بلیط اتوبوس یاسوج

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

یاسوج تا تهران
 
760 کیلومتر
یاسوج تا اصفهان
 
330 کیلومتر
یاسوج تا شهرضا
 
250 کیلومتر
یاسوج تا تهران
 
760 کیلومتر
یاسوج تا شهرکرد
 
270 کیلومتر
یاسوج تا قشم
 
750 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس یاسوج از مِستربلیط

یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و یکی از شهرهای لر نشین جنوب غربی ایران می باشد که رشته کوه دنا را در خود جای داده است. در لغت یاسوج به معنی شهری است که در آن گل های یاس زیادی وجود دارد. از لحاظ جغرافیایی در بین چند شهر قرار گرفته است که عبارت‌اند از: شهر سروک در جنوب، در سمت شمال به سی سخت، در سمت غرب با اسلام آباد جلیل و در شرق با حسین خانی و از نظر آب و هوایی در منطقه سردسیری قرار گرفته است، هوایی معتدل رو به سرد دارد و بیشتر روزهای سال بارش برف و باران را خواهد داشت به دلیل این بارش ها از آب کافی برخوردار است. یاسوج به دوره هخامنشیان بر می گردد که وجود تپه های شهدا و خسروی و اشیایی که در آن جا کشف شده است این موضوع را اثبات می کند. 

یاسوج طبیعتی بسیار دلنشین و دیدنی دارد وجود آب های خروشان و پیست های اسکی باعث شده که در سرمای زمستان مقصد مناسبی برای سفر باشد. یاسوج جاذبه های گردشگری طبیعی زیادی دارد که وجود همین جاذبه ها باعث شده لقب پایتخت طبیعت را نصیب خود کند از جمله جاذبه های گردشگری یاسوج پارک ساحلی، پارک مهرورزی، تنگ مهریان، آبشار یاسوج که جذاب ‌ترین جاذبه طبیعی محسوب می شود، پیست اسکی، دنا، امام زاده فرج الله، تل خسروی، موزه مردم شناسی و دریاچه سد شاه قاسم می باشد.

هنگام سفر به شهر یاسوج می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی مستر بلیط به راحتی و بدون اتلاف وقت بلیط اتوبوس برای سفر خود را تهیه نمایید. از گذشته تا امروز مسافرت با اتوبوس یکی از مرسوم ترین و ایمنی ترین راه های سفر به شمار رفته است. امروزه با گسترش پایانه های مسافربری می توانید در هر زمانی که بخواهید بلیط اتوبوس مورد نظر خود را تهیه کنید.

بهترین زمان سفر به یاسوج

یاسوج به شهر دوستداران طبیعت معروف است و برای کسانی که به طبیعت گردی علاقه دارند مقصد بسیار بی نظیری خواهد بود. اطراف شهر در تابستان ها آنقدر سرسبز و دیدنی است که باعث می شود گرمای تابستان با خاطره بدی در ذهن شما تداعی نشود. آب و هوای یاسوج در اردیبهشت ماه آن را به زیباترین منطقه تبدیل می کند و تا اواخر تابستان و نیمه اول مهرماه معتدل و خوشایند است. پس از لحاظ آب و هوایی بهترین زمان سفر به شهر یاسوج فصل بهار و تابستان می باشد؛ اما اگر از افرادی هستید که به پیست های اسکی علاقه دارید باید بگوییم که مناسب ترین زمان سفر فصل زمستان می باشد که بارش های برف و سرما خاطره ای جذاب برای شما رقم خواهد زد. هنگام مسافرت باید شرایط آب و هوایی شهر مورد نظر خود را در نظر بگیرید. زمانی که فصل مناسب برای سفر به یاسوج را انتخاب کردید می توانید با مراجعه به پایانه های ای سایت مستر بلیط به صورت آنلاین بلیط اتوبوس خود را رزرو نمایید

آب و هوای یاسوج

استان کهگیلویه و بویراحمد منطقه ای کوهستانی و مرتفع است که کوه های زاگرس با رشته های موازی سراسر شمال و کوه های سفید و سیاه در شرق، کوه های خومی خائیز و نیل در جنوب شرقی آن را احاطه کرده اند. رودخانه های مارون، زهره، بشار، خرسان و نازمکان از میان این استان عبور خواهند کرد تقریباً چهار پنجم مساحت این منطقه را تپه ماهور و ارتفاعات تشکیل داده است. در مناطق سردسیر ارتفاعات بلندتر و در مناطق گرمسیر کوتاه تر هستند. دشت ها هم به طور تقریبی حدود یک پنجم مساحت استان را احاطه کرده اند و اراضی کشاورزی در این دشت ها قرار دارد. با توجه به شرایط جغرافیایی یاسوج هرچه در امتداد کوه های زاگرس از شمال شرقی به جنوب غربی نزدیک شویم از مقدار بارندگی و رطوبت و ارتفاع کوه ها کم می شود.

یاسوج در جنوب غربی ایران قرار گرفته است و از سمت جنوب به استان های فارس و بوشهر، از شمال به چهارمحال و بختیاری، از شرق به استان اصفهان و از غرب به خوزستان منتهی می شود. قله دنا با ارتفاع 4409 که بلندترین نقطه استان به شمار می رود یکی از جاذبه های منحصر به فرد یاسوج محسوب می گردد. شهر مذکور در منطقه ای سردسیر قرار گرفته است که آب و هوایی سرد و معتدل را به خود اختصاص داده و میزان بارش برف و باران در این شهر بسیار زیاد خواهد بود. یاسوج به دلیل مجاور بودن با رودخانه بشار و قرار گرفتن در دامنه دنا در ارتفاع 1870 متری از سطح دریا قرار گرفته است. گرم ترین ماه های سال تیر، مرداد و شهریور می باشد که میانگین درجه حرارت به 36 درجه سانتی گراد می رسد. سردترین فصل سال در یاسوج ماه های آذر، دی، بهمن و اسفند است که با میانگین دمای 10 درجه زیر صفر رو به رو خواهد بود. 

بارش ها از آبان ماه شروع می شوند و تا اردیبهشت ادامه خواهند داشت. بارش برف از باران در این منطقه زیادتر است به همین دلیل در ماه های سرد سال با یخبندان همراه است. بیشترین میزان رطوبت در ماه های فروردین، آذر و بهمن می باشد؛ و کمترین میزان رطوبت در ماه های مرداد و شهریور است. رطوبت کم در فصل بهار گردشگران را با هوایی گرم و طاقت فرسا رو به رو نخواهد کرد. با توجه به اطلاعاتی که در مورد آب و هوای شهر یاسوج کسب می کنید می توانید برای لذت بردن از هوای بهاری دلپذیر آن جا بلیط اتوبوس یاسوج را از طریق اینترنت رزرو کنید و با خیال آسوده سفری ایمن را تجربه کنید.

معرفی پایانه های مسافربری یاسوج

 ترمینال شهید قرنی یاسوج در مرکز شهر یاسوج قرار گرفته است و خدمات و امکانات رفاهی زیادی برای مسافران فراهم کرده است. حدود 12 میلیارد برای ساخت این ترمینال هزینه شده است. مساحت اختصاص داده شده به تاکسی ها و اتوبوس های برون شهری ترمینال حدود 14000 مترمربع می باشد.. ترمینال شهید قرنی یاسوج به جاده یاسوج- تهران دسترسی راحت و سریعی دارد. تعاونی های مسافربری زیادی مثل ایران پیما، رویال، سیروسفر و ... در این ترمینال نمایندگی دارند. مسیرهای جا به جایی روزانه در ترمینال برای شهرهای اصفهان، اهواز، بهبهان و تهران است. از جمله امکاناتی که برای مسافران در ترمینال شهید قرنی در نظر گرفته شده سالن انتظار، کیوسک اطلاعاتی، تلفن همگانی، نمازخانه، استراحتگاه رانندگان، غرفه فروش مواد غذایی و فروشگاه صنایع دستی و سوغاتی می باشد که در خیابان شهید قرنی، نبش خیابان کشاورز در یاسوج قرا دارد.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.