بلیط اتوبوس شهرکرد

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

شهرکرد تا تهران
 
550 کیلومتر
شهرکرد تا اهواز
 
470 کیلومتر
شهرکرد تا شيراز
 
450 کیلومتر
شهرکرد تا کرج
 
560 کیلومتر
شهرکرد تا يزد
 
420 کیلومتر
شهرکرد تا مشهد (خراسان )
 
1250 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس شهرکرد از مِستربلیط

شهر کرد مرکز استان چهار محال بختیاری از شهرهای مرکزی ایران است که دارای  آب و هوای سرد و معتدل می باشد. این شهر به بام ایران شهر یافته و دارای جاذبه های گردشگری و طبیعت زیبا و چشم نوازی می باشد. شهر کرد دارای جمعیتی بالغ بر 283 هزار نفراست و مساحت آن 2006 کیلومتر مربع می باشد. مردم این شهر به زبان فارسی و لهجه شهرکردی صحبت می کنند. شهرکرد قدمتی کهن دارد و با داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان توانسته نظر گردشگران بسیاری را به خود جلب نماید و سالانه به ویژه در ایام گرم سال پذیرای مسافران بسیاری از سراسر ایران و جهان می باشد.

بهترین زمان سفر به شهر کرد

سفر به بام ایران بی شک در هر ایامی از سال می تواند بسیار لذت بخش و هیجان انگیز باشد. در هر فصلی که به شهر کرد سفر کنید جاذبه های گردشگری متعددی وجود دارند که می توانید از آن ها بازدید نمایید ولذت ببرید. اما در این میان فصل بهار و تابستان که از میزان سرمای هوا کاسته شده و هوای شهر کرد خنک است و همچنین طبیعت زیبایی آن را فراگرفته می تواند زمان بسیار مناسبی برای سفر به این خطه باشد. در ایام نوروز در شهر کرد مراسم و آیین سنتی بسیاری برگزار می گردد که یکی از آن ها چراغ بران است و مردم در این جشن که همزمان با تحویل سال آغاز می گردد چراغ نفتی یا شمع به دست به امام زاده حلیمه یا حکیمه خاتون می روند و از سادات مراسم می خواهند به منظور تبرکی سال نو شمع آن ها را روشن نماید. در فصل تابستان ماه شهریور بهترین فرصت برای سفر به شهر کرد است و می توان به راحتی بدون احساس گرمای هوا از جاذبه های دیدنی شهر بازدید نمود.

شهرکرد اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری زیبا و خاصی دارد که از معروف ترین آن ها می توان به آبشار تونل، دشت لاله های واژگون، غار یخی چما، تالاب چغاخور، پیست اسکی چلگرد، قلعه جونقان، مسجد اتابکان و موزه باستان شناسی اشاره نمود. غذاهای محلی این شهر نیز طرفداران بسیاری دارند، به شما توصیه می کنیم اگر بلیط اتوبوس به مقصد شهرکرد رزرو کرده اید حتما به محض رسیدن به مقصد سری به رستوران های آن بزنید و این غذاها را تست کنید. از خوشمزه ترین غذاهای محلی شهرکرد می توان به کباب بختیاری، آش دوغ، کاله جوش،  دمپخت، آبگوشت و نان شیر مال اشاره نمود. 

سوغاتی های شهر کرد بسیار متنوع هستند و می توانید با خرید این سوغاتی ها آن ها را به دوستان خود هدیه نمایید. از جمله سوغاتی های بام ایران می توان به  لبنیات و عسل، گز، بادام، کشک وقراقوروت و داروهای گیاهی اشاره نمود. شهر کرد دارای اقامتگاه های بومی و هتل ها و مهمانسراهای مختلفی است که می توانید در مدت سفر خود در آن ها اقامت داشته باشید. با انتخاب اقامتگاه های بومی این شهر از نزدیک می توانید با سبک زندگی، غذاهای سنتی و نوع پوشش مردم این خطه آشنا شوید و حس و حال عجیب و دست نیافتنی را تجربه کنید. به منظور بازدید از نقاط دیدنی شهر و رفتن به مراکز خرید و سایر قسمت های شهر کرد می توانید از اتوبوس، تاکسی و یا خودرو شخصی استفاده نمایید. قطعا با سفر به شهر کرد می توانید بهترین لحظات را سپری کنید.

آب و هوای شهر کرد

در میان تمامی مراکز استان ها در ایران شهرکرد مرتفع ترین مرکز و شهر است. این شهر در شمال رشته کوه های زاگرس واقع شده است و حدود 2310 متر از سطح آب های آزاد فاصله دارد. زمستان های این شهر بسیار سرد و تابستان های آن خنک و معتدل است. مرداد گرم ترین ماه سال و دی سرد ترین ماه سال در شهر کرد می باشد و بر اساس آمار موجود بیشترین دمای شهرکرد 42 درجه سانتی گراد و کم ترین دمای آن منفی 3 درجه سانتی گراد است، بنابراین می توان گفت فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای سفر به شهر کرد هستند.

معرفی پایانه های مسافربری شهر کرد

ترمینال شهر کرد در جنوب این شهر قرارگرفته و بالغ بر 20 سال است که فعالیت خود را آغاز نموده است. این پایانه دارای مساحتی حدود 3 هکتار است و روزانه به طور میانگین حدود 10 هزار مسافر توسط آن جابجا می شوند. این ترمینال که به ترمینال آزادی شهرت دارد بخش قابل توجهی از جابجایی های مسافران را بر عهده دارد. شرکت ها و تعاونی های متعددی با این ترمینال همکاری دارند و تعدادی از آن ها به منظور خدمات رسانی بیشتر به مسافران دفاتر نمایندگی فروش بلیطی را در داخل پایانه راه اندازی نموده اند، بنابراین مسافرانی که فرصتی برای خرید بلیط اتوبوس شهرکرد به مقاصد مختلف را نداشته اند می توانند با مراجعه به این دفاتر بلیط مورد نظر را خریداری نمایند.

ترمینال سامان از دیگر ترمینال های غربی شهر کرد است که روزانه سفرهای متعددی توسط آن انجام می شود اما معضلات بسیار مهمی مانند کمبود سکو به منظور سوار شدن مسافر، کمبود پارکینگ، بسته بودن فضای داخل ترمینال  و... در این ترمینال وجود دارد که نیاز است هر چه سریع تر رفع شوند. ترمینال شهرکرد یا آزادی 100 دستگاه اتوبوس در اختیار دارد و به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات می پردازد. این ترمینال ها دارای امکاناتی مانند دفاتر نمایندگی فروش بلیط، غرفه های فروشگاهی، انبار توشه مختص هر شرکت مسافربری، نمازخانه، سرویس بهداشتی و فضای سبز می باشد. از شرکت هایی که با این ترمینال ها همکاری مستمری دارند می توان به ایمن سفر، آریا سفر، همسفر، جهان گشت، گیتی پیما و .. اشاره نمود.

امروزه بیشتر افراد خرید بلیط اتوبوس را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می دهند. وجود سایت های معروفی مانند مستر بلیط که سابقه درخشانی در زمینه ارائه خدمات سفر و فروش بلیط دارند موجب شده که افراد بتوانند در کنار انجام کارهای روزانه خود و بدون ترک کردن محل کار خرید بلیط اتوبوس را عرض چند دقیقه انجام دهند.می توان گفت در حال حاضر در بسیاری از شهرها این روش جایگزین روش سنتی و حضوری خرید بلیط شده است.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.