راهنمای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس قم از مستربلیط

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

قم تا تهران
 
150 کیلومتر
قم تا اصفهان
 
270 کیلومتر
قم تا اصفهان
 
270 کیلومتر
قم تا شيراز
 
760 کیلومتر
قم تا اهواز
 
670 کیلومتر
قم تا مشهد (خراسان )
 
940 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس قم از مِستربلیط

شهر قم یکی از پرمسافرترین شهرهای ایران است که برای برخی از سفرها به عنوان مقصد و گاهی نیز به عنوان شهری در بین مسیر سایر شهرها به شمار می‌رود. در هر صورت اگر مسافر این شهر هستید، می‌توانید با خرید بلیط اتوبوس قم سفر اقتصادی و راحتی داشته باشید. این شهر با تهران، اصفهان، سمنان و مرکزی فاصله کمی دارد که بهترین روش برای سفر از این شهرها به جهت کوتاه بودن مسافت اتوبوس است. ضمن اینکه به دلیل راحت بودن اتوبوس‌های vip می‌توانید با خیال آسوده از هر شهری به قم سفر کنید.

ترمینال مسافربری قم

حجم زیاد مسافران از شهرهای مختلف باعث شده که در بخش‌های مختلف ترمینال‌های مختلفی برای تردد به شهرهای مختلف وجود داشته باشد. این شهر ۳ پایانه اصلی است که در ادامه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد:

ترمینال مرکزی قم

 این پایانه در جاده قدیم قم به تهران قرار دارد و اتوبوس‌های قم به مقاصد مختلفی مثل تبریز، زنجان، ارومیه، مشهد، کرمانشاه، شیراز، رشت، همدان، بندرعباس، مرند، آبادان، میاندآب، مراغه، خرمشهر، بناب، خوی، بهشهر، تنکابن، ماهشهر، شلمچه، رودسر، لاهیجان، لنگرود، خسروی، مهران، پایانه مرزی مهران و گرگان سرویس‌دهی دارند.

ضمن اینکه از این شهرها نیز سرویس ورودی دارند که ممکن است مقصد نهایی آن‌ها سایر شهرها باشد: تبریز، آذرشهر، مراغه، مشهد مقدس، تربت جام، کاشمر، نیشابور، بجنورد، بیرجند، آبادان، اندیمشک، ماهشهر، خرمشهر، دزفول، رامهرمز، شوشتر، شیراز، اقلید، جهرم، داراب، کرمان، رفسنجان، سیرجان، شهر بابک، رشت، آستانه اشرفیه، رودسر، کلاچای، املش، لاهیجان، لنگرود، ارومیه، خوی، شاهین دژ، زاهدان، ایرانشهر، بندرعباس، زنجان، ماه نشان، کرمانشاه، سنندج، همدان، خرم آباد، الیگودرز، کوهدشت، دهدشت، شاهرود، اردبیل، یزد، اردکان، ابرکوه، گرگان، گنبدکاووس

شرکت‌های مسافربری زیادی در این پایانه فعال هستند که می‌توانید بلیط اتوبوس قم به مقاصد مختلف را از آن‌ها تهیه کنید. از جمله امکانات این ترمینال نیز می‌توان به دفاتر شرکت‌های مسافربری، تعاونی ها، غرفه و فروشگاه‌های مواد غذایی، سالن انتظار، سرویس بهداشتی، نمازخانه، رستوران، مسجد و دستگاه خودپرداز اشاره کرد.

ترمینال فدک

این پایانه در یکی از پرترددترین بخش‌های قم یعنی شمالی شهر و در ضلع غربی میدان 72 تن که محل ورود به شهر و خروج از آن به سمت جنوب و جنوب غرب این شهر است. بیشتر اتوبوس‌های این شهر از ترمینال‌های تهران هستند که به مقاصد مختلفی مثل اراک و اصفهان می‌روند و در میانه راه توقف می‌کنند.

از جمله شهرهایی که می‌توانید در این ترمینال برای آن‌ها بلیط تهیه کنید می‌توان به اصفهان، اراک، خرم آباد، شهرکرد، اهواز، برازجان، خرمشهر، نجف آباد، بروجرد، درود و بوشهر و همچنین بلیط برگشت به قم از این شهرها اشاره کرد.

در بین شرکت‌های مسافربری تنها شرکت عدل در این پایانه مستقر است و از جمله امکانات موجود در آن نیز می‌توان به غرفه مواد غذایی و صندلی‌های استراحت در محوطه اشاره کرد.

ترمینال ۷۲ تن

این پایانه نیز در میدان ۷۲ تن قم قرار دارد که بلیط اتوبوس به مقصد و از مبدا کرج، کاشان و تهران را می‌توانید خریداری کنید. ضمن اینکه تاکسی‌های مسافربری بین شهری نیز در این پایانه وجود دارند. 

بیشتر اتوبوس‌ها در این ترمینال به صورت گذری سوار می‌شوند و برنامه مدون برایی ساعت حرکت آن‌ها وجود ندارد. به همین دلیل نیز امکانات چندانی در این پایانه نیست

خرید بلیط اتوبوس قم

رزرو اینترنتی بلیط اتوبوس قم ساده‌ترین راه برای خرید بلیط است که این امکان را به شما می‌دهد تا بلیط اتوبوس به مقصد یا از مبدا قم به شهرهای مختلف را جستجو کرده، اطلاعات آن را بررسی و در نهایت بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید.

ضمن اینکه نیازی به مراجعه حضوری به ترمینال‌ها ندارید و از طریق سایت یا اپلیکیشن رزرو به سادگی امکان‌پذیر است.

قیمت بلیط اتوبوس قم نیز با توجه مبدا یا مقصد شما به چه شهری است، متفاوت خواهد بود. با این توصیف می‌توانید پس از ورود مبدا و مقصد و تاریخ لیست بلیط‌ها را به همراه اطلاعاتی مثل نوع اتوبوس، ساعت حرکت، پایانه مبدا و مقصد، ظرفیت‌های خالی، قیمت و سایر موارد مشاهده کرده سپس رزرو بلیط اتوبوس مورد نظر را با پرداخت آنلاین نهایی کنید. در این مرحله اطلاعات بلیط برای شما پیامک می‌شود و هنگام مراجعه به پایانه و شرکت مسافربری که بلیط آن را خریداری کرده‌اید، با اعلام کدملی نسخه چاپی بلیط را تحویل بگیرید.

البته برای راحتی بیشتر در سفر می‌توانید رزرو بلیط vip اتوبوس را انجام دهید. این نوع اتوبوس‌ها راحتی بیشتری دارد و صندلی‌های بزرگ و راحت آن سختی سفر را کاهش می‌دهد.

اندکی با شهر قم آشنا شویم

قم پایتخت مذهبی ایران و پایتخت فرهنگی جهان شیعه است. این شهر همینطور قطب انتشار کتاب‌های دینی در خاورمیانه محسوب می‌شود. آب و هوای قم گرم و نیمه خشک است با تابستان‌هایی بسیار گرم و زمستان‌هایی سرد و خشک. بهترین زمان سفر به شهر قم ماه‌های فروردین، اردیبهشت، شهریور و مهر است.

در قم آیین‌های متعددی در طول سال توسط مردم برگزار می‌شود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مراسم تاسوعا و عاشورا و نیمه‌ی شعبان اشاره کرد. مجموعه ای از موزه‌ها، خانه‌های تاریخی و آرامگاه‌ها اماکن دیدنی شهر قم را تشکیل می‌دهند. شهر قم با پنج شهر دنیا پیمان خواهرخواندگی بسته است که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به قونیه در ترکیه اشاره کرد.

به دلیل عواملی که ذکر شد شهر قم به عنوان یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای ایران محسوب می‌شود. پایانه‌ی مسافربری قم از امکانات بالایی بهره مند است و از بهترین ترمینال‌ها در کل کشور شمرده می‌شود. این ترمینال جنب بزرگراه خلیج فارس، خیابان امام خمینی، بالاتر از تقاطع امام خمینی واقع شده است. اتوبوس‌هایی که به سمت این مقصد گردشگری حرکت می‌کنند غالباً بسیار به روز بوده و از امکانات زیادی برخوردارند. در پایان امیدواریم از سفر خود لذت ببرید.

قم پایتخت مذهبی ایران و پایتخت فرهنگی جهان شیعه است. این شهر همینطور قطب انتشار کتاب‌های دینی در خاورمیانه محسوب می‌شود. آب و هوای قم گرم و نیمه خشک است با تابستان‌هایی بسیار گرم و زمستان‌هایی سرد و خشک. بهترین زمان سفر به شهر قم ماه‌های فروردین، اردیبهشت، شهریور و مهر است. در قم آیین‌های متعددی در طول سال توسط مردم برگزار می‌شود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مراسم تاسوعا و عاشورا و نیمه‌ی شعبان اشاره کرد. مجموعه ای از موزه‌ها، خانه‌های تاریخی و آرامگاه‌ها اماکن دیدنی شهر قم را تشکیل می‌دهند. شهر قم با پنج شهر دنیا پیمان خواهرخواندگی بسته است که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به قونیه در ترکیه اشاره کرد. به دلیل عواملی که ذکر شد شهر قم به عنوان یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای ایران محسوب می‌شود. سفر به قم با اتوبوس سفری مقرون به صرفه و آسان است و بلیط اتوبوس قم توسط تمامی شرکت‌های مسافربری به مسافران این مقصد عرضه می‌شود. پایانه‌ی مسافربری قم از امکانات بالایی بهره مند است و از بهترین ترمینال‌ها در کل کشور شمرده می‌شود. این ترمینال جنب بزرگراه خلیج فارس، خیابان امام خمینی، بالاتر از تقاطع امام خمینی واقع شده است. اتوبوس‌هایی که به سمت این مقصد گردشگری حرکت می‌کنند غالباً بسیار به روز بوده و از امکانات زیادی برخوردارند. در مستر بلیط می‌توانید به صورت آنلاین و در کم‌ترین زمان بلیط اتوبوس خود را خریداری نمایید. مستر بلیط وب‌سایتی معتبر و قابل اعتماد است که خرید بلیط اتوبوس را به راحتی امکان پذیر نموده است. مستر بلیط آگاهی از سرویس‌های اتوبوس قم و مقایسه‌ی قیمت‌ها را برای شما امکان پذیر می‌نماید. برای خرید بلیط اتوبوس قم فقط کافیست مبدأ و تاریخ سفر را جستجو کنید تا مستر بلیط لیست کاملی از سرویس‌های اتوبوس این شهر مذهبی و پر گردشگر را نمایش دهد.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.