بلیط اتوبوس جهرم

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

جهرم تا شيراز
 
180 کیلومتر
جهرم تا اصفهان
 
610 کیلومتر
جهرم تا تهران
 
1060 کیلومتر
جهرم تا بندرعباس
 
400 کیلومتر
جهرم تا قشم
 
390 کیلومتر
جهرم تا لار (فارس )
 
170 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس جهرم از مستربلیط

جهرم یکی از شهرهای تاریخی ایران می باشد. بنیانگذار شهر جهرم  پسر خشایارشاه اول ، پنجمین پادشاه هخامنشی است.  فردوسی بارها در شاهنامه از جهرم یاد کرده است، الخصوص در داستانهای مربوط به اردشیر اول.  بسیاری از آثار باستانی و جاذبه های گردشگری در این شهر وجود دارد که عبارتند از: غار سنگ تراشان، مسجد جامع جهرم، بازار جهرم، مدرسه خان و آتشکده جهرم و...

جهرم در ۱۷۰ کیلومتری (۱۱۰ مایل) جنوب شرقی شیراز و مرکز استان فارس واقع شده است. شهر جهرم دارای آب و هوای نیمه خشک و گرم است ، میانگین بارندگی در این شهر حدود ۲۸۵ میلی متر (۱۱.۲ اینچ در سال) و متوسط ​​دما حدود ۲۰ درجه سانتیگراد (۶۸ درجه فارنهایت) است. ارتفاع جهرم از سطح دریا حدود ۱،۰۵۰ متر (۳،۴۴۰ فوت) می باشد.  اکثر مردم جهرم ایرانی و مسلمان شیعه هستند. جهرم با داشتن چندین دانشگاه ، بیمارستان و مراکز پزشکی ، یکی از قطب های دانشگاهی و پزشکی جنوب ایران محسوب می شود. این شهر دارای دو شهر صنعتی ، یک منطقه ویژه اقتصادی ، یک بندر خشک ، یک کارخانه پتروشیمی ، یک فرودگاه ، یک مرکز، گمرک و یک نیروگاه سیکل ترکیبی است. جهرم دارای فرمانداری ویژه است و شهرداری این شهر از نظر تاریخ تاسیس و درجه شهرداری بعد از شیراز دومین شهرداری در استان فارس بشمار می رود. 

جهرم در عرض جغرافیایی ۲۸ درجه و ۱۹ دقیقه تا ۲۹ درجه و ۱۰ دقیقه شمالی و طول جغرافیایی ۵۲ درجه و ۴۵ دقیقه تا ۵۴ درجه و ۴ دقیقه شرقی واقع شده است. اقتصاد جهرم مبتنی بر کشاورزی و باغداری است که مهمترین محصولات کشاورزی آن خرما و مرکبات می باشد. جهرم سالانه ۱.۲٪ از خرما و ۶٪ میوه و مرکبات تولید می کند. به دلیل شباهت زیاد توده های نخل های جهرم به چترهای سبز، نام مستعار جهرم، چتر سبز است. یکی از مهم ترین صنعت دستی شهرستان جهرم ، قالی بافی بوده که از ارکان اصلی رشد اقتصاد این شهرستان را تشکیل داده است. در شهر جهرم به دلیل تولید آهک و سرزمین نخل و پرتقال به عنوان شهر طلای ترش شناخته شده است. 

جهرم ، مرکز استان جهرم ، در جنوب استان فارس واقع شده است.  این شهرستان دارای مساحت ۳ هزار و ۹۶۲ کیلومتر مربع می باشد.. درواقع  ۳۵۰،۰۰۰ نخل در جهرم وجود دارد که جهرم را به قطب مهم کشاورزی در ایران تبدیل کرده است. خرمای شاهانی شناخته شده ترین نوع خرما جهرم است.  این شهر بزرگترین تولید کننده مرکبات در جهان بوده و دارای چندین کارخانه از جمله: کارخانه آرد سفید جهرم ، صنایع لبنیات فروغ ، شرکت آجر ماشینی کاظمیه ، شرکت فرش ماشینی توحید ، شرکت گچ ماشینی جهرم ، پلاستیک ، مربا ، شرکت آبلیمو ممتاز، ماکارونی بافه و کارخانه کیک می باشد. لازم به ذکر است ذغال سنگ در جهرم به مقدار زیادی تولید می شود. اگر قصد سفر به شهر جهرم را دارید و بلیط اتوبوس جهرم را خریداری کرده اید حتما از سوغاتی های خوشمزه این شهر نظیر: حلوا خرما، نان کماج، رولت خرما و رنگینک برای عزیزانتان تهیه کرده و نوش جان کنید. بعد از مهاباد و کیش، جهرم اولین شهری است که به امکانات پخش زنده تلوزیونی مجهز شده است. 

بهترین زمان سفر به جهرم

از آنجایی که جهرم در منطقه نیمه خشک قرار گرفته است و دارای آب و هوای گرم و معتدل است، بهترین زمان سفر به این شهر فصل بهار می باشد زیرا در این فصل زیبایی های جهرم چهره واقعی خود را نشان می دهد و از آب و هوای نابی برخودار است. پوشش گیاهی شهر جهرم به دسته: پوشش گیاهی استپی، پوشش گیاهی نیمه استپی و پوشش گیاهی جنگلی تقسیم شده است. 

بسیاری از افراد به علت مشغله کاری نمی توانند برای خرید بلیط به صورت حضوری اقدام کنند. حال جای نگرانی نیست امروزه وب سایت های طراحی شده اند که خیال همگان را از این بابت راحت کرده و تمامی اقشار می توانند خرید بلیط خود را از طریق اینترنت انجام دهند. اگر بخواهیم یک وب سایت معتبر را پیشنهاد کنیم که هم ارزان و هم دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد باید مستر بلیط بهترین گزینه است. این وب سایت با داشتن ویژگی های نظیر: اعلام کاهش قیمت، اعلام افزایش ظرفیت و ... توانسته متقاضیان زیادی را به خود جذب کند. جالب است بدانید بدون عضویت در وب سایت مستر بلیط می توانید بلیط خود را خریداری کنید اما با عضویت در این اپلیکیشن از تخفیفات ویژه عضویت آن بهره مند شوید.

معرفی پایانه مسافربری جهرم

پایانه مسافربری شهرستان جهرم به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی می باشد. در این ترمینال از جدید ترین و مجهز ترین اتوبوس ها استفاده می کنند. ویژگی ها و امکانات بارز پایانه مسافربری جهرم شامل موارد زیر می شود:

باجه خرید بلیط اتوبوس

پارکینگ برای اتوبوس 

رستوران و کافی شاپ

نمازخانه

تلفن همگانی

سرویس های بهداشتی

فروشگاه مواد غذایی

مکانی برای استراحت رانندگان اتوبوس ها

سالن انتطار

و...

آدرس پایانه شهر جهرم به شرح زیر می باشد:

جهرم – بلوار نخلستان – جنب خانه مهر بازنشستگی جهرم

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.