بلیط اتوبوس گرگان

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

گرگان تا تهران
 
420 کیلومتر
گرگان تا مشهد (خراسان )
 
610 کیلومتر
گرگان تا اصفهان
 
830 کیلومتر
گرگان تا کرج
 
460 کیلومتر
گرگان تا رشت
 
500 کیلومتر
گرگان تا زاهدان
 
1330 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس گرگان از مِستربلیط

محال است که یک ایرانی تصمیم به مسافرت بگیرد و در فهرست سفرش و یا در تصمیماتی که قرار است برای رفتن به مقصد در نظر بگیرد، شهرهای شمالی  نباشند! مگر می شود که سفر به شمال کشور جزء الویت مردم کشورمان نباشد؟ خصوصا پایتخت نشین ها که کوچک ترین تعطیلات را بهانه ای می کنند تا به شمال بروند! اما متاسفانه بسیاری از مردم، شمال کشور را تنها در دو شهر پر تردد و توریست پذیر می دانند یعنی شهرهای گیلان، مازندران که البته حق هم دارند. با وجود این دو شهر، دیگر کمتر کسی شهرهای دیگر شمالی را می شناسد و یا به آن سفر می کند. یکی از این شهرهایی که تا کنون کمتر در میان گردشگران شناخته شده، گرگان است. آیا شما این شهر زیبا و سرسبز شمالی را به خوبی می شناسید؟ آیا می دانید قدمت این شهر چقدر است و جاذبه های گردشگری اش در کجا واقع شده اند؟ یا از خوش گذرانی هایی که می توانید در گرگان داشته باشید اطلاعی دارید؟ گرگان یکی از توابع استان گلستان است که شرایط اقلیمی و آب و هوایی اش با سایر شهرهای شمال متفاوت است.

با این حال و با توجه به اینکه، به کم شناخته بودن این شهر اشاره داشتیم، دلیل بر این نیست که اصلا کسی به گرگان سفر نکند! اتفاقا گرگان هم طرفداران خاص خودش را دارد، طرفدارانی که سالانه با خرید بلیط اتوبوس گرگان به این شهر سفر می کنند تا یک تجربه وصف نشدنی را برای خود رقم بزنند. گرگان هر کسی را با هر سلیقه ای راضی نگه می دارد و این یعنی اینکه تنوع جاذبه های گردشگری آن به قدری زیاد است که هر کسی می تواند روزها در آن سرگرم شود و به بازدید از جاذبه هایش بپردازد. در این شهر می توانید از جنگل هایی که تعداد شان از انگشتان دست هم بیشتر است بازدید کنید و به دشت و کوه بروید و از  تماشای چشم اندازهایش لذت ببرید و به تالاب ها و رودخانه های خروشانش بروید. هر آنچه که از طبیعت بی نظیر گرگان طلب کنید پیش روی شماست و می توانید از آن نهایت لذت را ببرید. البته بازدید از همه ی این اماکن تفریحی و طبیعی تنها در یک سفر امکان پذیر نیست! خصوصا اگر بخواهید همه ی جنگل های این شهر را از نزدیک ببینید. پس پیشنهاد می کنیم طبق یک برنامه ریزی درست، در طی چند سفر از گرگان بازدید کنید.

برای دسترسی به این شهر راه های مختلفی وجود دارد که اکثر پایتخت نشین ها ترجیح می دهند با خودروی شخصی و یا خرید بلیط اتوبوس به گرگان بروند. شما می توانید با هواپیمای گلستان به این شهر سفر کرده و سپس با اتوبوس به گرگان بروید و یا از طریق قطارهای شهری بروید، اما اگر می خواهید با خودروی شخصی به این شهر سفر کنید، بهتر است از مسیر فیروز کوه به ساری بروید و وارد استان گلستان شوید. مسیرهای دیگری هم وجود دارد که کمی طولانی تر هستند، مانند جاده های گرمسار، سمنان و شاهرود.

بهترین زمان سفر به گرگان

نه تنها گرگان بلکه هر شهری که قصد عزیمت به آن را دارید، باید مورد بررسی قرار بگیرد، چه از لحاظ آب و هوا و چه از لحاظ خلوت ترین و ارزان ترین زمان برای سفر. زمستان های گرگان به شدت سرد است و گاهی استخوان سوز به طوریکه حتی باران های شدید هم باعث می شوند که ساکنین شهر در خانه های خود بمانند. فصل تابستان این شهر هم به جزء ییلاق هایش آب و هوایی گرم و خشک دارند، بنابراین تنها فصل های پاییز و بهار می مانند که اگر در این دو فصل به کرگان سفر کنید، نه گرمای بیش از حد آن و نه سرمای استخوان سوزش اذیت تان نخواهد کرد پس نتیجه می گیریم که بهترین زمان برای سفر همین دو فصل هستند.

آب و هوای گرگان

به دلیل اینکه گرگان در قسمت جلگه ای و اراضی پست قرار گرفته و از همه مهم تر دقیقا مجاور با صحرای ترکمنستان است و از دریا فاصله بسیاری دارد، دارای آب و هوایی نیمه بیابانی و گرم می باشد.  بارندگی در گرگان بسیار کمتر از سایر شهرهای شمالی مانند رشت و مازندران و گیلان است و علت آن هم این است که بخش های شرقی گلستان هوا کمی خشک تر از دشت های میانی است. اما به طور کلی آب و هوای گرگان کمی متفاوت بوده و به دلیل همسایگی با دریای خزر و رشته کوه های البرز جوی نیمه مرطوب بر این شهر حاکم است. 

معرفی پایانه های مسافربری گرگان

ترمینال گرگان هم یکی دیگر از بزرگترین پایانه های مسافر بری است که در شمال کشورمان قرار دارد. با توجه به رشد صنعت توریست و گردشگری و توسعه شهر، صنعت مسافربری گرگان هم بسیار رشد کرده و سال هاست که بهترین اتوبوس ها را با مجهز ترین امکانات و مدل هایی به روز وارد ناوگان مسافربری خود کرده است. اکثر اتوبوس هایی که در تعاونی های فعال در ترمینال گرگان هستند، همگی از برند های معروف اسکانیا و ولوو می باشند و با توجه به نیاز مسافرین برخی از آن ها هم وی آی پی هستند. در حال حاضر نمایندگی های مسافربری بسیاری در ترمینال گرگان فعالیت داشته و مشغول به فروش بلیط اتوبوس و ارائه خدماتی ویژه به مسافرین هستند. 

این تعاونی ها رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشته و همه آن ها هم از لحاظ کیفیتی در سطح خوبی قرار دارند. اکثر این شرکت های مسافربری دارای امکان خرید بلیط به صورت آنلاین هم هستند اما اگر قرار است که بلیط اتوبوس گرگان را به صورت اینترنتی تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم که به معتبر ترین سایت ها مراجعه نمایید، سایت هایی نظیر مستر بلیط که هم شناخته شده هستند و هم درگاه خرید ایمنی دارند، گزینه مناسبی برای خرید بلیط می باشد. اما همانطور که می دانید هر پایانه مسافربری دارای امکانات رفاهی زیادی است تا مسافرین بتوانند احساس راحتی بیشتری کنند. برخی از امکانات ترمینال گرگان عبارت است از: رستوران ها و کافی شاپ هایی متعدد با سرو انواع نوشیدنی ها و غذاهای مختلف، انواع دستگاه های خود پرداز از بانک های مختلف، نمازخانه، سرویس بهداشتی، غرفه هایی برای خرید سوغاتی و صنایع دستی و خطوط تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهری.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.