بلیط اتوبوس رفسنجان

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

رفسنجان تا تهران
 
870 کیلومتر
رفسنجان تا اصفهان
 
560 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس رفسنجان از مِستربلیط

رفسنجان در شمال غربی استان کرمان با ارتفاع 1469 متر از سطح دریا و در فاصله 949 کیلومتری از تهران واقع شده است. شهر رفسنجان در شمال با زرند، در غرب با شهر بابک، در جنوب غربی با سیرجان، در جنوب با برد سیر مرز مشترک دارد. از نظر معماری، این شهر ویژگی های دیدنی را به نمایش می گذارد و خانه های باستانی بسیاری را در مجاورت خود دارد. به عنوان بزرگترین تولید کننده پسته در ایران و جهان، رفسنجان سهم زیادی در صادرات غیرنفتی دارد و همچنین یکی از مراکز عمده تولید فرش می باشد.

گفته می شود که رفسنجان یا بهرام آباد توسط پادشاه ساسانی، شاپور دوم بزرگ (309-379 میلادی) تأسیس شده است. نام این شهر به رفسنجان به معنای "شهری با معادن مس" و یا طبق برخی گزارش ها "شهری که توسط سیلاب ها شسته شده" تغییر یافت. سیل، این شهر را در طول تاریخ چندین بار ویران کرده است. رفسنجان از 5 بخش مرکزی، انار، کشکوئیه، نوق و فردوس  تشکیل شده و دارای 6 شهر و 16 منطقه روستایی است. این شهر یکی از مهمترین و پرجمعیت ترین شهرهای استان کرمان بوده که نقش مهمی در اقتصاد ایران دارد.

 رفسنجان از لحاظ موقعیت یابی در مسیر استان های کرمان و یزد و در امتداد راه آهن تهران - بندرعباس از وضعیت خاصی برخوردار می باشد. کیفیت مناسب خاک برای ساخت کاشی و سرامیک دلیل ایجاد بزرگترین کارخانه های کاشی و سرامیکی ایران در این شهر است. شرایط آب و هوایی، معادن بزرگ مس چشمه ( بزرگترین معدن مس در جهان)، منابع طبیعی از جمله بزرگترین جنگل مصنوعی و حومه شهرها، بسیاری از بناهای تاریخی از جمله قلعه ها، مسافرخانه ها، بازارها، برج ها، ساختمان ها، مخازن، معابد، زیارتگاه ها، تپه ها و اماکن باستان شناسی و همچنین مراکز فرهنگی - مذهبی این شهر را به یکی از مناطق مهاجرت پذیر و گردشگری ایران تبدیل کرده اند. برای یک سفر کم هزینه بلیط اتوبوس رفسنجان را خریداری نمایید و از جاذبه های آن دیدن فرمایید. مردم رفسنجان به زبان فارسی و با لهجه  کرمانی خاصی صحبت می کنند و مجاورت آن با کرمان علت همین لهجه آنهاست. مردم این شهر شیعه هستند.

بهترین زمان سفر به رفسنجان

این شهر دارای آب و هوای نیمه خشک با تابستان های نسبتاً گرم، بارانی و زمستان های سرد و برفی است. در مناطق کوهستانی، رفسنجان شاهد هوای سرد بوده اما در مناطق کم ارتفاع مانند دشت ها معتدل و گرم می باشد. از این رو شاید بهتر باشد که مسافرت های تفریحی خود را به فصل بهار یا اوایل پاییز موکول کنید که هوا ملایم و دلچسب است. از جمله امکان تاریخی و دیدنی که در داخل و خارج این شهر وجود دارد می توان به: کاروانسرای قطب‌آباد، کاروانسرای کبوتر خان رفسنجان، خانه حاج ‌آقا علی، موزه ریاست جمهوری رفسنجان، رفسنجان‌ حصار، کاروانسرای شاه عباسی رفسنجان، مجموعه مسجد بازار، بادگیر معین، دره راگه، غارها و صخر‌‌ه‌های رودخانه علی آباد راگه، درخت کهنسال پسته اودرج، کوه پورکان، یخدان (یخچال) عباس‌ آباد حاجی، چشمه معدنی حسین ‌آباد و چشمه معدنی آباد آوران اشاره کرد.

برخی از جالب ترین اماکن تاریخی شهر مربوط به دوره قاجار (1725-1925) بوده از جمله خانه حاج علی آقا که توسط یک تاجر برجسته قاجار ساخته شده است و با 110 اتاق بزرگترین اقامتگاه خشتی جهان به حساب می آید. آب انبار 120 ساله مرادی با برج بادی، و 52 پله منتهی به مخزن ذخیره آن نمونه دیگری از سازه های قاجار در رفسنجان است. از هر چه بگذریم از بحث شیرین سوغات نمی توان گذشت. سوغات خوردنی این شهر شامل: پسته رفسنجان، کلمپه، کماج سهن و قاووت می باشد، البته پسته انواع مختلفی دارد مثل: پسته اکبری، پسته احمد آقایی، پسته کله قوچی و پسته فندقی.

 از سایت ها، بلیط اتوبوس خود را خریداری کنید تا علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه نیز برخوردار شوید. مهمترین صنایع دستی رفسنجان نیز شامل: قلم زنی، قالی بافی، گلیم بافی، جاجیم بافی، سفال گری، مسگری، گیوه دوزی، خراطی، پته دوزی، قلاب بافی، پته‌ دوزی و مجسمه ‌سازی است.

معرفی پایانه مسافربری رفسنجان

همه روزه مسافران فراوانی از پایانه مسافربری رفسنجان به مقاصد مختلف جابجا می شوند. این پایانه با شرکت های مسافربری میهن نور آریا رفسنجان - تعاونی 4 و ترمینال پایانه رفسنجان برای نقل و انتقال مسافران با اتوبوس قرارداد دارد. شما می توانید بلیط خود را از هریک از این شرکت ها علاوه بر حالت حضوری، به صورت آنلاین و اینترنتی نیز خریداری نمایید. توصیه ما به شما این است که بلیط خود را به صورت اینترنتی رزرو نمایید تا در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. از جمله سایت هایی که در ارائه خدمات بلیط به خوبی عمل کرده و مورد اعتماد است، سایت مستر بلیط می باشد.

 از این ترمینال می توان در مسیرهای رفسنجان به قم، رفسنجان به مشهد مقدس، رفسنجان به شلمچه، رفسنجان به شیراز، رفسنجان به کرمان، تهران به رفسنجان، پایانه غرب (آزادی) به رفسنجان، پایانه جنوب به رفسنجان، پایانه بیهقی (آرژانتین) به رفسنجان، کرج به رفسنجان، اصفهان به رفسنجان، پایانه صفه (اصفهان ) به رفسنجان، پایانه کاوه (اصفهان ) به رفسنجان، مشهد مقدس به رفسنجان، شیراز به رفسنجان، پایانه کاراندیش (شیراز) به رفسنجان، کرمان به رفسنجان، سیرجان به رفسنجان، زاهدان به رفسنجان، ایرانشهر به رفسنجان، چابهار به رفسنجان، شهرکرد به رفسنجان و یزد به رفسنجان در تردد بود. 

امکاناتی که در این ترمینال جهت رفاه مسافران و کارکنان وجود دارد شامل موارد زیر است.

  • ارائه سرویس مکانیکی برای اتوبوس ها
  • دفتر رزرو مسافرخانه و هتل
  • سالن های غذاخوری و کافی شاپ
  • دستگاه های آبسردکن
  • پارکینگ
  • نمازخانه
  • دستگاه های خودپرداز
  • باجه تلفن عمومی
  • دفتر نمایندگی تاکسیرانی شهر نجف آباد
  • فروشگاه های سوغات و صنایع دستی
  • اتوماسیون حمل بار
  • خوابگاه جهت استراحت رانندگان

آدرس پایانه رفسنجان: رفسنجان – کمربندی رفسنجان – سه راهی امام علی.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.