بلیط اتوبوس شهریار

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

شهریار تا اصفهان
 
420 کیلومتر
شهریار تا مشهد (خراسان )
 
920 کیلومتر
شهریار تا خرم آباد (لرستان )
 
470 کیلومتر
شهریار تا بروجرد
 
370 کیلومتر
شهریار تا برخوار
 
410 کیلومتر
شهریار تا شيراز
 
900 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس شهریار از مِستربلیط

شهرستان شهریار که به عروس تهران مشهور است در غرب استان تهران واقع می باشد. مردم این شهر پیرو مذهب شافعی اهل سنت هستند و بزرگترین طایفه ی استان تهران یعنی طایفه ثمرین، در شهرستان شهریار زندگی می کنند. جمعیت این شهر حدود هفتصد و پنجاه نفر است و با این آمار، دوازدهمین شهرستان پرجمعیت ایران محسوب می شود. در این شهرستان انواع میوه ها از جمله انگور، هلو، گوجه سبز، آلبالو و.. کشت می شود. ارتفاع این شهر از سطح دریا هزار و چهارصد و هشتاد متر است و از لحاظ موقعیت جغرافیایی از شمال به جلگه ی ساوجبلاغ، از جنوب شرقی به بخش پشاپویه، از شرق به بخش غار، و از جنوب غربی و جنوب به رشته کوه های کم و ارتفاع و باریک تخت رستم ختم میشوند. این رشته کوه، شهریار را از منطقه کویری شهرستان ساوه جدا می کند.

از جمله جاذبه های گردشگری این شهرستان می توان به آثار باستانی آن اشاره کرد، مانند تخت رستم. این اثر باستانی که در دهستان جوقین و در حدود بیست کیلومتری غرب شهر شهریار واقع می باشد، در دوران ساسانی جزو اتشکده های مهم محسوب می شده.

تپه جوقین علاوه بر اینکه از کهنترین آثار این منطقه به شمار میاید، یکی از ناشناخته ترین آنها هم هست. این تپه از بزرگترین و پراهمیت ترین بناهای خشتی منطقه است که قدمتش به دوران ساسانی و پیش از اسلام برمی گردد.  معروفیت این شهر بیشتر به باغ ها و ییلاق هاست، اما از دیگر جاذبه های این استان تپه باستانی بالکین، قلعه دهشاد، امامزاده عبد الله و امامزاده اسماییل می باشند. در ادامه با مستر بلیط همراه باشید تا بیشتر با این شهر آشنا شوید.

بهترین زمان برای سفر به شهریار 

این شهر با داشتن آب و هوای معتدل، باغ های سرسبز و پربار و جاهای دیدنی بسیار برای مسافران خود همواره خاطرات خوش یک سفر تفریحی جذاب را به ارمغان میاورد.این شهر با داشتن درختان و دشت های سرسبز، ریه سبز شهر تهران لقب گرفته است. این شهر دارای تابستان های نسبتا گرم و زمستان های سرد می باشد.

شیروانی در کتاب «بستان سیاحه» که حاصل سفر 37 ساله او به سرتاسر جهان است، در مورد شهریار این چنین می نویسد: 

«شهریار بلوکی است فرخنده آثار از بلوکات طهران و در یک‌منزلی آن واقع است و قریب شصت‌پاره قریه معموره در اوست، آبش فراوان و هوایش معتدل و خاکش نیکوست، باغات فراوان و غلات ارزان دارد، فواکه سردسیری ممتاز، خوش‌سیما، انگورش با امتیاز است و باد شهریار جان‌گداز است.»

به طور کلی بهترین زمان برای سفر به شهرستان شهریار، فصل بهار و پاییز است. چراکه در این دو فصل هوای شهریار بسیار مطبوع می باشد و همچنین طبیعتش به اوج زیبایی خود می رسد. کوچه باغ های شهریار بسیار زیبا هستند و پیشنهاد می کنیم که اگر در این دو فصل با تهیه بلیط اتوبوس شهریار به این شهر سفر کردید، پیاده روی عصرانه را فراموش نکنید!

معرفی پایانه مسافربری شهریار

همانطور که می دانید پایانه مسافربری از مهمترین راه های ارتباطی به هر شهری محسوب می شود و نقش انکار نشدنی ای در توسعه و پیشرفت آن دارد. البته که اگر ساکن تهران و اطراف آن باشید برای سفر های آخر هفته خود به شهریار نیاز به رزرو بلیط ندارید و می توانید به سادگی با خودروی شخصی خود به این شهرستان خوش آب و هوا سفر کنید، اما شهرستانی ها چطور؟

انتظار شما از یک پایانه مسافربری ممتاز چیست؟ 

دارا بودن سالن انتظار؟رستوران و فروشگاه؟ دستگاه خودپرداز؟ سرویس بهداشتی؟ اتوبوس های مجهز؟ پایانه مسافربری شهریار از تمام این امکانات برخوردار است! شما می توانید با مراجه به دفاتر تعاونی این شهرستان بلیط اتوبوس سفر خود را تهیه کنید.  

آدرس پایانه شهر به شرح زیر می باشد:

پایانه مسافربری شهریار که پایانه 22 بهمن نام دارد، در خیابان شهید مطهری قرار دارد.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.