بلیط اتوبوس رامسر

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

رامسر تا تهران
 
280 کیلومتر
رامسر تا اصفهان
 
730 کیلومتر
رامسر تا مشهد (خراسان )
 
970 کیلومتر
رامسر تا کرج
 
240 کیلومتر
رامسر تا برخوار
 
730 کیلومتر
رامسر تا لنجان
 
780 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس رامسر از مِستربلیط

رامسر غربی ترین شهرستان و شهر مازندران است. این شهر با دریای خزر از شمال، استان گیلان از غرب، استان قزوین از جنوب و تنکابن از شرق هم مرز است. یکی از نام های پیشین این شهر سر سخت بوده که آخرین شهر در غرب مازندران می باشد. رامسر دارای زمستان های سرد و تابستان های شرجی می باشد. یکی از ویژگی های مهم شهر رامسر نزدیکی آن به دریا و جنگل می باشد که این ویژگی باعث شده رامسر هرساله پذیرای تعداد زیادی گردشگر و مسافر باشد. این شهر بین ۳۶ درجه و۳۲ دقیقه تا ۳۶ درجه و۵۹ دقیقه عرض شمالی و ۵۰ درجه و ۲۰ دقیقه تا ۵۰ درجه و ۴۷ دقیقه طول شرقی از نصف و النهار گرینویچ واقع شده است. شهر رامسر یک فرودگاه دارد. این شهر دارای ییلاقات فوق العاده خوش آب و هوا می باشد. بر اساس تحقیقات انجام شده در سال ۹۵ رامسر ۳۵۹۹۷ نفر جمعیت برخوردار بوده است. رامسر در گذشته جزئی از شهر تنکابن هم محسوب می شده که در سال ۱۳۶۴ براساس تقسیمات کشوری به صورت یک شهر مستقل در آمده است. 

از آنجایی که مردم رامسر گیلک هستند به زبان گیلکی هم تکلم می کنند. شهر رامسر در زمان حکومت قاجار یک روستای بسیار کوچکی بوده که رفته رفته درزمان حکومت پهلوی اول، با حمایت دولت وقت به یک زیبا و سرشار از مناطق و جاذبه های گردشگری در آمده است. وجود جنگل های مخروطی با پوشش انبوه گیاهان مختلف، چای، مزارع برنج، باغ های مرکبات و ... وجود ییلاقات زیبا وخوش آب و هوا، آب های گرم معدنی، و همچنین وجود هتل های قدیمی و فرودگاه رامسر را به یک شهر فوق العاده زیبا تبدیل کرده است. از لحاظ طبیعت گردی به علت جاذبه های منحصر به فرد، رامسر یکی از شهر های برتر کشور محسوب می شود. 

اقتصاد مردم شهر رامسر بر پایه گردشگری، کشاورزی و دامداری استوار می باشد. از جاذبه های گردشگری شهر رامسر می توان به وجود هتل  قدیمی رامسر، آب های گرم معدنی، موزه تماشاگه خرر، موزه مردم شناسی رامسر و... اشاره کرد. سوغاتی های خوشمزه رامسر عبارتند از: آغوزنون، کلوچه و کوکی، پست زیک، رشته به رشته، قماق و عسل. رامسر دارای چندین مراکز آموزش عالی بوده که  پذیرای دانشجویان زیادی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد این مراکز عبارتند از: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، دانشگاه آزاد واحد رامسر، دانشگاه پیام نور رامسر و دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل و ... 

اگر بلیط اتوبوس رامسر را رزرو کرده اید از روستا های اطراف رامسر دیدن کنید زیرا این شهر از نظر زیبایی به عنوان عروس شهر های شمال ایران شناخته شده است. این شهر در میانه کوه و دریا قرار گرفته که باعث زیبایی منحصر به فرد آن شده است. رامسر یک شهر توریستی در ایران بوده که ویژگی های خاص آن از جمله نژاد و زبان، اقتصاد، جمعیت باعث شده این شهر را از دیگر شهرهای کشور متمایز کند. جالب است بدانید پایتخت گل گاوزبان در روستای جنت رودبار رامسر قرار دارد که سالانه حدود ۳۰ تا ۴۰ تن گل گاوزبان از زمین های این روستا به دست می آید. یکی از نکات جالب درباره شهر رامسر، قرار داشتن بر روی یکی از اصلی ترین قرارداد های حفاظت های محیط زیست به نام کنوانسیون رامسر می باشد. کنوانسیون رامسر به توافقی بین المللی گفته می شود که در آن کشور های عضو بر روی تالاب های مهم جهان به خصوص آن هایی که زیستگاه پرندگاه آبزی می باشند، مطالعه و تحقیق کرده و آن ها را مورد حمایت قرار می دهد.

بهترین زمان سفر به رامسر

رامسر همانند مانند دیگر شهر های شمالی کشور، دارای تابستان های گرم و مرطوب و شرجی که بسیار آزار دهنده می باشد، و زمستان های فوق العاده سرد می باشد. پس به یاد داشته باشید بهتربن زمان سفر به رامسر از لحاظ آب و هوا فصل بهار، اوایل اردیبهشت و اوایل پاییز می باشد. ییلاق های مرتع رامسر عبارتند از: جنت رودبار، گرسماسر که حتی تا در تابستان هم کاملا خنک و دلپذیر می باشد. میانگین هوای رامسر در گرم ترین ماه ۹/۲۴ درجه سانتی گراد و سرد ترین ماه ۷/۶ درجه سانتی گراد است. بسیاری از افراد به علت مشغله کاری نمی توانند برای خرید بلیط به صورت حضوری اقدام کنند. حال جای نگرانی نیست امروزه وب سایت های طراحی شده اند که خیال همگان را از این بابت راحت کرده و تمامی اقشار می توانند خرید بلیط خود را از طریق اینترنت انجام دهند. اگر بخواهیم یک وب سایت معتبر را پیشنهاد کنیم که هم ارزان و هم دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد، مستر بلیط می تواند بهترین گزینه باشد. این وب سایت با داشتن ویژگی های نظیر: اعلام کاهش قیمت، اعلام افزایش ظرفیت و ... توانسته متقاضیان زیادی را به خود جذب کند. جالب است بدانید بدون عضویت در وب سایت مستر بلیط می توانید بلیط خود را خریداری کنید اما با عضویت در این اپلیکیشن از تخفیفات ویژه عضویت آن بهره مند شوید.

معرفی پایانه مسافربری رامسر

پایانه مسافربری شهر رامسرشامل یک ساختمان بزرگ با امکانات رفاهی می باشد. از امکانات این پایانه می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

دفاتر نمایندگی فروش بلیط اتوبوس

غرفه های فروش مواد غذایی و سوغاتی

رستوران و کافی شاپ

نمازخانه

سرویس بهداشتی

یک پارکینگ مجزا برای خودرو و یک پارکینگ برای اتوبوس

دستگاه خود پرداز

و...

شرکت های مسافربری این پایانه عبارتند از: طلوع رامسر، رمک رامسر، ترمینال پایانه رامسر

آدرس پایانه شهر رامسر به شرح زیر می باشد:

رامسر، ابتدای شهر رامسر جاده ساحلی، ترمینال اتوبوسرانی رامسر

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.