بلیط اتوبوس بوکان

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

بوکان تا تهران
 
630 کیلومتر
بوکان تا اصفهان
 
850 کیلومتر
بوکان تا تبريز
 
220 کیلومتر
بوکان تا اهواز
 
860 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس بوکان از مِستربلیط

بوکان از بزرگترین شهرهای استان آذربایجان غربی است که قدمتی دیرینه دارد و دارای آب و هوای معتدلی می باشد. طبیعت بسیار زیبا و سرسبز این شهر در فصول گرم سال موجب شده که به یکی از مهم ترین قطب های گردشگری تبدیل گردد و بسیاری از گردشگران برای سفرهای بهاری و تابستانی خود بوکان را انتخاب نمایند. بوکان در منطقه ای معتدل و کوهستانی واقع شده است و از شمال به شهرستان میاندوآب، از شرق به شهرستان شاهین دژ، از غرب به شهرستان سردشت و از جنوب  به شهرستان سقز منتهی می گردد.

بوکان بامساحت 2541306 کیلومتر مربع بر اساس آخرین سرشماری های انجام شده دارای جمعیتی بالغ بر 193501 نفر می باشد. مردم خونگرم و مهمان نواز بوکان مسلمان و اهل تسنن هستند و به زبان کردی سورانی با لهجه بوکانی صحبت می کنند. بوکان به عروس شهرهای ایران و شهر فرهیختگان شهرت دارد و آداب و رسوم کردی آن برگرفته از باورهای کهن می باشد. مردم این خطه پوششی از نوع لباس های کردی دارند که بسیار زیبا و رنگارنگ هستند. رقص های کردی، بازی های محلی و آیین ها ومراسمات سنتی که در این منطقه برگزار می گردد شهرتی جهانی دارند و دیدن این مراسمات از نزدیک می تواند بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی باشد.

در شهر بوکان اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارد که از جمله آن ها می توان به پارک ساحلی بوکان، مسجد جامع بوکان، آرامگاه سرداران مکری، دریاچه سد بوکان، قلعه سردار، مسجد روستای حمامیان، منطقه شکار ممنوع سه کانیان، خانقاه شیخ شمس الدین برهانی، تپه باستانی قلایچی بوکان، غار دوکچی بوکان و ... اشاره نمود که بازدید از آن ها در هر فصلی از سال می تواند بسیار لذت بخش باشد. در شهر بوکان هتل ها و مهمانسراهای متعددی وجود دارد که مسافران می توانند در این اقامتگاه ها اسکان داشته باشند.

غذاهای محلی بوکان همانند سایر شهرهای ایران کاملا آمیخته با طبیعت و سبک زندگی مردمان این خطه است. غذاهای سنتی این شهر کرد نشین بسیار لذیذ و خوش طعم هستند که از جمله آن ها می توان به دلمه برگ مو، گیلاخه، اسفناج، بروش، کنگر و ماست، آش دوغ، هلیماو، کلانه، کباب و... اشاره نمود که  اگر به رستوران های معروف این شهر سری بزنید قطعا می توانید انواع این غذاها را با بهترین کیفیت و طعم تجربه کنید.

بوکان سوغاتی ها و صنایع دستی متنوعی دارد ومعمولا گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند از این سوغاتی ها به شهر خود می برند. از معروف ترین سوغاتی های خوراکی بوکان می توان به کلوچه های محلی، ماهی، پنیر کوزه، تخمه آفتاب گردان، زولبیا و بامیه، میوه های فصلی و لبنیات اشاره نمود. از صنایع دستی بوکان نیز می توان از قالی بافی، فرش دستباف، پارچه بافی، کلاش، گلیم، جاجیم و .. نام برد.

بهترین زمان سفر به بوکان

بوکان در منطقه ای کوهستانی واقع شده و دارای آب و هوای معتدلی می باشد. زمستان های بوکان بسیار سرد همراه با برف هستند و تابستان های آن گرم و معتدل می باشد. طبیعت بوکان در فصل بهار بسیار زیبا است و سرسبزی و رودهای خروشان آن نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند، بنابراین بازدید از جاذبه های دیدنی بوکان دراین ایام می تواند بسیار لذت بخش باشد وبهار و تابستان بهترین زمان سفر به بوکان محسوب می شود.

معرفی پایانه مسافربری بوکان

وجود طبیعت زیبا و آب و هوای مناسب در کنار انواع جاذبه های گردشگری آن موجب شده که شهرستان بوکان در استان آذربایجان غربی به یکی از مقاصد مهم گردشگری تبدیل شود. برای دسترسی به بوکان می توان از خودرو شخصی، اتوبوس و هواپیما استفاده نمود. البته این شهر مجهز به فرودگاه نمی باشد و مسافران باید از طریق فرودگاه ارومیه راهی بوکان شوند. این در حالی است که با استفاده از اتوبوس های این مسیر می توان به طورت مستقیم راهی بوکان شد. بلیط اتوبوس بوکان همانند سایر شهرها دارای قیمت بسیار مناسبی است به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

پایانه مسافربری بوکان یکی از مهم ترین راه های ارتباطی به بوکان است که به طور مرتب در طول هفته سرویس های متعددی به سایر نقاط ایران دارد. این پایانه مسافربری مجهز به سالن انتظار، غرفه تعاونی شرکت های مسافربری، فروشگاه، نمازخانه، خودپرداز، پارکینگ، سرویس بهداشتی و .. می باشد. مسافرانی که نتوانسته اند از آژانس های مسافرتی سطح شهر بلیط اتوبوس رزرو نمایند می توانند به این دفاتر تعاونی مراجعه کنند. از جمله دفاتر تعاونی موجود در ترمینال بوکان می توان به سعادت بوکان و میهن نورآریا اشاره نمود. 

خرید بلیط اتوبوس را علاوه بر حضوری به صورت آنلاین نیز می توان انجام داد. خرید اینترنتی بلیط سفر امروزه طرفداران بسیاری دارد و از آن به عنوان بهترین روش رزرو بلیط یاد می کنند. در این روش کافی است که کاربر به یکی از وب سایت های فروش بلیط که سابقه درخشانی دارند و معتبر هستند مانند مستر بلیط مراجعه نمایند. در سایت مستر بلیط اگرکاربر مبدا و مقصد سفرو تاریخ آن را مشخص کند لیست جامعی از انواع بلیط ها برای او نمایش داده خواهد شد که می تواند مناسب ترین بلیط را از میان آن ها رزرو نماید و خریداری کند.

آدرس پایانه بوکان: ترمینال مسافربری بوکان در شهر بوکان، خیابان مریوان، جنب بازرگانی قادری واقع شده است و مسافرانی که بلیط اتوبوس رزرو کرده اند به راحتی می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.