بهترین هتل های شیراز

معرفی بهترین هتل های شیراز: از هتل های لوکس تا اقتصادی

شیراز زیبا همواره میزبان گردشگران بسیاری از سراسر ایران و جهان است و به همین جهت اقامتگاه‌های متعددی در این شهر برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد. اگر قصد سفر به شیراز و اقامت در یک هتل جذاب را دارید، با ما همراه شوید تا در این مطلب شما را با بهترین هتل های شیراز در رده‌های مختلف و همچنین با هتل‌آپارتمان‌ها و برخی از هتل‌های اقتصادی در این شهر آشنا کنیم.

رزرو هتل

آشنایی با بهترین هتل های شیراز

برای هر کس بسته به هدفش از سفر، سلایق‌اش و مقدار بودجه‌ای که برای اقامت در نظر گرفته است، بهترین اقامتگاه می‌تواند متفاوت باشد. با این حال، به طور کلی می‌توان بهترین هتل شیراز را در میان هتل‌های لوکس و پنج ستاره جستجو کرد، با اینکه هتل‌های چهار ستاره یا حتی سه ستاره نیز می‌توانند برای خیلی از افراد یک اقامتگاه بسیار مطلوب باشند.

بهترین هتل های پنج ستاره شیراز

بهترین هتل در شیراز را قطعا باید در میان هتل های پنج ستاره و لوکس جست‌وجو کرد. در ادامه چند مورد از بهترین هتل های پنج ستاره شیراز معرفی شده‌اند.

1- هتل زندیه شیراز

هتل پنج ستاره زندیه هتلی هفت طبقه است که در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در نزدیکی ارگ کریم‌خان قرار دارد و با 80 اتاق پذیرای مهمانان شیراز است. طراحی ایرانی و در عین حال مدرن هتل از جذابیت‌های آن به شمار می‌رود. این هتل از امکاناتی همچون پارکینگ روباز، سالن بدنسازی، گالری صنایع دستی، کرایه اتومبیل، سالن سمینا، صندوق امانات، روم سرویس شبانه‌روزی، حمام سنتی و مجموعه آبی برخوردار است. هتل همچنین دارای رستوران‌های شیک و باکیفیت بوده که شامل رستوران کلاسیک، رستوران سنتی، حیاط باغ، لابی لانژ و کافی‌شاپ می‌شود.

آدرس هتل زندیه شیراز: خیابان هجرت

2- هتل بزرگ شیراز

هتل پنج ستاره بزرگ شیراز که به هتل دروازه قرآن نیز معروف است، یکی از بهترین هتل های شیراز به شمار می‌رود که در سال 1392 در 14 طبقه بر فراز کوه‌های شمالی شیراز ساخته شده است. این هتل 160 اتاق لوکس دارد که چشم‌اندازی فوق‌العاده به مهمانان خود هدیه می‌دهند. از امکانات این هتل می‌توان به سه رستوران، سه کافی‌شاپ، سالن‌های همایش، مجموعه‌های ورزشی، خودپرداز، کافی‌شاپ، پارکینگ، کتابخانه، نمازخانه، آرایشگاه، خدمات تور، اینترنت و خدمات خانه‌داری اشاره کرد. هتل بزرگ شیراز مشرف به دروازه قرآن و باغ‌های زیبای شیراز بوده و فاصله کمی تا جاذبه‌های تاریخی این شهر دارد.

آدرس هتل بزرگ شیراز: دروازه قرآن

بهترین هتل شیراز

3- هتل چمران شیراز

هتل لوکس و پنج ستاره چمران 30 طبقه بوده و مرتفع‌ترین ساختمان شیراز به شمار می‌رود. این هتل 230 اتاق و 20 سوئیت لوکس دارد که اکثر آنها چشم‌اندازی بی‌نظیر به شهر شیراز و باغ‌های آن دارند. هتل چمران که از آن به عنوان بهترین هتل شیراز 5 ستاره می‌توان یاد کرد، در منطقه قصرالدشت قرار داشته و دارای شش رستوران و کافی‌شاپ است. از دیگر امکانات ویژه این هتل می‌توان آروماتراپی ماساژ با روغن های معطر، حمام مغربی، مجموعه ورزشی، مجموعه‌های پذیرایی، صدور بلیط مسیرهای داخلی و خارجی و گشت‌های اختصاصی را نام برد.

آدرس هتل چمران شیراز: بلوار چمران

بهترین هتل در شیراز

4- هتل هما شیراز

هتل پنج ستاره هما، هتلی لوکس و بهترین هتل شیراز است. امکانات این هتل مطابق با استانداردهای جهانی بوده و با داشتن چشم‌اندازی زیبا و فضایی چشم‌نواز، مکانی جذاب برای اقامت در شیراز به‌شمار می‌رود. این هتل هشت طبقه بیش از 230 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت دارد و از امکاناتی همچون کافی‌شاپ، رستوران، پنج سالن همایش و سمینار، استخر (سونا و جکوزی)، سالن بدنسازی، زمین تنیس، پارک مخصوص کودکان، خشکشویی، آتلیه عکاسی، پارکینگ روباز، کافی‌نت، خودپرداز، فضای سبز، آرایشگاه مردانه، اینترنت و صبحانه بوفه برخوردار است.

این هتل دارای پنج سالن است که بزرگترین آنها یعنی تالار وصال 1000 مترمربع وسعت و 600 نفر ظرفیت دارد. همچنین چهار رستوران هتل با فضاهای متنوع شامل فضاهای مجلل، دنج یا فضای باز در باغ هتل و انوع غذاهای ایرانی و فرنگی پذیرای مهمانان هتل هستند. قابل ذکر است که این هتل در چند قدمی بوستان آزادی قرار دارد.

آدرس هتل هما شیراز: خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی

هتل لاکچری در شیراز

5- هتل پرسپولیس شیراز

در سفر به شیراز اگر به دنبال یک هتل لوکس پنج ستاره هستید، درنگ نکرده و هتل پرسپولیس شیراز را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل پنج ستاره در حد فاصل چهارراه حافظ به میدان قائم قرار دارد. از آنجایی که این هتل در قلب شهر شیراز واقع شده است، دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شیراز دارد.

این هتل لوکس دارای 105 واحد اقامتی در 5 طبقه است. در واحدهای اقامتی هتل امکاناتی مثل یخچال، حمام به همراه لوازم بهداشتی، کمد لباس، صبحانه رایگان، مینی بار همراه با هزینه، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، خدمات روم سرویس، اینترنت رایگان و سیستم‌های مناسب سرمایشی و گرمایشی وجود دارد. تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، اتاق چمدان، صندوق امانات، پارکینگ، آرایشگاه، استخر به همراه سونا و جکوزی و اینترنت رایگان هم برخی از امکانات رفاهی عمومی این هتل به‌شمار می‌روند.

آدرس هتل پرسپولیس شیراز: حدفاصل چهارراه حافظ به میدان قائم

بلیط هواپیما شیراز

بهترین هتل های چهار ستاره شیراز

اگر به دنبال یک هتل خوب و با امکانات کامل در شیراز هستید، هتل های چهار ستاره نیز می‌تواند انتخاب خوبی باشد. با برخی از بهترین هتل های شیراز در رده چهار ستاره آشنا شوید.

1- هتل رویال شیراز

هتل چهار ستاره رویال هتلی شیک در شهر شیراز است که در سال 1393 افتتاح شد. این هتل دارای 44 اتاق با چشم‌اندازی زیباست و از امکانات و خدمات مطلوبی همچون رستوران، کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی، استخر، سونا، فروشگاه صنایع دستی، سالن کنفرانس، کافی‌نت، پارکینگ مسقف، آژانس هواپيمایی و تاکسی‌سرويس برخوردار است. از دیگر مزایای اقامت در این هتل می‌توان به نزدیک بودن به آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شیراز اشاره کرد.

آدرس هتل رویال شیراز: بلوار جديد قرآن (شهيد ربانی)

2- هتل الیزه شیراز

هتل چهار ستاره الیزه در سال 1393 در منطقه معالی‌آباد شیراز افتتاح شد. این هتل به سبک بوتیک‌هتل ساخته شده و نزدیک‌ترین هتل به نمایشگاه شیراز است. همچنین دسترسی خوبی به آزادراه‌ها و کوچه‌باغ‌های قصرالدشت دارد. اتاق‌های هتل بر اساس استانداردهای بین‌المللی طراحی شده و از امکانات مطلوبی برخوردار است.  صبحانه و اینترنت رایگان، رستوران، کافی‌شاپ و مجموعه ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و اتاق فیتنس، امکان ارائه ترانسفر به اماکن دیدنی، خدمات تبدیل ارز، خشکشویی، کنسول بازی برای کودکان، صندوق امانات و پارکینگ از جمله امکانات این هتل هستند.

آدرس هتل الیزه شیراز: معالی آباد، کوی پزشکان، شماره 20

هتل خوب در شیراز

3- هتل آریو برزن شیراز

هتل چهار ستاره آریو برزن هتلی باسابقه در شهر شیراز است که در سال 1394 بازسازی شده و امروزه امکاناتی مدرن و باکیفیت دارد. قرار داشتن هتل در خیابان رودکی موجب شده است تا دسترسی خوبی به  جاهای دیدنی شیراز، مراکز خرید و همچنین مراکز درمانی داشته باشد. از امکانات و خدماتی که در این هتل ارائه می‌شود، می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، آژانس مسافرتی، گیم‌کلاب، اینترنت رایگان، مجموعه ماساژ و مینی‌بار اشاره کرد.

آدرس هتل آریو برزن شیراز: خیابان رودکی

بهترین هتل شیراز

4- هتل کریم خان زند

هتل کریم خان زند از دیگر هتل‌های چهار ستاره شیراز به حساب می‌آید. این هتل چهار ستاره نمای لوکس و فوق‌العاده زیبایی دارد که از فاصله‌ دور هم مسافران را به سمت خودش جذب می‌کند. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به سوئیت یک خوابه دو نفره، اتاق دو تخته برای یک نفر و اتاق سه تخته اشاره کرد. در این هتل امکانات و خدمات مناسبی همچون استخر، نمازخانه، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، پارکینگ، آسانسور، رستوران و کافی‌شاپ برای مسافران مهیا شده است.

آدرس هتل کریم خان زند: خیابان رودکی

5- هتل پارس شیراز

از دیگر هتل‌های چهار ستاره در شیراز می‌توان به هتل پارس شیراز اشاره کرد. این هتل چهارستاره درسال 1381 شروع به فعالیت کرده و تاکنون توانسته رضایت بسیاری از مسافران را برای اقامت جلب کند. این هتل دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری شیراز از جمله باغ ارم و دروازه قرآن دارد. سونا به همراه جکوزی، پارکینگ، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، نمازخانه، آسانسور، صندوق امانات، تاکسی سرویس و مرکز خرید جزو امکانات و خدمات رفاهی این هتل محسوب می‌شوند. در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌های یک تخته تا سه تخته را برای اقامت رزرو کنید.

آدرس هتل پارس شیراز: خیابان کریم خان زند

بهترین هتل های سه ستاره شیراز

اگر می‌خواهید سفری مقرون‌به‌صرفه داشته باشید و در عین حال یک اقامت خوب و قابل قبول هم داشته باشید، هتل‌های سه ستاره بهترین انتخاب هستند. در ادامه با برخی از بهترین هتل های سه ستاره شیراز آشنا شوید.

1- هتل ارگ شیراز

یکی از بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران هتل سه ستاره ارگ است. این هتل محبوب و قدیمی در مرکز شهر قرار داشته و دسترسی خوبی به جاذبه‌های تاریخی شیراز همچون بازار و حمام وکیل، ارگ کریم خان، سعدیه و حافظیه دارد. این هتل دارای 64 اتاق با طراحی مدرن است و امکاناتی نظیر لابی، کافی‌شاپ، خشکشویی، پارکینگ و سرویس رفت و برگشت به فرودگاه دارد. همچنین رستوران این هتل یکی از معروف‌ترین رستوران‌های شیراز به‌شمار می‌رود.

آدرس هتل ارگ شیراز: خیابان تختی

2- هتل بین‌الحرمین شیراز

یکی از بهترین هتل های شیراز با سه ستاره تاپ، هتل بین‌الحرمین است که مهمانان با اقامت در آن تنها با 10 دقیقه رانندگی می‌توانند خود را به بسیاری از مراکز دیدنی و گردشگری در شیراز برسانند. این هتل که از جمله بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران نیز به‌شمار می‌رود، دارای 59 اتاق با امکانات مطلوب است. از خدمات و امکانات عمومی هتل نیز می‌توان به پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، فضای سبز، فروشگاه، تاکسی سرویس و نمازخانه اشاره کرد.

آدرس هتل بین الحرمین شیراز: خیابان حسینی، میدان آستانه، خیابان بین الحرمین، جنب شورای شهر

بهترین هتل سه ستاره شیراز

3- هتل تالار شیراز

هتل ۳ ستاره تالار در سال 1370 افتتاح و در اواخر دهه نود بازسازی شد. این هتل سه طبقه که در قلب شهر شیراز، یعنی خیابان فردوسی قرار دارد، دارای دسترسی آسان به جاذبه‌های تاریخی شیراز همچون ارگ کریم خان زند، نارنجستان قوام، دروازه قرآن، سعدیه، حافظیه و بازار وکیل  است. واحدهای اقامتی هتل به خاطر داشتن تم‌های رنگی خاص بسیار مورد پسند مهمانان قرار می گیرد. هتل از امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، تاکسی سرویس 24 ساعته، سالن همایش، پارکینگ رایگان غیرمسقف، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، روم سرويس، لاندری، اتاق چمدان و امکان سرو نهار در اتاق برخوردار است.

آدرس هتل تالار شیراز: خیابان فردوسی، به طرف سه راه پل حر

هتل خوب سه ستاره در شیراز

4- هتل پارسیان شیراز

از دیگر هتل‌های مناسب سه ستاره در شیراز می‌توان به هتل پارسیان شیراز اشاره کرد. هتل پارسیان شیراز در سال 1371 افتتاح گردید. همچنین در سال 1396 جهت ارائه خدمات بهتر به مسافران مورد بازسازی قرار گرفت. 62 واحد اقامتی هتل در 5 طبقه واقع شده‌اند. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته و سوئیت رویال چهار نفره است. یخچال، کمد لباس، چای‌ساز، سرویس بهداشتی، حمام و سیستم سرمایشی و گرمایشی جزو امکانات رفاهی واحدهای اقامتی محسوب می‌شوند. پارکینگ، صندوق امانات، خدمات تور، خدمات لاندری و خدمات خانه‌داری هم از جمله امکانات و خدمات اصلی هتل هستند.

آدرس هتل: شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی

5- هتل رودکی شیراز

هتل سه ستاره رودکی در خیابان رودکی شیراز واقع شده است. این هتل در سال 1358 افتتاح گردید، اما جهت ارائه خدمات بهتر به مسافران در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت. با اقامت در این هتل در کمترین زمان می‌توانید به آرامگاه سعدی، ارگ کریم خان زند، باغ جهان نما و آرامگاه حافظیه بروید. این هتل سه ستاره 33 واحد اقامتی در 5 طبقه دارد. از جمله امکانات داخل واحدهای اقامتی می‌توان به نمازخانه، آسانسور، اتاق چمدان، فضای سبز، تاکسی سرویس، رستوران، کافی شاپ و صندوق امانات اشاره کرد.

آدرس هتل رودکی شیراز: خیابان رودکی شیراز

هتل وکیل، هتل سنتی نیایش، هتل قصر یازده و هتل پارسه از دیگر هتل‌های سه ستاره در شیراز هستند که می‌توانید در سفر به شیراز یکی از آنها را برای اقامت انتخاب و رزرو نمایید.

بوتیک هتل های شیراز

بوتیک‌هتل‌‎‌ها دارای طراحی و امکانات منحصربه‌فردی هستند. در واقع با رزرو یک بوتیک هتل در یک جاذبه گردشگری تاریخی اما لوکس اقامت خواهید داشت؛ هم فال است و هم تماشا. مخصوصا در شهر شیراز می‌توانید بوتیک هتل‌های جذابی بیابید که دارای امکات و خدمات باکیفیتی هستند. در ادامه چند مورد از این هتل‌ها را به شما معرفی می کنیم.

1- بوتیک هتل درب شازده شیراز

قدمت بنای هتل درب شازده به زمان زندیه و قاجاریه بازمی‌گردد. معماری این هتل بی‌نظیر بوده و دارای اتاق‌هایی با نام‌های آینه، اتاق شازده کوچیک، اتاق دبل بالاخانه، اتاق دبل گاردن، اتاق پهلوی، اتاق پنج دری، اتاق حوضخانه، اتاق هفت دری و اتاق ارسی است. هتل درب شازده در مرکز شهر قرار دارد و به اماکن دیدنی مانند ارگ کریم خان، مجموعه زندیه، میدان توپخانه و بازار وکیل نزدیک است. این هتل دارای 8 اتاق 2 و 4 تخته بوده و از امکانات عمومی آن می‌توان به باغ خصوصی، حمام سنتی و کافی‌شاپ اشاره کرد.

آدرس: خیابان دروازه سعدی، کوچه بازارچه فیل

بهترین بوتیک هتل شیراز

2- بوتیک هتل شاه پریون شیراز

بوتیک هتل شاه پریون شیراز، شامل ساختمان‌هایی تاریخی می‌شود که قدمتی بیش از 100 سال  دارند. این هتل که در نزدیکی ایستگاه اتوبوس خیابان لطفعلی خان زند واقع شده است، در سال 1400 مورد بازسازی قرار گرفت. از این مکان به جاذبه‌های گردشگری همچون بازار و حمام وکیل، شاه چراغ، ارگ کریم خان، مسجد نصیرالملک و باغ ایلخانی دسترسی مناسبی وجود دارد و دارای امکانات رفاهی مطلوبی است که از جمله آنها می‌توان به پارکینگ طبقاتی اشاره کرد.

آدرس هتل: چهار راه مشیر، خیابان قاآنی شمالی، کوچه 21

3- بوتیک هتل گل بهار شیراز

بوتیک هتل گل بهار مکانی است با 180 سال قدمت که از سال 1399 به عنوان هتل مورد استفاده قرار گرفته است. این هتل 9 اتاق با ظرفیت 20 نفر دارد و به شاه‌چراغ، آرامگاه سیبویه، باغ ارم و حافظیه نزدیک است.

آدرس هتل: شیراز، بلوار سیبویه، محله سنگ سیاه

4- بوتیک هتل روزبهان شیراز

یکی دیگر از بهترین بوتیک‌ هتل‌ های شیراز بوتیک هتل روزبهان است که بنایی با قدمت 120 سال دارد. اقامت در این هتل تجربه‌ای منحصربه‌فرد از زندگی در یک خانه تاریخی است. این هتل 6 اتاق دنج و زیبا داشته و امکانات مطلوبی برای اقامت دارد.

آدرس هتل: خیابان لطفعلی خان زند، خیابان روزبهان، ابتدای کوچه دو

بوتیک هتل در شیراز

5- بوتیک هتل خانه شیرازی شیراز

بوتیک هتل خانه شیرازی یک جاذبه گردشگری تاریخی با قدمت 210 ساله و مربوط به دوران قاجار است که در سال 1396 به عنوان هتل شروع به فعالیت کرد. معماری و دکوراسیون هتل بشیار جذاب بوده و 4 اتاق زیبا دارد. این هتل دارای امکاناتی همچون اینترنت رایگان، خدمات ترانسفر، حمام و جکوزی سنتی، رستوان و کافی‌شاپ و پارکینگ است اما مهمتر از این امکانات رفاهی، تجربه اقامت در یک مکانی شبیه به موزه و جذابیت‌های تاریخی است که به شما هدیه می‌دهد.

آدرس هتل: خیابان تیموری، کوچه سید ذوالفقار 30، روبروی امامزاده سید ذوالفقار، جنب سالن ورزشی

از دیگر بوتیک‌ هتل‌ های در شیراز می‌توان به هتل اسکرو، هتل ایران دخت، هتل شمس الملوک، هتل داروش، هتل فروغ مهر و هتل نیایش اشاره کرد.

خرید بلیط اتوبوس شیراز

بهترین هتل های مقرون به صرفه شیراز

شیراز شهری است با جاذبه‌های دیدنی بسیار و به همین جهت خیلی از مسافران شیراز ترجیح می دهند که بیشتر زمان خود را به گردش در شهر پرداخته و کمتر در هتل بمانند. بنابراین پیدا کردن یک هتل اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه ایده خوبی به نظر می‌رسد. از جمله این هتل‌ها در شهر شیراز که قیمت نسبتا مناسبی داشته و در عین حال از امکانات قابل قبولی برخوردارند، می‌توان موارد زیر را نام برد.

هتل‌های مقرون‌به‌صرفه سه ستاره در شیراز عبارت‌اند از:

  • هتل تالار در خیابان فردوسی
  • هتل وکیل در خیابان لطفعلی خان
  • هتل بوتیک شاه پریون خیابان قاآنی شمالی
  • هتل بین‌الحرمین در میدان آستانه

هتل‌های مقرون‌به‌صرفه دو ستاره در شیراز عبارت‌اند از:

  • هتل ساسان در خیابان زند
  • هتل نصیرالملک در شاهچراغ
  • هتل رودکی در خیابان رودکی
  • هتل کوثر در بلوار کریم خان زند

هتل‌های تک ستاره و هتل‌آپارتمان‌های مقرون‌به‌صرفه شیراز عبارت‌اند از:

  • هتل آپارتمان شمس در دروازه اصفهان
  • هتل کیوان در میدان شهرداری
  • هتل لارن در خیابان تختی
  • هتل آپارتمان خانه سبز در خیابان شهید حدادی
  • هتل آپارتمان آرنیکا در بلوار هجرت، خیابان جاوید

بهترین هتل آپارتمان های شیراز

برای کسانی که خانوادگی سفر می‌کنند و دوست دارند که در محل اقامت خود احساس استقلال بیشتر داشته و حتی بتوانند برای تهیه وعده‌های غذایی خود آشپزی کنند، هتل‌آپارتمان انتخاب مناسب‌تری برای اقامت به نظر می‌رسد. از جمله هتل‌آپارتمان‌های خوب در شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- هتل آپارتمان هدیش شیراز

هتل آپارتمان سه ستاره هدیش اقامتگاهی محبوب در شهر شیراز است که در سال 1382 افتتاح و در سال 1395 بازسازی شد. این هتل موقعیت مکانی مطلوبی داشته و به اماکن دیدنی همچون ارگ کریم خان و آرامگاه شاهچراغ نزدیک است.

از خدمات و امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، سفره‌خانه سنتی، نمازخانه، پارکینگ، اتاق چمدان، اینترنت و صبحانه رایگان اشاره کرد. قابل ذکر است که این هتل پنج طبقه دارای 30 واحد اقامتی است که همگی تمیز بوده و از امکانات مطلوبی برخوردارند.

آدرس هتل اپارتمان هدیش شیراز: بلوار زند، خیابان رودکی

2- هتل آپارتمان رز ریحان شیراز

هتل آپارتمان رز ریحان هفت طبقه و 25 واحد اقامتی دارد. این هتل که یکی از بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران به‌شمار می‌رود، دارای امکانات رفاهی مطلوب و خدمات‌رسانی بسیار قابل قبولی است. از امکانات موجود در این هتل می‌توان به اینترنت، استخر، آسانسور، روم سرویس، سالن بدنسازی، سالن صبحانه‌خوری و کافی‌شاپ اشاره کرد. در همه واحدها نیز حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اسپلیت، تلویزیون، یخچال و… و در واحدهای آپارتمانی علاوه بر این امکانات، آشپزخانه با وسایل پخت‌وپز وجود دارد.

آدرس هتل آپارتمان رز ریحان: چهار راه ادبیات- بلوار گلستان- جنب فروشگاه دی تو دی

بهترین هتل آپارتمان شیراز

3- هتل آپارتمان جهان نما شیراز

هتل آپارتمان سه ستاره جهان نما شیراز در سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل شرایط اقامت راحت را برای مهمانان خود فراهم کرده است و امکانات و خدماتی همچون پارکینگ اختصاصی، صبحانه، اینترنت در اتاق، پذیرش 24ساعته، خدمات خانه‌داری، کافی‌شاپ، خدمات برای معلولین، آسانسور، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، خدمات بیدارباش، جکوزی و سیستم اعلام حریق دارد. این هتل آپارتمان 9 طبقه بوده و دارای 25 واحد اقامتی است.

آدرس هتل آپارتمان جهان نما شیراز: بلوار هجرت، ، خیابان جاوید، پلاک ۱۹

سفر به شیراز یک تجربه لذت‌بخش است و این لذت زمانی تکمیل می‌شود که در یک هتل خوب اقامت داشته باشید؛ هتلی که مطابق با نیازها و اهداف شما از سفر بوده و با بودجه شما نیز تناسب داشته باشد. در این مطلب انواع هتل‌های شیراز در رده‌های مختلف را به شما معرفی کردیم تا آسان‌تر بتوانید محل اقامت مورد نظر خود را در شیراز پیدا کنید. یادتان باشد که با رزرو هتل در شیراز پیش از سفر خیالتان از بابت محل اقامت آسوده خواهد شد. با رزرو هتل آنلاین به راحتی می‌توانید همه هتل‌های مورد نظرتان را با هم مقایسه کرده و به سادگی هتل مناسب خود را یافته و رزرو کنید. برای تهیه بلیط هواپیما شیراز و بلیط اتوبوس شیراز نیز می‌توانید از مِستربلیط کمک بگیرید.

سوالات متداول

1- بهترین هتل شیراز کدام است؟
با توجه به تنوع هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در شیراز بهترین هتل شیراز می‌تواند برای افراد مختلف متفاوت باشد، با این حال می‌توان از هتل چمران و هتل بزرگ به عنوان دو مورد از بهترین هتل های شیراز نام برد.

2- بهترین هتل شیراز با قیمت مناسب کدام است؟
از جمله هتل های مقرون به صرفه در شیراز می‌توان به هتل تالار، هتل وکیل، هتل ساسان و هتل شمس شیراز اشاره کرد.

3- بهترین هتل شیراز برای ماه عسل کدام است؟
بسته به سلیقه افراد متفاوت است اما هتل چمران به عنوان هتلی لوکس، اقامتگاه فروغ مهر به عنوان بهترین اقامتگاه سنتی شیراز و بوتیک هتل اسکرو را می‌توان برای ماه عسل پیشنهاد کرد.

4- بهترین هتل آپارتمان شیراز کدام است؟
هتل آپارتمان هدیش و هتل آپارتمان رز ریحان از جمله هتل آپارتمان‌های خوب در شیراز هستند.

اشتراک‌گذاری

یک نظر

  1. محدثه امینی پاسخ

    سلام ممنون از اطلاعات کاملتون، من تعریف هتل هما رو توی یه مقاله و رپورتاژ خونده بودم خیلی ازش تعریف میکردن، توی اقتصاد آفرین خیلی ها نوشته بودن بهتر هتل شیرازه، واقعا به نظرم از جذابترین هتلهای این شهره

  2. طاهر بابایی پاسخ

    سلام، وقتتون بخیر باشه. محتوای شما در مورد بهترین هتل‌های شیراز واقعا خوب و کامل نوشته شده. بابتش از مجله خوب «مستر بلیط» مچکرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *