سرزمین عجایب تهران

سرزمین عجایب تهران؛ نقشه + راه های دسترسی

در مجله مستر بلیط ما قصد داریم شما را با مکان ها و جاذبه های دیدنی ایران آشنا کنیم، در این جا به سراغ یکی از مکان های بسیار زیبا و تفریحی تهران که سرزمین عجایب تیراژه نام دارد سری می زنیم و ویژگی ها و امکانات خارق العاده این مکان را بیشتر بشناسیم، در واقع سرزمین عجایب یکی از مکان های تفریحی و جذاب در تهران است که در مجتمع تجاری تیراژه قرار دارد و در یک فضای حدودا ۴۰۰ متری وسایل های متنوعی را برای بازی در اختیار گروه سنی های مختلف می گذارد.

نقشه و معرفی بخش های مختلف

نقشه و معرفی بخش های مختلف

بازی هایی که درسرزمین عجایب تهران وجود دارند شامل ماشین فرفره، خلبان کوچک، اتاق بازی و سرسره برای کودکان ۳ تا ۶ سال که می تواند کودک دلبند شما را بسیار سرگرم کند، اگر فرزند شما از نظر سنی کمی بزرگ تر است می تواند از وسایل بازی از جمله بولینگ کوچک، شتر سواری، ماشین یا موتور کوبنده و …. لذت کافی را ببرد.

علاوه بر این بازی ها در سرزمین عجایب بازی های کامپیوتری به قدری دارای تنوع هستند که شما به سختی از میان چندین بازی می توانید یکی را انتخاب کنید. البته به غیر از بازی های کامپیوتری برای افراد بزرگتر نیز فرصت سرگرمی و هیجان وجود دارد، نمونه ای از محبوب ترین بازی ها برای افراد بزرگسال شبیه ساز هواپیما و دستگاه های این مجموعه است، در این بازی شما ابتدا در داخل اتاقکی می نشینید و درب آن بسته خواهد شد و دسته هواپیما به جهات گوناگون آغاز به حرکت می کند.

البته بدانید بازی دیگری برای افراد بزرگ سال وجود دارد که نام آن بوفالوی وحشی و رام کردن آن کار سختی است، بازی دیگری که برای افراد بزرگسال است، سفینه گردان نام دارد که کودکان اجازه سوار شدن به آن را ندارند.

سالن بولینگ نیز تفریح مهیج است، اگر قصد ورود به این مجموعه را دارید باید ابتدا کارت اعتباری را تهیه کنید که این کارت اعتباری در جلوی درب به شما داده می شود، مبلغی که از شما در قبال کارت اعتباری گرفته می شود هزینه ورود شما و کودکتان به سرزمین عجایب است، به غیر از آن شما قادر هستید هر چقدر می خواهید کارت اعتباری خودتان را شارژ کنید، بعد از آن در هر زمانی که  شما از هر دستگاهی استفاده کنید.

مبلغ مورد نظر از کارت شما کسر می گردد، به غیر از بولینگ تمامی وسایل این مجموعه با کارت اعتباری شما کار خواهند کرد. در سرزمین عجایب علاوه بر وسایل بازی چند فروشگاه مخصوص خوردنی فروشی مثل بستنی، فست فود، آب میوه و تنقلات است، تا در این مجموعه شبی بسیار زیبا و به یاد ماندنی برای کودک و خانواده شما رقم بخورد. اتاق مخصوص تولد کودک و عکس برداری فوری از جمله جاذبه های بسیار خوب این مکان هستند.

شرایط بازدید

شرایط بازدید

علاقمندان می توانند برای رفتن به این مجموعه و انجام تفریحات از اول هفته تا چهارشنبه از ساعت 16 الی 24 و در آخر هفته پنجشنبه ها از ساعت 14 الی 24 و جمعه و روزهای دیگر تعطیلات از ساعت 12 تا 24 به این مکان بسیار مهیج سر بزنند، و روز خوبی را برای خود و خانواده خود رقم بزنند.

راه های دسترسی به سرزمین عجایب تهران

برای دسترسی به سرزمین عجایب باید بلیط هواپیما تهران را تهیه کنید و خود را به مقصد برسانید در آن ها به وسیله تاکسی هایی که آماده خدمت رسانی هستند به میدان پونک در بزرگراه اشرفی اصفهانی بروید بعد از این که از پل همت گذر کردید به سرزمین عجایب خواهید رسید.

برای خرید بلیط قطار می توانید از مستر بلیط کمک بگیرید و در کم ترین زمان رزرو خود را انجام دهید. اگر برای اولین بار است که می خواهید از مستر بلیط هتل تهیه کنید، رزرو هتل تهران شامل تخفیف می شود، کافی است تا به صفحه هتل مراجعه کرده و از کد استفاده کنید.
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *