستند که شرکت مسافربری ایران پیما (تعاونی ۱) آن‌ها را به فروش می‌رساند. این شرکت نیز در پایانه نوشهر مستقر است.

با توجه به اینکه سفر به شهرهای شمالی از مرکز و جنوب ایران از شهر تهران امکان‌پذیر است، بسیاری از مسافرانی که می‌خواهند به نوشهر سفر کنند، ابتدا به تهران آمده و از آنجا بلیط اتوبوس نوشهر را خریداری می‌کنند.

بیشتر اتوبوس‌های این نوشهر به مقاصد مختلف از نوع VIP هستند که سفری امن و راحت را برای شما رقم می‌زنند. از جمله امکانات این بلیط‌ها می‌توان به صندلی‌های تختشو، درگاه برای شارژ موبایل در هر صندلی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مانیتورهای اختصاصی برای هر صندلی و غیره اشاره کرد. 

ضمن اینکه تمامی اتوبو‌س‌ها با توجه به طول مسافت یک یا چند توقف بین مسیر دارند که برای استراحت و همچنین استفاده از سرویس بهداشتی، نمازخانه، خرید وعده‌های غذایی و خوراکی می‌توانید سفر راحت‌تری داشته باشید.

خرید بلیط اتوبوس نوشهر

رزرو آنلاین بلیط اتوبوس نوشهر مزایای زیادی دارد و محدودیت‌های خرید حضوری مثل هدر رفتن زمان و هزینه را از بین می‌برد. در این روش شما می‌توانید نوشهر را به عنوان مبدا یا مقصد انتخاب کرده و شهر دیگر را به همراه تاریخ وارد کنید تا در روز موردنظرتان لیستی از بلیط‌ها را مشاهده کنید.

در این لیست علاوه‌بر مبدا و مقصد، نوع اتوبوس، ظرفیت باقی مانده، شرکت مسافربری، ساعت حرکت، ترمینال مبدا و مقصد، قیمت بلیط اتوبوس نوشهر و سایر موارد درج شده که می‌توانید با بررسی آن‌ها بلیط مورد نظر خود را رزرو کنید. حتی می‌توانید رزرو بلیط vip اتوبوس را نیز انجام دهید و به این ترتیب سفر راحت‌تری را تجربه کنید.

با انتخاب بلیط باید از روی نقشه صندلی‌ها با توجه به تعداد نفرات، صندلی‌های مورد نظر خود را علامت بزنید.

در مرحله بعد جهت نهایی شدن فرآیند خرید بلیط اتوبوس نوشهر باید پرداخت آنلاین را انجام دهید. در این بخش اطلاعات بلیطی که خریداری کرده‌اید برای شما پیامک می‌شود. در روز سفر نیز با مراجعه به پایانه و شرکتی که بلیط آن را خریداری کرده‌اید، پس از اعلام کد ملی می‌توانید نسخه چاپی بلیط را تحویل بگیرید.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.