کشور ایران جاذبه‌ های بسیار زیبا و دیدنی را درون خود جای داده ‌است که با مشاهده هر کدام از آن ‌ها می ‌توانید به ثبت خاطرات بسیار لذت‌ بخشی برای خود بپردازید. زمان مسافرت هر کدام از شهرهای ایران را که انتخاب کنید بدون شک با جاذبه‌ های طبیعی و تاریخی برخورد خواهید کرد که هر کدام از آن ‌ها زیبایی ‌های خاص خود را دارا هستند. استان‌ های شمالی و شمال غربی ایران معمولا یکی از منتخب ترین شهرهایی به شمار می ‌روند که گردشگران و مسافران آن‌ ها را برای بازدید انتخاب می ‌کنند. استان اردبیل در میان استان‌ هایی که در شمال غربی ایران واقع شده‌ اند دارای جاذبه‌ هایی منحصر به ‌فرد است که یکی از جاذبه های آن در شهرستان گرمی قرار دارد. شهرستان گرمی که در استان اردبیل واقع شده ‌است، از زیباترین شهرستان هایی بشمار می‌ رود که دارای جاذبه‌ های بسیار زیبا است. این شهرستان از آب و هوایی نیمه ‌خشک برخوردار است. جاذبه های بسیار زیادی در شهرستان گرمی واقع شده که از میان آن ها می توان روستای خانقاه، روستای نوغان و دریاچه گیلارلو را نام برد که از جاذبه ‌هایی به شمار می ‌روند که با بازدید آن ها می توان خاطره هایی منحصر به فرد را برای خود به ثبت رساند. دریاچه گیلارلو یکی از مناطق طبیعی و چشمگیری است که می تواند توجه هر گردشگری را به خود جلب نماید. افرادی  که برای راهی شدن به سوی شهرستان گرمی برنامه ‌ریزی ‌های خود را انجام می دهند، می‌ توانید بازدید از شهرستان گرمی را هم در لیست برنامه‌ های خود قرار دهید. با مراجعه به مجله مستر بلیط می توانید به اطلاعات مناسبی از دریاچه گیلار لو به دست آورید.

نقشه و معرفی بخش های مختلف

نقشه و معرفی بخش های مختلف

 دریاچه گیلارلو را به دلیل این ‌که به روستای گیلارلو نزدیک است، این گونه  نام‌ گذاری کرده‌ اند. با توجه به زیبایی بی بدیلی که در این منطقه مشاهده می‌ شود، معمولا غروب هر روز طبیعت دوستان به این منطقه راهی خواهند شد، هرچند این دریاچه دارای امکانات منحصر به ‌فردی نیست ولی طبیعت خاص آن نسیم و خنکای بی ‌نظیری را برای شما رقم خواهد زد. در سال ۱۳۷۵ دریاچه گیلان لو ۸ میلیون مترمکعب آب‌ دهی داشت و مشکل کم ‌آبی این شهر را به‌ خوبی رفع کرد، همچنین لازم است که بگوییم بر روی دریاچه گیلارلو سد خاکی احداث ‌شده است که آب آن را از طریق کانال ‌هایی که ساخته اند به رودخانه برزند انتقال می‌ دهند. سایت معتبر مستر بلیط دسترسی شما را به بلیط اتوبوس بسیار راحت خواهد کرد، بنابراین می توانید با اتوبوس راهی شهرستان گرمی شوید.

شرایط بازدید از دریاچه گیلارلو

شرایط بازدید از دریاچه گیلارلو

معمولا زمانی‌ که به مناطقی سفر می کنیم که دارای جاذبه های طبیعی است، باید برای زیبا نگه ‌داشتن آن تمام تلاش خود را به انجام برسانیم به‌ همین دلیل زمانی ‌که راهی شهرستان گرمی می شوید و قصد دارید از دریاچه گیلارلو دیدن کنید، باید تمام تلاش خود را بکار ببرید که نظافت را در این منطقه رعایت نمایید. البته لازم به ذکر است که بگوییم برای بازدید از این منطقه از هیچ‌ گونه شرایط خاصی برخوردار نخواهید بود.

آدرس و نحوه دسترسی با وسایل مختلف

دریاچه گیلارلو که در کنار جاده ورودی شهرستان گرمی قرار دارد به‌ راحتی قابل‌ مشاهده است. شما زمانی ‌که تصمیم می‌ گیرید که برای بازدید به این دریاچه راهی شهرستان گرمی شوید، می توانید از وسایل حمل‌ و نقل عمومی استفاده نمایید. بنابراین برای استفاده از اتوبوس می ‌توانید بلیط اتوبوس گرمی را تهیه کنید و سفر خود به این شهرستان پر از جاذبه‌ های منحصر به ‌فرد را آغاز نمایید. زمانی ‌که به این شهرستان می‌ رسید به‌ راحتی می‌ توانید با استفاده از وسایل حمل ‌و نقل دیگری که درون شهر قرار دارد خود را به جاذبه‌ های مختلف آن برسانید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *