بلیط اتوبوس فارسان

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

فارسان تا تهران
 
580 کیلومتر
فارسان تا بندرعباس
 
1040 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس فارسان از مِستربلیط

شهرستان فارسان یکی از شهرهای استان چهار محال و بخیاری است و در شمال غربی این استان واقع شده. این شهرستان از لحاظ هندسی بیضی شکل است، قطر بزرگ آن حدود بیست و پنج کیلومتر و قطر کوچکش پنج تا هفت کیلومتر طول دارد. این شهرستان زیبا میان کوه های سر به فلک کشیده پنهان شده که آب و هوا و منظره خاصی را در این منطقه پدید می آورند. نام این کوه ها به ترتیب از جنوب، شمال، شمال غربی، سالدران، کوه کلک و چوبین نام دارند. در این منطقه ی بیضی شکل چهار شهر با نام های باباحیدر، فارسان، پردنجان و جونقان و همچنین روستاهای بسیار پرجمعیتی وجود دارد.

از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهرستان می توان به چشمه و آبشار پیر غار و کتیبه های مشروطیت، قلعه سردار اسعد بختیاری چشمه سراب کاروانسرای خان اوی ،چشمه قلعه فارسان اشاره کرد همچنین این شهرستان یکی از مراکز اصلی سکونت ایل بختیاری و کوچ نشینان این ایل می باشد. بیشتر اهالی این شهرستان بختیاری هستند و زبان شان هم همان بختیاری یا به قولی محلی لری 
می باشد و اکثرشان مسلمان (شیعه) هستند.

بهترین زمان سفر به فارسان

شهرستان فارسان جزو مناطق سردسیری کشور به حساب می آید که حتی در تابستان ها از هوایی خشگ و البته گرم برخوردار است. چشمه های آب در همه فصل ها در گوشه و کنار این شهرستان جاری هستند و مناظر بسیار زیبا و دیدنی ای را به وجود میاورند. چشمه هایی مانند چشمه قلعه، چشمه دره منا، پیرغار، چشمه قلعه گوجان و چشمه ملری. 

شهرستان فارسان دارای جلگه های حاصل خیز و دامنه های کوهستانی سرسبز و کوه های پوشیده شده از گیاهان خودرو مانند قارچ و کرفس می باشد و به همین دلیل هرساله پذیرای مهاجران بختیاری بسیاری است. درختان موجود در این منطقه شامل زبان گنجشک، اقاقیا، نارون، بید مجنون، درخت توت و.. می باشند. متاسفانه در حال حاضر با تبدیل مناطق کشاورزی و حاصلخیز به مناطق مسکونی و بی توجهی مسئولین، این منطقه رو به زوال است. 

در مجموع برای سفر به این استان به دلیل وجود رودخانه های فصلی در بهار که به صورت نهری از وسط شهر می گذرند و حس تازگی و طراوت خاصی که القا می کنند، و همچنین آب و هوای نسبتا مناسب شهر در فصل بهار، بهترین زمان فصل بهار است. پیشنهاد می کنیم که اگر با تهیه بلیط اتوبوس فارسان قصد سفر به این شهر را داشتید، حتما از جاذبه های طبیعی آن دیدن نمایید. 

مسافران همچنین می توانند از طریق آژانس های مسافرتی سطح شهر و نیز به صورت آنلاین جهت خرید بلیط اقدام نمایند. در روش اینترنتی دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیط و صرف وقت و هزینه اضافی نمی باشد و می توان در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت های ارائه دهنده بلیط در عرض چند دقیقه بلیط سفر خود را رزرو نمود. امروزه این روش به دلیل مزیت هایی که دارد و مشغله های فراوان زندگی روزمره طرفداران بسیاری دارد و از آن به عنوان بهترین روش رزرو بلیط یاد می کنند. از بهترین وب سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند و دارای سابقه درخشانی می باشند می توان از وب سایت مستر بلیط نام برد که خدمات متنوع و متعددی در رابطه با سفر ارائه می دهد. با مراجعه به این وب سایت می توان خریدی راحت و مطمئن را تجربه نمود.

معرفی پایانه مسافربری فارسان

اگر می خواهید با بلیط اتوبوس به این شهر زیبا و دیدنی سفر کنید، می توانید از طریق دفاتر تعاونی در پایانه مسافربری فارسان اقدام به خرید نمایید. پایانه مسافربری فارسان برای رفاه حال مسافران امکانات گوناگونی مانند سالن انتظار، پارکینگ، فروشگاه و سرویس بهداشتی را به کار می گیرد. همچنین بیش از 10 شرکت مسافربری مختلف در حال جابجایی مسافرین در این ترمینال هستند و قابلیت جابجایی مسافرین را به تمامی نقاط ایران دارند. 

آدرس پایانه فارسان به شرح زیر می باشد: 

پایانه مسافربری فارسان در شهرستان فارسان که یکی از توابع استان چهار محال و بختیاری است قرار گرفته و در جاده فارسان، کوهرنگ واقع شده است.

سوالات متداول

مسیرهای پرتردد به مقصد

ارزان ترین و سریعترین مسیرها را با بیش از 500 شریک رسمی انتخاب کنید

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.