بلیط اتوبوس محمود آباد

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

محمود آباد تا تهران
 
220 کیلومتر
محمود آباد تا اصفهان
 
650 کیلومتر
محمود آباد تا مشهد (خراسان )
 
810 کیلومتر
محمود آباد تا کرج
 
260 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس محمود آباد از مِستربلیط

محمود آباد نام شهر ساحلی در کنار دریای خرز می باشد این شهر مرکز شهرستان محمود آباد است. در گذشته اقتصاد محمود آباد بر پایه صنایع  دستی بوده است، اما در حال حاضر اقتصاد این شهر برپایه ماهیگیری، کشاورزی وگردشگری  شکل گرفته است. جاده محمود آباد – آمل ارتباطی بین دریای خزر و جاده هزار ایجاد کرده است. مهم ترین شهر های محمود آباد عبارتند از: نور در غرب، فریدون کنار و بابلسر در شرق و آمل در جنوب براساس سر شماری عمومی انجام شده محمود آباد دارای ۱۹۸۸۳ نفر جمعیت در سال ۱۳۷۵ خورشیدی بوده است که رفته رفته در سال ۱۳۸۵ به ۲۷۵۶۱ نفر افزایش پیدا کرده است. 

مردم محمود آباد به زبان مازندرانی تکلم می کنند. شهر امروزه محمود آباد دارای قدمت بسیار طولانی نمی باشد. البته قدمت محمود آباد با روستای تاریخی اهلم که در کنار آن واقع شده است باهم یکی است اما در زمان حکومت ناصر الدین شاه راه ساحلی شاه عباسی و یک امام زاده، تنها معماری باستانی بر جای مانده است. حاج محمد خان اصفهانی دستور احداث بنای فعلی شهر محمود آباد را صادرکرده است. همچنین او به ساخت مسجد، کاروانسرا، بندر و حمام اقدام نمود. قدیمی ترین محله های شهر محمود آباد توسکا محله، سوراخ مازو، و آهو محله می باشند. مرکز شهر های کوچک اطراف محمود آباد بازار محمود آباد می باشد و روز به روز شهرک های توریستی در اطراف شهر محمود آباد رونق گرفته اند. پارک های شهر محمود آباد شامل ۴ پارک به نام های ملت، لاله، مرکزی و طاهباز می باشد. اگر قصد رزرو بلیط اتوبوس محمود آباد را دارید می توانید در هتل های موجود در مجاورت دریا را کرایه رزرو‌کرده و در آن جا استراحت کنید. محمود آباد یکی از مهم ترین قطب های تولید برنج بوده که این برنج بسیار خوش عطر و خوش پخت می باشد. 

معروف ترین برنج های زیر کشت مزارع که طرفدارن زیادی دارند، طارم، ندا، نعمت، فجر، دم سیاه و ب۱ هستند. اگر به محمود آباد سفر کردید سفر خود را فقط به تماشای دریا محدود نکنید و کمی برای روستاها و طبیعیت اطراف هم وقت بگذارید. روستای لاویج یکی از روستاهای خوش آب و هوای شهر محمود آباد بوده که در ۵۷ کیلومتری آن و در مسیر نور واقع شده است. لاویج از جنگل های راش پوشیده شده است که علاوه بر زیبایی از آب و هوای معتدلی برخوردار است. در گذشته محمود آباد یکی از بنادر آمل بوده و موقعیت مهمی در رابطه با حمل و نقل و تجارت بین ایران و روسیه داشته است.  اما با توسعه بنادر مانند نوشهر و انزلی ، محمودآباد اهمیت خود را از دست داد و امروز یکی از شهرهایی است که در حاشیه دریای خزر قرار گرفته و مناطق تفریحی مناسبی را در خود جای داده است و امکانات خدماتی را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد. 

بهترین زمان سفر به محمود آباد

وقتی که از شما ایران صحبت می کنیم همه ما یاد آب و هوای خوب و دریای آن میفتیم اما به یاد داشته باشید منطقه محمود آباد دارای زمستان های بسیار سرد و تابستان های شرجی می باشد به طوری گرمی هوا در تابستان بسیار طاقت فرسا بوده و حتی به آفتاب سوختگی شما هم ممکن است منجر شود پس بهترین فصول برای مسافرت به این شهر فصل پاییز و بهار بوده که شهر محمود آباد از آب و هوای متعدل و نسبتا خنکی برخوردار است. ماه مهر، فروردین، اردیبهشت و خرداد از بهترین ماه های سفر به شمال کشور و شهر محمود آباد هستند. بسیاری از افراد به علت مشغله کاری نمی توانند برای خرید بلیط به صورت حضوری اقدام کنند. حال جای نگرانی نیست امروزه وب سایت های طراحی شده اند که خیال همگان را از این بابت راحت کرده و تمامی اقشار می توانند خرید بلیط خود را از طریق اینترنت انجام دهند. اگر بخواهیم یک وب سایت معتبر را پیشنهاد کنیم که هم ارزان و هم دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد باید مستر بلیط بهترین گزینه است. این وب سایت با داشتن ویژگی های نظیر: اعلام کاهش قیمت، اعلام افزایش ظرفیت و ... توانسته متقاضیان زیادی را به خود جذب کند. جالب است بدانید بدون عضویت در وب سایت مستر بلیط می توانید بلیط خود را خریداری کنید اما با عضویت در این اپلیکیشن از تخفیفات ویژه عضویت آن بهره مند شوید. این شهر تعداد زیادی ویلا ، استراحتگاه ، هتل و هتل های آپارتمانی دارد که مسافران می توانند در آنجا اقامت کنند تا از یک استراحت آرام در کنار ساحل زیبای  محمود آباد از دریای خرر لذت ببرند. 

معرفی پایانه مسافربری محمود آباد

پایانه مسافربری شهر محمود آباد شامل یک ساختمان بزرگ با امکانات رفاهی می باشد. از امکانات این پایانه می توان به موارد زیر اشاره کرد

دفاتر نمایندگی فروش بلیط اتوبوس

غرفه های فروش مواد غذایی و سوغاتی

رستوران و کافی شاپ

نمازخانه

سرویس بهداشتی

یک پارکینگ مجزا برای خودرو و یک پارکینگ برای اتوبوس

دستگاه خود پرداز

آدرس پایانه شهر محمود آباد به شرح زیر می باشد:
محمود آباد، بلوار امام خمینی، پایانه محمود آباد   

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.