مجتمع بین راهی همای سعادت

مجتمع بین راهی همای سعادت کجاست؟ معرفی + راه‌های ارتباطی

مجتمع بین راهی همای سعادت کجاست؟ اگر از طرفداران سفر باشید مطمئنا یکی از سفرهای مورد علاقه تان سفرهای جاده ای است. این نوع سفر دارای مدل های مخصوص به خود برای سفر می باشد و علاوه برتفریح می تواند برای خودشناسی استفاده شود.

سفر را هم می توان به تنهائی و هم با دوستان و اعضای خانواده انجام داد. در صورتی که به صورت جمعی به سفر بروید هدف از آن لذت بردن و تجدید قوا می باشد و در صورتی که به تنهائی این کار را انجام دهید می توانید از آن به عنوان خودشناسی و آشنائی با افراد جدید بهره ببرید.

نیاز به استراحت از مواردی است باید در سفر جاده ای رعایت شود چه با اتوبوس و چه با خودرو شخصی به سفر بروید. اگر خودتان راننده هستید مسلما این قضیه بیشتر باید رعایت شود در غیر این صورت نیز به خاطر راننده و حتی مسافران باید در زمان های مشخص به استراحت بپردازید.

در سفرهای با اتوبوس این موضوع به یک قانون تبدیل شده است و رانندگان اتوبوس ملزم به انجام این کار هستند و اگر توقف نداشته باشند منجر به پرداخت جریمه برای آنها می شود. اکثر توقف ها در مجتمع های بین راهی انجام می‌گیرد به همین دلیل ما در این مقاله به معرفی استراحتگاه بین راهی همای سعادت می پردازیم.

درباره مجتمع بین راهی همای سعادت

درباره مجتمع بین راهی همای سعادت

افتتاح این مکان به 80 سال پیش در کیلومتر 3 جاده دلیجان به تهران بر می گردد درست زمانی که در این منطقه تنها رستورانی قرار داشت و مجتمع متشکل از همان یک رستوران بود.

با گذشت 30 سال موسسان آن تصمیم به گسترش آن گرفتند با گذشت سالیان این مکان به اندازه کنونی رسیده است و  دیگر  بخش ها به صورت مستمر به آن اضافه شده است.

در حال حاضر مساحت این مکان 18500 متر مربع است و شامل امکانات متعددی همچون تالار، رستوران، کافی شاپ و … می باشد و به صورت 24 ساعته و در7 روز هفته خدمات خود را به مسافران ارائه می دهد. مجله گردشگری مستر بلیط در مورد تمام موضوعاتی که به سفر و گردشگری مربوط است برای شما اطلاعات جامعی را ارائه می کند.

امکانات مجتمع بین راهی همای سعادت

با ورود به هر مجتمع بین راهی دچار شگفتی می شوید که در دل جاده مکانی وجود دارد که دارای امکاناتی به این کاملی است. مجتمع بین راهی همای سعادت نیز دارای امکاناتی است که با ورود به آن دچار شگفتی خواهید شد. اگر مایل به اطلاع پیدا کردن از امکانات این مجتمع هستید ادامه این مطلب را دنبال کنید.

امکانات مجتمع بین راهی همای سعادت

رستوران

 این رستوان که هسته اصلی تشکیل دهنده این مکان است دارای فضائی مدرن و به روز شده ای است. انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می دهد.

کافی شاپ

 این مکان در تراس ساختمان قرار دارد و در آن موزیک زنده نیز اجرا می شود. برای استفاده از آن هم می توانید در داخل ساختمان باشید و هم در محیط باز قرار بگیرید. هر آنچه که ممکن در دل جاده دوست باشید را در اختیار شما قرار می دهد.

فست فود

 در این فست فود می توانید به انواع غذاهای فست فود دسترسی باشید. فضای این فست فود به حدی شیک می باشد که حس بودن در شهری بزرگ را به شما می دهد.

سوئیت

 در صورتی که در زمانی از شبانه روز به این مکان رسیده باشید و نیاز به استراحت داشته باشید می توانید شب را در این مکان بگذرانید. برای استفاده از سوئیت ها می توانید به صورت آنلاین رزرو انجام دهید. هیچ محدودیت زمانی برای ورود به سوئیت ها وجود ندارد. اگر مایل به رزرو تلفنی باشید این امکان نیز فراهم شده است.

مرکز خرید

مرکز خرید این مجتمع از فروشگاه های بسیاری تشکیل شده است که بر اساس نیاز مسافران ایجاد شده اند. از جمله این فروشگاه ها می توان فروشگاه لباس و کیف و کفش، فروشگاه خرید سوغاتی، سوپر مارکت و … را بیان کرد.

بازارچه

جایگاه سوخت

 اگر خودرو شما دارای مخزن گاز باشد می توانید برای تمدید گاز خودرو از این مکان نیز استفاده کنید. این جایگاه دارای پمپ های بنزین، گاز، تعمیرگاه اتومبیل و کارواش می باشد.

از دیگر امکاناتی که در این مکان وجود دارد تالار برای انجام مراسم مختلف است. این تالار ظرفیت پذیرش 2000 را دارند. علاوه بر مسافران افراد محلی برای تفریح و گذران اوقات فراغت خود نیز از این مکان استفاده می کنند و تبدیل به تفرجگاهی برای ساکنان شهرهای اطراف شده است.

دسترسی به مجتمع بین راهی همای سعادت

اگر در مسیر تهران به دلیجان قرار داشته باشید این مجتمع در همین سمت واقع شده است ولی اگر به سمت تهران در حرکت باشید باید سمت دیگر تغییر جهت دهید تا بتوانید به این مکان برسید و به امکانات آن دسترسی پیدا کنید. لازم به ذکر است که این مجتمع در جاده قدیم تهران به اصفهان قرار گرفته است.

راه‌های ارتباطی با مجتمع بین راهی همای سعادت

آدرس کیلومتر 3 جاده دلیجان، سلفچگان جنب پارک جنگلی پانزده خرداد
تلفن 44249000 – 086

اگر به مجتمع بین راهی همای سعادت سفری داشته اید، در بخش کامنت ها تجربه تان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

اشتراک‌گذاری

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *