بلیط اتوبوس شیروان

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

شیروان تا تهران
 
800 کیلومتر
شیروان تا شهريار
 
840 کیلومتر
شیروان تا کرج
 
850 کیلومتر
شیروان تا اسفراين
 
130 کیلومتر
شیروان تا مشهد (خراسان )
 
220 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس شیروان از مستربلیط

شیروان با وسعت 3789 کیلومتر مربع  دومین شهر بزرگ استان خراسان شمالی می باشد و بر اساس آخرین سرشماری های انجام شده در سال 1395 جمعت آن بالغ بر 160000 نفر می باشد. اکثریت مردم شیروان قومیت های ترک، کرد و فارس هستند و به زبان کردی کرمانجی، ترکی و تاتی صحبت می کنند. شیروان به دلیل قرار گیری در کوه های کپه داغ و آلا داغ  و ارتفاعات خراسان دارای آب و هوای نسبتا سرد می باشد، از این رو زمستان های آن سرد و تابستان ها آن گرم و معتدل می باشد. شیروان از نظر جغرافیایی  از شمال به کشور ترکمنستان، از شرق به شهرستان فاروج، از غرب به به شهرستان بجنورد و از جنوب به شهرستان اسفراین منتهی می گردد.

در شهر شیروان جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی مختلفی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به آبشار باداملق، دره گلیان، منطقه ییلاقی حفاظت شده گلیل نامانلو، پارک کوثر، چشمه مختومی فجرآباد، آبشار اسطرخی، پارک کوهستان شیر کوه، غارهای هنامه، تپه باستانی ارگ، دره و آبشار زوارم و ... اشاره نمود که بازدید از آن ها می تواند بسیار لذت بخش و هیجان انگیز باشد.

در سفر به شیروان غذاهای محلی و لذیذ این منطقه را تست کنید. غذاهای سنتی هر منطقه ای کاملا مطابق با شرایط جغرافیایی، پوشش گیاهی ،سبک زندگی و عادات غذایی مردمان آن خطه می باشد. شیروان نیز همانند سایر شهرهای استان خراسان شمالی دارای غذاهای محلی خوشمزه ای است که از معروف ترین آن ها می توان به چلپه، سمسمه، آبگوشت، یخنه پلو، درشوگرم، آش رشته،  شیره داغ،آش قلیه، تلخان، قتلمه، کچه و .. اشاره نمود. سوغاتی های شیروان نیز طرفداران خاصی دارد و معمولا مسافرانی که به این شهر سفر می کنند از سوغاتی های خوراکی آن تهیه می کنند. از جمله معروف ترین سوغاتی های این شهر می توان به ساج نونه، شیرمال، کلوچه برنجی، فطیر، انواع خشکبار، کشک، انگور اشاره کرد. صنایع دستی شیروان نیز شامل  قالیچه، جاجیم، نمد، پوستین و گلیم بافی می گردد.

بهترین زمان سفر به شیروان

شیروان از جمله شهرهایی است که دارای آب و هوای نسبتا سرد می باشد. به همین دلیل تابستان های آن برخلاف بسیاری از شهرها خنک است و اگر بخواهیم بهترین زمان سفر به شیروان را تعیین کنیم می توان گفت که فصل زیبای بهار و تابستان که آب و هوای آن معتدل است بهترین زمان برای سفر به شیروان و بازدید از اماکن دیدنی آن می باشد.

معرفی پایانه مسافربری شیروان

شیروان در استان خراسان شمالی قرار گرفته و برای دسترسی به آن می توان از خودرو شخصی، اتوبوس، قطار و هواپیما استفاده نمود. البته این شهرستان مجهز به فرودگاه و ایستگاه قطار نمی باشد و برای داشتن سفر هوایی یا ریلی به آن باید از نزدیکترین فرودگاه و ایستگاه راه آهن استفاده نمود و باقیمانده مسیر را به صورت جاده ای طی کرد. این در حالی است که با تهیه بلیط اتوبوس شیروان می توان سفری راحت و کم هزینه به صورت مستقیم به شیروان داشت. امروزه وجود اتوبوس های مجهز و با کیفیت VIP موجب شده که سفر با اتوبوس بسیار لذت بخش و راحت باشد و مسافران بتوانند در طول مسیر با تماشای مناظر زیبای طبیعت و جاده ها استراحت مناسبی داشته باشند تا به مقصد برسند، به عبارتی امکانات موجود در آن ها باعث شده که مسافران کمتر طولانی بودن مسیر و خستگی را احساس نمایند. 

پایانه مسافربری شیروان یکی از پرتردد ترین پایانه های کشور می باشد که به اکثر نقاط ایران دارای سرویس دهی است، از این رو با خرید بلیط اتوبوس شیروان به راحتی می توان سفری لذت بخش به این شهر زیبا داشت. این پایانه مسافربری از امکاناتی مانند دفاتر تعاونی، فروشگاه، اغذیه فروشی، استراحتگاه رانندگان، نمازخانه، پارکینگ و ... برخوردار است. با وجود دفاتر تعاونی شرکت های اتوبوسرانی مسافرانی که نتوانسته اند بلیط اتوبوس رزرو کنند با مراجعه به ترمینال به راحتی می توانند بلیط مورد نظر خود را خریداری نمایند. 

مسافران همچنین می توانند از طریق آژانس های مسافرتی سطح شهر و نیز به صورت آنلاین جهت خرید بلیط اقدام نمایند. در روش اینترنتی دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیط و صرف وقت و هزینه اضافی نمی باشد و می توان در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت های ارائه دهنده بلیط در عرض چند دقیقه بلیط سفر خود را رزرو نمود. امروزه این روش به دلیل مزیت هایی که دارد و مشغله های فراوان زندگی روزمره طرفداران بسیاری دارد و از آن به عنوان بهترین روش رزرو بلیط یاد می کنند. از بهترین وب سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند و دارای سابقه درخشانی می باشند می توان از وب سایت مستر بلیط نام برد که خدمات متنوع و متعددی در رابطه با سفر ارائه می دهد. با مراجعه به این وب سایت می توان خریدی راحت و مطمئن را تجربه نمود.

آدرس پایانه شیروان: پایانه مسافربری شیروان در شهرستان شیروان، بلوار امام رضا، نرسیده به خیابان سعدی واقع شده است و مسافران به راحتی می توانند با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.