بلیط اتوبوس نیشابور

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

نیشابور تا تهران
 
770 کیلومتر
نیشابور تا اصفهان
 
1030 کیلومتر
نیشابور تا تهران
 
770 کیلومتر
نیشابور تا گرگان
 
480 کیلومتر
نیشابور تا شهريار
 
810 کیلومتر
نیشابور تا نجف آباد (اصفهان )
 
1060 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس نیشابور از مِستربلیط

نیشابور یکی از شهرهای کهن و دیدنی استان خراسان رضوی می باشد که جاذبه های گردشگری بسیاری در آن نهفته است، به همین دلیل سالیانه پذیرای گردشگران متعددی از سراسر نقاط ایران و جهان می باشد. این شهر از نظر جغرافیایی از شمال به قوچان، از جنوب به تربت حیدریه و کاشمر، از شرق به مشهد و چناران و از غرب فاروج منتهی می گردد. بر اساس آخرین سرشماری های انجام شده در سال 1395 نیشابور دارای جمعیتی بالغ بر 451780 نفر می باشد و پس از مشهد دومین شهر پر جمعیت استان خراسان رضوی محسوب می گردد. مردمان این شهر تاریخی اکثرا مسلمان و شیعه هستند اما در میان آن ها پیروان دین مسیحیت و زرتشت نیز وجود دارد. بیشترمردم نیشابور به نوع خاصی از زبان فارسی صحبت می کنند که در آن کلماتی از زبان پهلوی نیز مشاهده می شود، کردی کرمانجی و ترکی خراسانی از دیگر زبان های رایج در این خطه می باشد. 

در شهر نیشابور جاذبه های گردشگری تاریخی بسیاری وجود دارد که بازدید از آن ها در هر فصلی از سال می تواند بسیار لذت بخش باشد. از معروف ترین اماکن دیدنی نیشابور می توان به آرامگاه حکیم خیام و عطار نیشابوری، مسجد جامع نیشابور، آرامگاه کمال الملک هنرمند برجسته ایرانی، افلاک نمای خیام، باغرود، روستای دیزباد، بوژان ماسوله رنگارنگ نیشابور، دره هفت غار و ... اشاره نمود.

در سفر به نیشابور گزینه های بسیاری برای انتخاب محل اقامت در اختیار شما است، از هتل های لوکس و چند ستاره گرفته تا اقامتگاه ها و مهمان سراهای ارزان قیمت که متناسب با بودجه و سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید. نیشابور رستوران های بسیار شیک و مجللی دارد که انواع غذاهای اصیل و معروف ایرانی را به همراه غذاهای محلی این خطه با بهترین کیفیت ممکن ارائه می دهند و می توانید جهت میل نهار یا شام سری به این رستوران ها بزنید و طعم بی نظیر غذاهای نیشابور را تست کنید.

سوغاتی ها و صنایع دستی نیشابور هم بسیار خاص و منحصر به فرد هستند و برخی از آن ها مانند فیروزه نیشابور دارای شهرت جهانی می باشند. از دیگر سوغاتی ها نیشابور می توان به ظروف لعاب کاری شده، قالی، سفال و ... اشاره کرد که می توانید آن ها را با مراجعه به مراکز خرید و بازارهای این شهر خریداری نمایید.

بهترین زمان سفر به نیشابور

با توجه به موقعیت جغرافیایی نیشابور این شهر دارای زمستان های بسیار سرد و تابستان های گرم و خشک می باشد و تیرماه در آن گرم ترین ماه سال و دی ماه سردترین ماه سال می باشد. از این رو بیشتر گردشگران فصل بهار و اوایل فصل پاییز که نیشابور دارای آب و هوای معتدل تری است را برای مسافرت انتخاب می کنند.

معرفی پایانه مسافربری نیشابور

مسافران برای سفر به نیشابور با روش های مختلفی روبرو هستند که هر کدام ویژگی ها و مزایا و معایب خاصی دارند. این شهر مجهز به ایستگاه راه آهن و پایانه مسافربری می باشد و مسافران می توانند با تهیه بلیط اتوبوس یا قطار سفرهای بسیار راحت و مقرون به صرفه ای را به نیشابور تجربه نمایند. البته افرادی که نمی توانند طولانی بودن مسیر را تحمل کنند می توانند از هواپیما استفاده کنند و در نزدیک ترین فرودگاه به نیشابور که همان فرودگاه مشهد است فرود آیند سپس به صورت زمینی راهی نیشابور شوند.

پایانه مسافربری نیشابور یکی از پر تردد ترین پایانه های مسافربری کشور است که از بهترین اتوبوس های معمولی و VIP به منظور جابجایی مسافران بین نقاط مختلف ایران استفاده می کند. این پایانه با شرکت هایی مانند ترابربیتا، پیک معتمد، آسیا سفرو عدل همکاری دارد و این شرکت ها دارای دفاتر تعاونی فعال در داخل ترمینال هستند. از این رو مسافرانی که نتوانسته اند بلیط سفر خود را رزرو نمایند می توانند با مراجعه به این تعاونی ها بلیط اتوبوس نیشابور یا سایر مقاصد دیگر را خریداری نمایند.

از امکانات موجود در این ترمینال مسافربری می توان سالن انتظار، فروشگاه، دفاتر تعاونی، رستوران، استراحتگاه رانندگان، نماز خانه، دستگاه خود پرداز، سرویش بهداشتی، پارکینگ و .. اشاره نمود.

مسافران علاوه بر مراجعه به دفاتر تعاونی فعال در پایانه مسافربری و آژانس های مسافرتی سطح شهر می توانند به صورت آنلاین نیز در کوتاه ترین زمان ممکن بلیط سفر خود را رزرو نمایند. در این روش کافی است که فرد به یکی از وب سایت های معتبر در این زمینه مانند مستر بلیط مراجعه نماید و مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را وارد نماید تا لیست جامعی از انواع بلیط اتوبوس سیستمی و چارتر از شرکت های اتوبوسرانی مختلف برای او نمایش داده شود. با مقایسه این بلیط ها و جزئیات آن ها می توان به راحتی بلیط سفر را رزرو نمود.

آدرس پایانه نیشابور: ترمینال مسافربری نیشابور در شهرستان نیشابور، فرح بخش، خیابان 22 بهمن شرقی واقع شده است و به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد دسترسی به آن به راحتی امکان پذیر است. مسافران می توانند با استفاده از اتوبوس و تاکسی های درون شهری به آن دسترسی داشته باشند.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.