بلیط اتوبوس ساوه

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

ساوه تا اصفهان
 
320 کیلومتر
ساوه تا تهران
 
140 کیلومتر
ساوه تا رودسر
 
370 کیلومتر
ساوه تا لنگرود
 
360 کیلومتر
ساوه تا اراک
 
160 کیلومتر
ساوه تا لاهيجان (گيلان )
 
350 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس ساوه از مِستربلیط

ساوه شهر یاقوت سرخ دومین شهر بزرگ استان مرکزی است که در فاصله 141 کیلومتری از تهران قرار دارد. ساوه از شهرهای باستانی ایران است و قدمتی 7 هزار ساله دارد. این شهر از شمال به استان قزوین، از جنوب به قم، از شرق به استان تهران و از غرب به شهرستان کمیجان واقع در استان همدان منتهی می گردد. ساوه شهری صنعتی و کشاورزی است و دارای باغ های سر سبز انار بسیار زیادی می باشد و همانطور که می دانید انار ساوه شهرتی جهانی دارد. وجود فرصت های شغلی فراوان و نزدیکی به پایتخت موجب شده است که ساوه به یکی از مناطق جذب اتباع خارجی به ویژه مهاجران افغان تبدیل گردد. براساس آخرین سرشماری های انجام شده ساوه دارای جمعیتی بالغ بر 220762 نفر می باشد و مردم این شهر به زبان فارسی و لهجه زیبا ساوه ای صحبت می کنند.

در شهر ساوه جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی متنوعی وجود دارد که بازدید از آن ها می تواند بسیار لذت بخش باشد، از جمله معروف ترین اماکن دیدنی و تفریحی ساوه می توان به دریاچه مصنوعی ساوه، پارک جنگلی شهید چمران، مسجد جامع ساوه، موزه گنبد چهار سوق، بام ساوه، مسجد سرخ، مجموعه تاریخی بازار ساوه، امامزاده سید اسحاق،شهر زیر زمینی آوه، کاروانسرای شاه عباسی، قیز قلعه، پل های یک چشمه و 9 چشمه سرخده ساوه، دهکده گردشگری سنگسستان،  روستای گردشگری سامان، چشمه کبیر بالقلو، دریاچه سد الغدیر، آبشار هندس و ... اشاره نمود. مسافران و گردشگرانی که به شهر ساوه سفر می کنند می توانند در هتل های بین المللی ساوه اقامت داشته باشند که دارای امکانات رفاهی بسسیار مناسبی هستند.

شکم گردی و تست غذاهای محلی هر شهر یا کشور یکی از بخش های جدانشدنی و بسیار لذت بخش هر سفر محسوب می شود. از غذاهای سنتی و خوشمزه ساوه نیز می توان به آش انار، آش آلو، آش اوماج، آش جو، دمچختک، کوفته نخود چی، ماشووی و ... اشاره نمود که معمولا در رستوران های سنتی این خطه می توان آن را امتحان نمود. ساوه از نظر سوغاتی های خوراکی و صنایع دستی نیزاز تنوع خوبی برخوردار است، از سوغاتی های خوراکی ساوه می توان انار، ساوه، باسلوق، شیرینی سنتی ساوه و ..را نام برد، البته صنایع دستی ساوه نیز طرفداران بسیاری دارند که از جمله آن ها می توان به قالی بافی و گلیم بافی، معرق کاری، خراطی، معرق جوب، چلنگری، قلم زنی، سفالگری  و رودوزی های دستی سنتی و .. اشاره نمود.

مسافرانی که قصد دارند به ساوه سفر کنند با انتخاب های متعددی برای  روش مسافرات رو برود هستند. برخی از افراد ترجیح می دهند با استفاده از خودرو شخصی به این شهر زیبا سفر کنند. اما افرادی در این بین وجود دارند که دارای محدودیت زمانی هستند و باید هرچه سریعتر به مقصد مورد نظر خود برسند می توانند بلیط هواپیما ساوه را رزرو نمایند. قطار نیز یک از ایمن ترین وسایل نقلیه می باشد که می توان برای سفر به ساوه از طریق آن اقدام نمود. ساده ترین و ارزان ترین روش مسافرت به ساوه و سایر نقاط ایران رزرو بلیط اتوبوس و سفر با اتوبوس می باشد.

بهترین زمان سفر به ساوه

ساوه از جمله شهرهایی است که در نواحی مرکزی ایران واقع شده است و دارای اقلیم نیمه خشک می باشد. از این رو دارای زمستان های نسبتا سرد و تابستان های گرم می باشد. سفر به ساوه و بازدید از جاذبه های طبیعی تاریخی آن در هر فصل از سال می تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد اما معمولا بر اساس شرایط آب و هوایی بهترین زمان سفر به شهر قدیمی ساوه پاییز می باشد که درختان با برگ های رنگارنگ زیبایی فضای شهر را دو چندان نموده است.

معرفی پایانه مسافربری ساوه

پایانه مسافربری ساوه یکی از قدیمی ترین و مهم ترین پایانه های مسافربری کشور محسوب می شود که مسیر تهران به ساوه یکی از مقاصد بسیار پر تردد این پایانه می باشد. این پایانه که در ورودی شهر ساوه واقع شده است دارای امکانات رفاهی و خدمات مناسبی است که مسافران می توانند در مدت حضور خود در ترمینال از آن ها استفاده نمایند. از جمله این امکانات می توان به  سالن انتظار، سرویس بهداشتی، خود پرداز، نمازخانه، پارکینگ، فروشگاه و غرفه تعاونی اشاره نمود. مسافرانی که نتوانسته اند از آژانس های مسافرتی سطح شهر بلیط رزرو نمایند می توانند بلیط اتوبوس ساوه به مقصد مد نظرشان را با مراجعه به این تعاونی ها رزرو کنند.

یکی دیگر از راه های رزرو بلیط سفر رزرو آنلاین از طریق مراجعه به وب سایت های فروش بلیط می باشد که این روزها به دلیل مشغله های زندگی روزمره طرفداران بسیاری دارد. در این روش کافی است که فرد به یکی از وب سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند و دارای نماد اعتماد می باشند مانند وب سایت مستر بلیط مراجعه نماید و مبدا و مقصد خود را مشخص کند تا بتواند در لیست بلیط های موجود به جستجو و مقایسه بپردازد و بهترین بلیط ممکن را رزرو نماید.

آدرس پایانه ساوه: پایانه مسافربری ساوه در ورودی شهر ساوه و بلوار سید جمال الدین اسد آبادی قرار گرفته است و در این ترمینال علاوه بر اتوبوس های بین شهری مینی بوس ها و تاکسی ها نیز به امر جابجایی مسافران در مسیرهای بین شهری می پردازند. مسافران برای دسترسی به این ترمینال می توانند از اتوبوس درون شهری، تاکسی یا خودرو شخصی استفاده نمایند.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.