روستای کچا

روستای کچا؛ تاریخچه + راه های دسترسی

استان گیلان درون خود جاذبه های گردشگری مختلفی را قرار داده است و برخی از این جاذبه ها درون شهر رشت جای گرفته اند. شهر رشت جاذبه های طبیعی بی نظیری دارد که یکی از آن ها روستای کچا است. این روستا در 20 کیلومتری از رشت واقع شده و در دهستان سراوان قابل مشاهده است. روستای کچا هم جاذبه های طبیعی مختلفی را درون خود پنهان کرده است که با مراجعه به مجله مستر بلیط می توان اطلاعات جامعی در مورد آن ها به دست آورد.

تاریخچه روستای کچا

قدمت روستای کچا طبق روایات و نقل هایی که وجود دارد به سال 169 قمری بر می گردد.  همان طور که می دانید قدمت روستا ها را نمی توان به درستی حدس زد، چرا که از سال های پیش و حتی ممکن است قبل از اسلام به وجود آمده باشند از این رو برای فهمیدن تاریخ به وجود آمدن روستا ها می توان به روایات و نوشته هایی که از بعضی از افراد وجود دارد بسنده کرد. برای لذت بردن از این روستای توریستی کافی است که به سایت مستر بلیط مراجعه کنید و بلیط خود را خریداری نمایید.

تاریخچه

نقشه و معرفی بخش های مختلف

این روستا قسمت های نابی را درون خود جای داده است که می توان از میان آن ها به چشمه اورجین و آبشار کچا اشاره کرد. چشمه اورجین این روستا دارای آب زلالی است و از دل کوه به صورت خودجوش بیرون می زند حتی از آن برای آشامیدن استفاده می کنند.

در روستای کچا اقامتگاه هایی وجود دارد که می توانید هنگام سفر از آن ها بهره ببرید و با مردمانی مهمان نواز رو به رو شوید. بسیاری از افراد برای راهی شدن به سوی رشت قصد دارند از هواپیما استفاده نمایند، چرا که بعد از گذشت مدت زمان کمی به مقصد خواهند رسید از این رو می توانید بلیط هواپیما رشت را تهیه کنید و سفر خود را آغاز نمایید.

شرایط بازدید

شرایط بازدید

برای بازدید از این منطقه می توانید با تاکسی ها یا ماشین های شخصی خود راهی شوید. که بدون اینکه هزینه ای را بپردازید می توانید به روستای توریستی کچا وارد شوید و از جاذبه های طبیعی آن دیدن نمایید.

راه های دسترسی به روستای کچا

روستای کچا در بیست کیلومتری رشت و سراوان قرار گرفته است دقیقا رو به روی پاسگاه سراوان می توان روستای توریستی کچا را مشاهده نمود. هنگامی که از اتوبوس برای مسافرت خود استفاده می کنید می توانید از طریق سایت مستر بلیط اقدام به تهیه بلیط اتوبوس رشت نمایید و سفر دور و دراز خود را آغاز نمایید. زمانیکه به مقصد برسید برای رفتن به این روستا می توانید از تاکسی استفاده کنید.

برای خرید بلیط قطار می توانید از مستر بلیط کمک بگیرید و در کم ترین زمان رزرو خود را انجام دهید. اگر برای اولین بار است که می خواهید از مستر بلیط هتل تهیه کنید، رزرو هتل رشت شامل تخفیف می شود، کافی است تا به صفحه هتل مراجعه کرده و از کد استفاده کنید.
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *