بلیط اتوبوس تربت حیدریه

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

تربت حیدریه تا يزد
 
750 کیلومتر
تربت حیدریه تا تهران
 
940 کیلومتر
تربت حیدریه تا اصفهان
 
990 کیلومتر
تربت حیدریه تا بيرجند
 
340 کیلومتر
تربت حیدریه تا تهران
 
940 کیلومتر
تربت حیدریه تا ايرانشهر
 
1110 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس تربت حیدریه از مِستربلیط

تربت حیدریه که به پایتخت زعفران ایران شهرت دارد یکی از شهرهای استان خراسان رضوی می باشد که قدمت آن به پنج قرن پیش باز می گردد. متاسفانه این شهر از لحاظ گردشگری تا کنون بسیار ناشناخته باقی مانده است! این شهر علاوه بر تولید زعفران در تولید ابریشم نیز جایگاه ویژه ای دارد و نزدیک به 70 درصد ابریشم کشور درآن تولید می گردد. تربت حیدریه دارای مساحتی حدود 24 هزار کیلومتر مربع است و بر اساس آخرین سرشماری های انجام شده جمعیت آن بالغ بر250 هزار نفر می باشد. مردم تربت حیدریه به زبان فارسی و گویش خراسانی صحبت می کنند.

از نظر جغرافیایی تربت حیدریه از شمال به تربت جام و فریمان، از غرب به نیشاپور، از جنوب به قائن و گناباد و از شرق به خواف و کاشمر منتهی می گردد. قرار گیری شهرستان تربت حیدریه در مسیر جنوب کشور به مشهد مقدس موجب شده که سالانه زائران زیادی که به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) می روند از این شهر زیبا و جاذبه های تاریخی اش دیدن نمایند. از معروف ترین اماکن دیدنی تربت حیدریه می توان به مجموعه قطب الدین حیدر، کاروانسرای طبسی، موزه مردم شناسی، خانه امینی، حمام حاجی رئیس، مزار بوری آباد، بنای مقبره و مسجد شیخ حیدر کد کنی، باغ ملی، موزه حیات وحش، پارک کوهستانی پیشکوه، منطقه گردشگری رودخانه حصار، آبشار رود معجن و ... اشاره نمود.

یکی از جذاب ترین بخش های سفر به هر شهری شکم گردی و تجربه غذاهای محلی و جدید می باشد که بسیار هیجان انگیز است. تربت حیدریه دارای غذاهای محلی لذیذ و متنوعی می باشد که به شما پیشنهاد می کنیم در سفر به آنجا حتما از این غذاها تست نمایید. از معروف ترین غذاهای سنتی این شهرستان می توان به اشکنه ریواس، بلغور بشیر، کدو بشیر، ماست جوش، گرماس و اشکنه بنه اشاره نمود. مسافرانی که به این شهر زیبا سفر می کنند می توانند هتل ها، مهمانسراها و یا اقامتگاه های بومی که در تربت حیدریه وجود دارد رزرو نمایند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

سوغاتی ها و صنایع دستی تربت حیدریه فوق العاده خاص هستند که از مشهور ترین آن ها می توان به زعفران، بادام، پسته، گردو، خشکبار، فرش بافی، نمد مالی، ابریشم بافی، گلیم بافی، پلاس بافی و .. اشاره نمود.

راه های مختلفی برای سفر به تربت حیدریه وجود دارد اما در این میان سریع ترین راه سفر با هواپیما و ارزان ترین را سفر با اتوبوس می باشد. هر یک از این روش ها مزایا و معایب مختلفی دارند و دارای طرفداران زیادی می باشند. مهم ترین مزیت سفر با اتوبوس این است که بلیط اتوبوس همیشه در دسترس می باشد و به راحتی می توان در هر نقطه ای از کشور بلیط اتوبوس را رزرو نمود.

بهترین زمان سفر به تربت حیدریه

تربت حیدریه در ایام مختلف سال همواره دارای مسافران فراوانی است. اما در فصل بهار و تابستان آب و هوای مناسبی دارد از این رو بیشتر مسافران ترجیح می دهند که در این فصول به تربت حیدریه سفر کنند و از جاذبه های گردشگری آن بازدید نمایند.

سفر با اتوبوس یکی از رایج ترین روش های مسافرت محسوب می شود که طرفداران بسیاری دارد. از این رو پایانه های مسافربری نقش مهمی در جابجایی مسافران بین نقاط مختلف کشور دارند. پایانه مسافربری تربت حیدریه یکی از پایانه های کشور است که سالیان زیادی است از عمر آن می گذرد. این پایانه مسافربری مجهز به امکانات مختلفی مانند سالن انتظار، فروشگاه، تعاونی، نمازخانه، پارکینگ و .. می باشد. مسافران می توانند به منظور تهیه بلیط اتوبوس تربت حیدریه به مقصد مورد نظر خود به تعاونی های مستقر در ترمینال و یا آژانس های مسافرتی سطح شهر مراجعه نمایند.

یکی دیگر از روش هایی که مسافران با استفاده از آن می توانند بلیط سفر خود را رزرو نمایند روش خرید غیر حضوری و آنلاین است. امروزه به دلیل مشغله های زندگی روزمره خیلی از افراد فرصت کافی برای مراجعه حضوری جهت خرید بلیط ندارند و تریجیح می دهند به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهند. وب سایت های مختلفی در زمینه ارائه بلیط راه اندازی شده اند که هر کدام خدمات متنوعی ارائه می دهند اما از معتبرترین و با سابقه ترین آن ها می توان به وب سایت مستر بلیط اشاره نمود که رزرو بلیط در آن به راحتی امکان پذیر است. در وب سایت مستر بلیط کافی است که فرد فقط مبدا و مقصد سفر خود را به همراه تاریخ سفر را مشخص نماید تا لیست کاملی از بلیط های موجود برای او نمایش داده شود تا با مقایسه آن ها مناسب ترین بلیط ممکن را رزرو نماید.

آدرس پایانه تربت حیدریه: ترمینال مسافربری تربت حیدریه در شهرستان تربت حیدریه، بلوار خرمشهر، نرسیده به میدان 22 بهمن واقع شده است و مسافرانی که بلیط اتوبوس رزرو کرده اند می توانند با استفاده از تاکسی ها و اتوبوس های درون شهری به آن دسترسی داشته باشند.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.