بلیط اتوبوس نور

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

نور تا تهران
 
10 کیلومتر
نور تا اصفهان
 
5490 کیلومتر
نور تا کرج
 
5160 کیلومتر
نور تا مشهد (خراسان )
 
10 کیلومتر
نور تا مشهد (خراسان )
 
10 کیلومتر
نور تا مشهد (خراسان )
 
10 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس نور از مِستربلیط

نور یکی از شهرستان های مازندران می باشد که از سمت شمال به مازندران، از شرق به شهرستان آمل، از شمال شرق به محمود آباد، از جوب به استان تهران، از جنوب غرب به استان البرزو از غرب به شهرستان نوشهر و شهرستان چالوس متصل شده است. مردم شهرستان نور با زبان مازندرانی و لهجه کجوری تکلم می کنند. از نام های پیشین شهر نور می توانیم به سولده و رستمدار اشاره کنیم. کجور نام منطقه ای است که از شمال به دریای مازندران، از غرب به چالوس، از شرق به سولده، و از جنوب هم به دره نور متصل می شود. منطقه کجور به همراه چند شهر دیگر بخشی از رویان بوده اند که رفته رفته به رستمدار شهرت یافتند. رویان از مناطق غربی طبرستان محسوب می شده است. شهر نور از دو بخش مرکزی و بلده تشکیل شده است. 

بخش مرکزی نور از سه دهستان نظیر: دهستان میان بند، دهستان ناتل کنار سفلی و نانل کنار علیا می باشد. همچنین بخش بلده آن شامل: دهستان اوزرو، دهستان تتارستاق و دهستان شیخ فضل الله نوری می باشد. اگر بلیط اتوبوس نور را رزرو کرده اید از اماکن گردشگری و زیبایی این منطقه غافل نشوید. این اماکن عبارتند از: قلعه پولاد بلده، پارک جنگلی و چشمه کشپل چمستان، آب گرم جنگل لاویج، سد و دریاچه الیمالات و تالاپ های رستم رود. بر اساس اطلاعات آماری در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۲۶۹۴۷ نفر بوده است. 

شهر نور از لحاظ گردشگری اهمیت بسیار بالایی دارد. جنگل های شمال کشور جز جنگل های هیرکانی بوده که قدمت آن ها به دوره های دوم و سوم زمین شناسی می رسد. از جمله سوغاتی های خوشمزه شهرستان نور عبارتند از: رشته به رشته، قماچ، آغوز نون و شیرینی کماج. محال ثلاث نور نام منطقه ای در غرب مازندران بوده که از سه منطقه نور، کجور و کلارستاق تشکیل شده است. آب و هوای شهر نور معتدل بوده که بیش ترین درجه حرارت در تابستان ۳۶ درجه بالای صفر و کم ترین درجه در زمستان ها۱- درجه سامتی گراد می باشد. به علت داشتن آداب و رسوم مختلف ، مراسم های باستانی طبق علاقه و مذهب آن ها برگزار می شود که بعد از محلق شدن به دین اسلام بعضی از مراسم های باستانی باتوجه به فرهنگ مردم مازندرانی با هم تلفیق شده و آداب هر روستا با روستای دیگر متفاوت می باشد. از امکانات شهر نور در جهت ساخت و ساز و سرمایه می توانیم به چند مورد اشاره کنیم: 

دسترسی به به مصالح و تجهیزات ساختمانی نظیر: شن و ماسه و سیمان

دسترسی آسان به منابع طبیعی

نبود ترافیک در روزهای تعطیل رسمی و مذهبی

وجود امکانات مورد نیاز پزشکی در نور

نزدیک بودن به تهران که باعث دسترسی راحت تر به امکانات سازه ای احداث است.

و...

بهترین زمان سفر به نور

وقتی که از شمال ایران صحبت می کنیم همه ما یاد آب و هوای خوب و دریای آن خواهیم افتاد! اما به یاد داشته باشید منطقه نور دارای زمستان های بسیار سرد و تابستان های شرجی می باشد به طوری گرمی هوا در تابستان بسیار طاقت فرسا بوده و حتی به آفتاب سوختگی شما هم ممکن است منجر شود پس بهترین فصول برای مسافرت به این شهر فصل پاییز و بهار بوده که شهر نور از آب و هوای متعدل و نسبتا خنکی برخوردار است. ماه مهر، فروردین، اردیبهشت و خرداد از بهترین ماه های سفر به شمال کشور و شهر نور هستند. بسیاری از افراد به علت مشغله کاری نمی توانند برای خرید بلیط به صورت حضوری اقدام کنند. حال جای نگرانی نیست امروزه وب سایت های طراحی شده اند که خیال همگان را از این بابت راحت کرده و تمامی اقشار می توانند خرید بلیط خود را از طریق اینترنت انجام دهند. اگر بخواهیم یک وب سایت معتبر را پیشنهاد کنیم که هم ارزان و هم دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد باید مستر بلیط بهترین گزینه است. این وب سایت با داشتن ویژگی های نظیر: اعلام کاهش قیمت، اعلام افزایش ظرفیت و ... توانسته متقاضیان زیادی را به خود جذب کند. جالب است بدانید بدون عضویت در وب سایت مستر بلیط می توانید بلیط خود را خریداری کنید اما با عضویت در این اپلیکیشن از تخفیفات ویژه عضویت آن بهره مند شوید. این شهر تعداد زیادی ویلا ، استراحتگاه ، هتل و هتل های آپارتمانی دارد که مسافران می توانند در آنجا اقامت کنند تا از یک سفر منحصر به فرد در کنار ساحل زیبای  نور از دریای خرر لذت ببرند. 

معرفی پایانه مسافربری نور

پایانه مسافربری شهر نور شامل یک ساختمان بزرگ با امکانات رفاهی می باشد. از امکانات این پایانه می توان به موارد زیر اشاره کرد

دفاتر نمایندگی فروش بلیط اتوبوس

غرفه های فروش مواد غذایی و سوغاتی

رستوران و کافی شاپ

نمازخانه

سرویس بهداشتی

یک پارکینگ مجزا برای خودرو و یک پارکینگ برای اتوبوس

دستگاه خود پرداز

و...

آدرس پایانه شهر نور به شرح زیر می باشد:

نور - جاده نور- خروجی جاده نور

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.