بلیط اتوبوس کهنوج

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

کهنوج تا کرمان
 
320 کیلومتر
کهنوج تا يزد
 
670 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس کهنوج از مستربلیط

شهر کهنوج در استان کرمان واقع شده و مرکز شهری با همین نام است. این شهر از شمال با جیرفت و عنبر آباد، از شرق در مجاورت جازموریان در استان سیستان و بلوچستان و از بخش غربی و جنوبی با استان هرمزگان مرز مشترک دارد. شهرهای فاریاب، قلعه گنج، رودبار جنوب و منوجان به ندرت از کهنوج منفک شدند و اکنون مستقلا شهرستان هستند. بر اساس سر شماری سال 1395 جمعیت این شهر برابر با ۵۲٬۷۲۴ نفر بود. اسم این شهر برگرفته از نام قنات نو می باشد و مهمترین قنات کهنوج، قنات شیخ آباد است و قنات نو در مجاورت قلعه کلات قرار دارد. 

کهنوج هوای گرم را با بارندگی ناچیز تجربه می کند و بیشتر در قالب ریزگرد ظاهر می شود. رودخانه هلیل رود تنها رودخانه دائمی در این شهر است و با توجه به وجود آب های زیرزمینی در حوالی هامون جازموریان، و خاک حاصلخیز، دامداری و زراعت از عوامل حیاتی در اینجا بشمار می رود. زیبایی ها و جاذبه های بی بدیل این شهر می تواند شما را به دل تاریخ ببرد و قطعا تعطیلات شیرینی را برایتان به خاطره تبدیل کند.

برای سفر به این شهر می توانید از اتوبوس به عنوان وسیله نقلیه استفاده کنید که هم هزینه ها را مدیریت نمایید هم ایمنی را برای خود و همراهانتان تا حد زیادی به ارمغان بیاورید. بلیط اتوبوس کهنوج را بدون داشتن اطلاعات قبلی و یا طی کردن مراحل سخت، می توان از وب سایت ها خریداری نمایید. دیگر لازم نیست مانند سال های گذشته به تعاونی ها مراجعه کرده تا بلیط سفر را بخرید. امروزه می شود در خانه، محل کار یا خیابان بود و در کمتر از 10 دقیقه بلیط را از سایت ها سفارش داد.

بهترین زمان سفر به کهنوج

آب و هوای کهنوج معمولا گرم و خشک می باشد. تابستان ها در این شهر بسیار گرم و زمستان ها اغلب سرد و معتدل است. هوای شب های کهنوج به علت خنک بودنش به شوباد شهرت دارد. و نام بسیاری از ساختمان ها، مغازه ها و یا حتی سینما کهنوج برگرفته از همین اسم است. با این اوصاف اگر گرمای تابستان شما را اذیت می کند باید بگوییم که بهترین زمان سفر به شهر کهنوج فصل زیبای بهار و خنکای فصل پاییز می باشد.

این شهر از جاذبه های گردشگری، طبیعت بکر، اماکن تفریحی و مذهبی زیادی برخوردار است که دیدن آنها در سفر به کهنوج نباید فراموش شود مانند: تنگ موردان کهنوج، قلعه میش پدام، تنگ زرچین، قلعه ضرغام (کهنوج)، پناهگاه حیات وحش مهروئیه، طبیعت و سدهای گشکندر کهنوج، قلعه تاریخی کهنوج، سنگ نوشته های زهمكان، برج و عمارت صدخان، زیارتگاه بی بی طیبه، زیارتگاه دیوان مراد، روستای دهکهان هلیل رود و ... .

ازصنایع دستی کهنوج می توانیم به: انواع مرکبات، رطب، خرما و شیره  اشاره کنیم. صنایع دستی کهنوج جذاب و کاربردی هستند، در سفر به این شهر پیشنهاد می کنیم از صنایع آن مانند: حصیر بافی و قالی بافی دیدن کرده و به عنوان یادگار بخرید و به دوستان تان هدیه بدهید. سفر با اتوبوس ایمنی را برای شما به همراه دارد و شما به سادگی و در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین قادرید که بلیط اتوبوس به هر مقصدی را خریداری فرمایید.

معرفی پایانه مسافربری کهنوج

همه روزه مسافران زیادی در پایانه مسافربری کهنوج به مقاصد مختلف جابجا می شوند. شرکت های مختلفی از جمله: عدل کهنوج - تعاونی 7          ، میهن نور کهنوج - تعاونی 4 و ترمینال پایانه کهنوج برای نقل و انتقال مسافران با اتوبوس با این پایانه قرار داد دارند. این امکان که بلیط را از همین شرکت ها حضوری بخرید وجود دارد، البته بهترین گزینه، خرید بی واسطه از طریق وب سایت هایی مانند مستر بلیط است. برای یک خرید اینترنتی بلیط کافیست ابتدا وارد سایت شده و وسیله نقلیه مورد نظر را انتخاب کنید، سپس مبدا و مقصد را تعیین و تاریخ رفت و برگشت را وارد نمایید. در ادامه گزینه جستجو را بزنید تا سیستم بلیط مورد نظر به مقصد مشخص شده را بیابد و آن را با ذکر ویژگی هایی همچون قیمت، شرکت ارائه کننده بلیط، ساعت حرکت و نوع وسلیه نقلیه به شما معرفی کند.

با تهیه بلیط این شهر می توان در مسیرهای زیادی همچون: کهنوج به اصفهان، کهنوج به کرمان، کهنوج به یزد، اصفهان به کهنوج، پایانه صفه (اصفهان ) به کهنوج، پایانه کاوه (اصفهان ) به کهنوج، کرمان به کهنوج، ایرانشهر به کهنوج، بندرعباس به کهنوج و یزد به کهنوج در تردد بود. 

از جمله امکاناتی که برای این ترمینال در نظر گرفته شده می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ارائه سرویس مکانیکی برای اتوبوس ها
  • دفتر رزرو مسافرخانه و هتل
  • سالن های غذاخوری و کافی شاپ
  • دستگاه های آبسردکن
  • پارکینگ
  • نمازخانه
  • دستگاه های خودپرداز
  • باجه تلفن عمومی
  • دفتر نمایندگی تاکسیرانی شهر نجف آباد
  • فروشگاه های سوغات و صنایع دستی
  • اتوماسیون حمل بار
  • خوابگاه جهت استراحت رانندگان

آدرس پایانه کهنوج: کهنوج – جاده کهنوج – ورودی کهنوج – پایانه مسافربری کهنوج

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.