بلیط اتوبوس مهران

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس مهران از مِستربلیط

مهران یکی از شهرهای کوچک در استان ایلام است که هم مرز با عراق بوده و به همین دلیل نیز در ایام خاص سال مثل اربعین مسافران زیادی راهی آنجا می‌شوند. در سایر ایام سال نیز افرادی که مسافر این شهر هستند، می‌توانند از طریق اتوبوس خود را به مهران برسانند. چرا که اگر قصد داشته باشید به‌صورت مستقیم به این شهر بروید، تنها راه آن از طریق اتوبوس است. بلیط اتوبوس مهران از شهرهای مختلفی قابل خریداری است و می‌توانید از مبدا پایانه‌ شهرهای مختلف یا به مقصد آن‌ها بلیط تهیه کنید.

مسیر مهران

مهران یک شهر مرزی در استان ایلام است که مسیر آن از شهرهای مختلف از نظر مسافت و نوع جاده متفاوت خواهد بود. برای رسیدن به این شهر می‌توانید از اتوبوس استفاده کنید که از بیشتر شهرها از جمله تهران این اتوبوس‌ها ابتدا وارد ایلام شده و سپس به سمت مهران حرکت می‌کنند.

در سال‌های اخیر بیشترین شلوغ‌ترین زمان برای تردد مسیر مهران از شهرهای مختلف در ایام اربعین است تا جایی که تعداد اتوبوس‌ها نیز در این ایام افزایش پیدا می‌کند.

اما در ایام عادی سال تعداد اتوبوس‌ها و روز حرکت آن‌ها به مقصد شهرهای مختلف یا مشخص است که با چک کردن بلیط‌ها می‌توانید در روز مشخص بلیط مورد نظر خود را به مبدا یا مقصد مهران تهیه کنید.

معرفی ترمینال مهران

این ترمینال در خیابان امام خمینی، میدان شهدا، جنب پمپ گاز شهر مهران قرار دارد که روزانه سرویس‌های ورودی و خروجی به شهرهای مختلف از جمله تهران، قم، اصفهان و غیره دارد.

در این پایانه شرکت‌های مسافربری مختلفی فعال هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به شرکت جوان سیر ایثار، شرکت سیر و سفر مهران، ترابر بی تا مهران (تعاونی ۱۵) ، شرکت ابوذر مهران و غیره اشاره کرد.

فاصله این ترمینال تا مرز عراق حدود ۱۲ کیلومتر است که برای تردد به مرز می‌توانید از ماشین‌هایی که در این مسیر وجود دارند، استفاده کنید.

بیشتر اتوبوس‌ها در این مسیر از نوع VIP هستند که امکانات بیشتر از اتوبوس‌های عادی داشته و تجربه سفر راحت‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهند. از جمله امکانات این اتوبوس‌ها می‌توان به صندلی تختشو، درگاه شارژ موبایل، مانیتورهای اختصاصی برای هر صندلی و غیره اشاره کرد. 

همچنین اتوبوس‌ها با توجه به مسافتی که طی می‌کنند در طول راه یک یا چند توقف دارند که علاوه‌بر استراحت بین مسیر می‌توانید وعده‌های غذایی یا نوشیدنی تهیه یا از سرویس بهداشتی و نمازخانه استفاده کنید.

خرید بلیط اتوبوس مهران

رزرو بلیط اتوبوس مهران به مقصد شهرهای دیگر یا به مقصد این شهر به‌صورت اینترنتی ساده‌ترین روش خرید بلیط اتوبوس مهران به شمار می‌رود.

در این روش می‌توانید با وارد کردن شهر مهران به عنوان مبدا یا مقصد، شهر دیگر به همراه تاریخ سفر را وارد کنید تا لیست تمامی اتوبوس‌ها را در آن روز مشاهده کنید.

در این لیست اطلاعات مختلفی مثل نام پایانه مبدا و مقصد، نوع اتوبوس (عادی یا VIP)، ظرفیت باقی مانده، نام شرکت مسافربری، ساعت حرکت، قیمت بلیط و غیره وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید.

اگر بلیط مورد نظر شما در یک روز موجود نباشد، می‌توانید روزهای دیگر را در تقویم مشاهده کنید تا نزدیک‌ترین تاریخ به سفر خود را پیدا کنید.

هنگامی که رزرو بلیط اتوبوس vip را انجام دادید، در بخش نقشه صندلی‌ها، با توجه به تعداد نفرات صندلی‌های مورد نظر را علامت بزنید.

در مرحله آخر فرآیند خرید بلیط اتوبوس با پرداخت آنلاین تکمیل خواهد شد و اطلاعات آن از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود. در روز سفر به پایانه و شرکت مسافربری که بلیط آن را خریداری کرده‌اید مراجعه کنید تا با اعلام کد ملی نسخه چاپی آن را نیز تحویل بگیرید.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.