بلیط اتوبوس کازرون

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

کازرون تا شيراز
 
140 کیلومتر
کازرون تا شيراز
 
140 کیلومتر
کازرون تا شيراز
 
140 کیلومتر
کازرون تا تهران
 
910 کیلومتر
کازرون تا اهواز
 
440 کیلومتر
کازرون تا اهواز
 
440 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس کازرون از مستربلیط

کازرون از شهرستان های استان فارس می باشد که در غرب آن واقع شده و مرکز آن شهرستان کازرون است. این شهر 1032 کیلومتر با تهران فاصله دارد و جزء قدیمی ترین شهرهای ایران بوده و دریاچه محافظت شده پریشان در جنوب شرقی آن مستقر است. این دریاچه که با نام فامور نیز شهرت دارد، به عنوان یکی از وسیع ترین و زیباترین دریاچه های آب شیرین کشور و همچنین خاورمیانه شناخته می شود و در 12 کیلومتری جنوب شرقی کازرون واقع شده است. دریاچه پریشان از بارندگی سالانه خود آب بیشتری دریافت می کند و در ماه فروردین و اردیبهشت به اوج خود می رسد. همچنین، اگر در فصل زمستان از دریاچه بازدید کردید، می توانید گونه های مختلفی از پرندگان را مشاهده کنید.

 مکان های مهم تاریخی و باستان شناسی زیادی در این شهرستان وجود دارد و دارای نقاط گردشگری متعدد و بناهای تاریخی فراوان است. مردم کازرون بسیار فرهنگی هستند. 27 آوریل 2010 توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان روز کازرون معرفی شد. کازرون با شهرهای تورین در ایتالیا و المدین در عراق خواهر خوانده می باشد. شهر تاریخی بیشاپور در نزدیکی کازرون قرار دارد و این شهر در گذشته پایتخت امپراتوری ساسانی بود است. در زمان های قدیم، شهر بیشاپور از کازرون توسعه یافته تر بود اما امروزه می توان خرابه های شهر را در فاصله 20 کیلومتری کازرون دید. ویرانه های اطراف شهر باستانی بیشاپور شامل نقوش برجسته از دوره ساسانی است و مجسمه شاپور اول را می توان در یک غار بزرگ شاپور در این محل یافت.

کافیست بلیط اتوبوس کازرون را خریداری کنید و از این جاذبه زیبا دیدن فرمایید. در سال 483-495 میلادی، این شهر در نتیجه تلاش های فیروز (فرزند بهرام ساسانی) توسعه یافت و در دوره قباد در سال 487-498 میلادی، دوباره سیکل پیشرفت را طی کرد. در سال 1395 به عنوان پنجمین شهر بزرگ استان فارس با جمعیت 96،683 نفر شناخته شد. مهمترین محصولات کشاورزی و باغی آن شامل: گندم، توتون، برنج، پنبه، انگور، خرما و باغ مرکبات است. 

چهره های برجسته زیادی در این شهر زندگی می کردند مثلاً: نصراله مردانی، شاعر مشهور معاصر فارسی یا همچنین اعتقاد بر این می باشد که سلمان فارسی، یکی از پیروان پیامبر اسلام اهل این شهر بوده اند. کازرون شهر علم است و حاج صدرالله زمانیان، قطب الدین کازرونی، علامه جلال الدین دوانی، علامه علی دوانی، مادران حافظ و سعدی، فیروز نادری ( معاون سابق مدیرکل تنظیم راهبردهای آزمایشگاه پیش ‌رانش جت در ناسا و مسئول فرمولاسیون پروژه ها و استراتژی)، رضا ملک زاده (پزشک) همگی اهل کازرون هستند. 

بهترین زمان سفر به کازرون

آب و هوای کازرون به صورت نیمه خشک است اما زیبایی شهر باعث شده تابستان ها دلچسب و سرسبز باشد و گردشگران به خاطر وجود چشمه های آبگرم و آب تنی در آنها و دیدن طبیعت بکر به اینجا سفر کنند. باغ مرکبات در پاییز و وجود گل های خوشبوی نرگس در زمستان ها نیز زیبایی خاصی به کازرون می بخشد، طوری که گردشگران زیادی را از گوشه و کنار کشور در فصل های مختلف به این شهر می کشاند.

در این شهر فرصت بازدید از آثار تاریخی، اماکن تفریحی و مذهبی فراوانی برای شما محیا است. اگر می خواهید سفری به کازرون داشته باشید و هزینه ها را کنترل کنید بهتر که اتوبوس را انتخاب کنید. بلیط اتوبوس را می توانید با تخفیف ویژه از سایت ها خریداری نمایید. شهرتاريخی بيشاپور، دریاچه پریشان، امام زاده حسین، روستای دوان، سرو کلانی، غار شاپور، گردشگاه ميان كتل، تنگ جیز، نقش برجسته پل آبگینه (تیمور میرزا)، دشت برم (دشت شقایق)، چهارطاقی بالاده (آتشکده کازرون)، نرگس زارهای کازرون، بقعه علامه دوانی، چشمه دادین و آبشار حکیم باشی از جاذبه های دیدنی کازرون هستند. 

از سوغات خوردنی معروف این شهر می توانیم به مسقطی، انوع ترشی، زیتون، خرما و مرکبات اشاره کنیم. اگر به کازرون سفر کردید فراموش نکنید که از صنایع دستی آن مانند: قالی ‌بافی، نمد مالی، گیوه‌ دوزی، ساخت اشیا فلزی و گلی و چوبی و دولچه ‌دوزی برای خود و عزیزانتان به یادگار ببرید.

معرفی پایانه مسافربری کازرون

همه روزه مسافران فراوانی از پایانه مسافربری کازرون به مقاصد مختلف جابجا می شوند. این پایانه با شرکت های مسافربری گیتی پیما کازرون و ترمینال پایانه کازرون برای نقل و انتقال مسافران با اتوبوس قرارداد دارد. شما می توانید بلیط خود را از هریک از این شرکت ها علاوه بر حالت حضوری، به صورت آنلاین و اینترنتی نیز خریداری نمایید. توصیه ما به شما این است که بلیط خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید تا در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. بسیاری از سایت های فروش بلیط اتوبوس بر روی بلیط های خود تخفیف قرار داده اند. از جمله سایت هایی که در ارائه خدمات بلیط به خوبی عمل کرده و مورد اعتماد است، سایت مستر بلیط می باشد.

 از این ترمینال می توان در مسیرهای کازرون به تهران، کازرون به پایانه غرب (آزادی)، کازرون به پایانه جنوب، کازرون به اصفهان، کازرون به شهررضا، کازرون به شیراز، کازرون به آباده، کازرون به مرودشت، کازرون به سعادت شهر، کازرون به بوشهر، تهران به کازرون، پایانه غرب (آزادی) به کازرون، پایانه جنوب به کازرون، کرج به کازرون، شیراز به کازرون، پایانه امیرکبیر (شیراز) به کازرون، یزد به کازرون و بوشهر به کازرون در تردد بود. از ترمینال کازرون برای شیراز به صورت روزانه بلیط اتوبوس موجود است. امکاناتی که در این ترمینال جهت رفاه مسافران و کارکنان وجود دارد شامل موارد زیر است.

  • ارائه سرویس مکانیکی برای اتوبوس ها
  • دفتر رزرو مسافرخانه و هتل
  • سالن های غذاخوری و کافی شاپ
  • دستگاه های آبسردکن
  • پارکینگ
  • نمازخانه
  • دستگاه های خودپرداز
  • باجه تلفن عمومی
  • دفتر نمایندگی تاکسیرانی شهر نجف آباد
  • فروشگاه های سوغات و صنایع دستی
  • اتوماسیون حمل بار
  • خوابگاه جهت استراحت رانندگان

آدرس پایانه کازرون: کازرون – خیابان سید محمد – میدان بعثت – ابتدای بلوار پریشان – ترمینال مسافربری کازرون.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.