بلیط اتوبوس اسلامشهر

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

اسلامشهر تا گرگان
 
440 کیلومتر
اسلامشهر تا اردبيل
 
600 کیلومتر
اسلامشهر تا تبريز
 
640 کیلومتر
اسلامشهر تا بابل
 
230 کیلومتر
اسلامشهر تا سراب (آذربايجان شرقي )
 
660 کیلومتر
اسلامشهر تا لنگرود
 
370 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس اسلامشهر از مِستربلیط

اسلامشهر از شهرهای تاریخی و پرجمعیت استان تهران می باشد. دومین شهرستان پرجمعیت در تهران و نوزدهمین شهر در کشور، و همچنین پرجمعیت ترین شهری که مرکز استان نمی باشد. جمعیت ان تقریبا پانصد نفر و تراکم جمعیت هم ده هزار نفر بر کیلومتر مربع می باشد. قدمتش به حدود پنج هزار سال قبل از میلاد برمی گردد و علت اهمیتش هم آثار تاریخی ای است که در زمان مختلف در آنجا کشف شده اند. مانند تپه هایی که قدمت بعضی از آن ها به هفت هزار سال می رسد. دلیل دیگر، دارا بودن زمین های مستعد کشاورزی و رودخانه های پر آب است. مرزهای این شهر از شرق و جنوب به ری، از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهیار منتهی می شوند. همانطور که گفتیم اسلامشهر یکی از شهرستان های تاریخی و کهن ایران است که آثار باستانی بسیار در آن وجود دارد که برخی از آن ها یادگار دوره های مختلف حکومتی در ایران هستند. برای گشت و گذار در اسلامشهر می توانید از این جاذبه های تاریخی و طبیعی دیدن نمایید. سالانه گردشگران بسیاری با سفر به تهران، بلیط اتوبوس تهیه می کنند و به شهرستان های اطراف تهران هم سری می زنند:

این شهر محل های دیدنی و آثار باستانی بسیاری دارد از جمله تپه های باستانیِ مافین آباد، چیچکلو و واوان، یخچال های تاریخیِ جعفر آباد و ترشنبه، گورستان ارامنه و امام زاده ها.فاصله اسلامشهر با تهران چیزی حدود دوازده کیلومتر است، یعنی نزدیکترین شهرستان به پایتخت.

بهترین زمان برای سفر

همانطور که گفته شد اسلامشهر یکی از شهرستان های استان تهران می باشد. آب و هوای تهران در نواحی مختلف به خاطر موقعیت جغرافیایی، متفاوت می باشد. البته به طور کلی هوای تهران در مناطق کوهستانی معتدل و در دشت، نیمه بیابانی است. 

سه عامل اصلی و موثر بر اب و هوای تهران را با هم بررسی می کنیم:

دشت کویر: مناطق خشکی که در مجاورت استان قرار دارند مانند کویر قم، از عواملی هستند که تاثیر منفی روی اب و هوای استان میگذارند و باعث گرد و غبار و کویر و همچنین گرما و خشکی هوا می شوند. 

رشته کوه‌های البرز: این رشته کوه ‌ها باعث تعدیل آب و هوا می‌ شوند.

بادهای مرطوب و باران ‌زای غربی: این بادها با وجود داشتن نقش موثری که در تعدیل گرمای سوزان بخش کویری و قابل تحمل کردن آن دارند،نمی توانند اثر آن را خنثی کنند.

اسلامشهر با میانگین دمای سالانه بیست و دو درجه سانتی گراد دارای اب و هوای معتدل و بهاری می باشد.

پایانه مسافربری اسلامشهر 

پایانه های مسافربری از مهم ترین راه های ارتباطی به هر شهری محسوب می شوند و نقش مهمی در توسعه و پیشرفت آن دارند. مسافرانی که می خواهند سفری به یاد ماندنی و مقرون به سرفه به اسلامشهر داشته باشند، می تواند با تهیه بلیط اتوبوس اسلامشهر این خواسته خود را برآورده کنید. پایانه مسافربری اسلامشهر دارای سالن انتظار، دستگاه عابر بانک، فروشگاه، غرفه تعاونی و پارکینگ 
می باشد. شما می توانید برای تهیه بلیط اتوبوس به یکی از دفاتر تعاوتی فعال در ترمینال مراجعه کنید و بلیط اتوبوس سفر خود را خریداری نمایید. 

البته راه بهتری هم هست! شما می توانید با مراجعه به سایت مستر بلیط به صورت آنلاین بلیط سفر خود را تهیه کنید. مستر بلیط معتبر ترین سایت فروش بلیط آنلاین است که علاوه بر وب سایت، دارای اپلیکیشن نیز می باشند. شما به راحتی می توانید آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده و از امکانات منحصر به فرد آن بهره مند شوید.

آدرس پایانه اسلامشهر به شرح زیر می باشد: 

پایانه مسافربری اسلامشهر در شهری به همین نام که از توابع استان تهران است قرار دارد و در نزدیکی بزرگراه غدیر و در مجاور دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.