بلیط اتوبوس نهاوند

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

نهاوند تا تهران
 
410 کیلومتر
نهاوند تا اصفهان
 
410 کیلومتر
نهاوند تا کرج
 
430 کیلومتر
نهاوند تا شهريار
 
390 کیلومتر
نهاوند تا قم
 
300 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس نهاوند از مِستربلیط

نهاوند یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران است که در استان همدان واقع شده و قدمتی چند هزار ساله دارد. نهاوند با مساحت 1535 کیلومتر مربع در جنوب همدان توسط رشته کوه های زاگرس در برگرفته شده است و بر اساس آخرین سرشماری های انجام شده جمعیت آن بالغ بر 178787 نفر می باشد. این شهر تاریخی از شمال به تویسرکان، از جنوب به لرستان، از شرق به ملایر و از غرب به کرمانشاه منتهی می گردد. مردم خونگرم و مهمان نواز نهاوند مسلمان و شیعه مذهب هستند و به زبان نهاوندی که از قدیمی ترین زبان های ایران است صحبت می کنند. اکثر مردم این شهر لک و لر هستند و تعداد کمی از آن ها فارس، ترک یا کرد می باشند.

نهاوند به دلیل داشتن آب و هوای بسیار عالی، طبیعت زیبا و چشم نواز، جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی فراوان نظر گردشگران بسیاری را به خود جلب نموده است  و سالانه پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری می باشد. تنوع مکان های دیدنی و ابنیه های تاریخی نهاوند بسیار بالا است و از مهم ترین  آن  ها می توان به مقبره شیخ ابوالعباس نهاوندی، موزه تاریخ و فرهنگ نهاوند، تپه گیان، مقبره بابا پیره، سراب گاماسیاب،  مسجد جامع نهاوند، خانه شهید قدوسی، حمام حاج آقا تراب، کوه آردشان و ... اشاره نمود. گردشگران در سفر به نهاوند با انتخاب های زیادی جهت رزرو محل اقامت روبرو نیستند و می توانند از میان چند هتل و مهمانسرای این شهر یکی را متناسب با شرایط خود رزرو نمایند.

شگم گردی بخش جدانشدنی سفر به نهاوند است و به شما پیشنهاد می کنیم که در سفر به نهاوند حتما طعم بی نظیر غذاهای سنتی آن را بچشید. از لذیذ ترین غذاهای محلی این خطه می توان به کله جوش، آش خشکبار، آبگوشت قرمه سبزی، خورش غوره بادمجان و ... اشاره نمود. خرید سوغات و صنایع دستی هر شهری از لذت بخش ترین و هیجان انگیز ترین قسمت های هر سفری است که تکمیل کننده آن می باشد. از معروف ترین سوغاتی های نهاوند می توان به فرش، گلیم، گبه، خیار شور، انواع مرکبات و لبنیات، حلوا گردویی، گز آردی، لواشک و عسل اشاره نمود.

برای سفر به نهاوند می توان به صورت غیر مستقیم از طریق فرودگاه همدان و یا ایستگاه قطار ملایر اقدام نمود، که نیاز است مسافران مجددا مسیری را با  تاکسی های برون شهری تا رسیدن به نهاوند طی کنند. تنها روش های سفر مستقیم به نهاوند سفر با خودرو شخصی یا رزرو بلیط اتوبوس و سفر با اتوبوس است. سفر با اتوبوس یکی از ارزان ترین و راحت ترین روش های مسافرت می باشد که همواره طرفداران خاصی دارد.

بهترین زمان سفر به نهاوند

نهاوند دارای آب و هوایی معتدل و خنک است و سرزمین چهار فصل محسوب می شوند.  از این رو سفر به نهاوند در هر یک از فصل ها می تواند بسیار لذت بخش باشد. نهاوند در فصل بهار بسیار زیبا است و طبیعت سرسبز و خیره کننده ای دارد، به همین دلیل بسیاری از گردشگران فصل بهار را برای سفر به نهاوند و بازدید از جاذبه های دیدنی آن انتخاب می کنند و می توان گفت بهار بهترین زمان سفر به نهاوند است.

معرفی پایانه مسافربری نهاوند

پایانه مسافربری نهاوند یکی از مهم ترین راه های ارتباطی به این شهرستان محسوب می شود و روزانه اتوبوس های متعددی از این پایانه به سمت مسیرهای مختلف کشور حرکت می کنند. این پایانه در زمینی به مساحت بالغ بر 30 هزار متر مربع احداث شده است و از امکانات و خدمات آن می توان به سالن انتظار، 18 غرفه، کافی شاپ و رستوران، دفاتر تعاونی، سرویس بهداشتی، دستگاه خود پرداز و .. اشاره نمود. اتوبوس های ترمینال مسافربری نهاوند معمولا از جدیدترین اتوبوس ها هستند و از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و بخشی از ترمینال به مینی بوس و تاکسی برای سفرهای درون استانی اختصاص داده شده است.

مسافران به منظور تهیه بلیط اتوبوس نهاوند به مقصد مورد نظر خود می توانند به یکی از تعاونی های موجود در ترمینال که از جمله آن ها می توان به ترابر بی تا، آسیا سفر و جوان سیر غرب و .. اشاره نمود مراجعه نمایند. البته علاوه بر این دفاتر در سطح شهر نیز آژانس های مسافرتی وجود دارد که جهت خرید بلیط اتوبوس می توان به آن ها مراجعه نمود.

یکی دیگر از روش های رزرو بلیط اتوبوس روش غیر حضوری و آنلاین است که به صرف وقت و هزینه کمتری احتیاج دارد. در این روش کافی است که فرد به یکی از وب سایت های معتبر ارائه دهنده بلیط مانند مستر بلیط مراجعه نماید و مبدا و مقصد سفر خود را مشخص نماید تا لیستی از انواع اتوبوس های موجود به مقصد مورد نظر او نمایش داده شود، سپس با مقایسه بلیط های موجود بهترین بلیط ممکن را رزرو نماید. روش خرید آنلاین یکی از بهترین روش های رزرو بلیط سفر محسوب می شود.

آدرس پایانه نهاوند: ترمینال مسافربری شهرستان نهاوند در نهاوند، بلوار امام حسین واقع شده است و مسافرانی که بلیط اتوبوس رزرو کرده اند برای دسترسی به این پایانه باید از تاکسی های درون شهری یا تاکسی های خصوصی استفاده نمایند.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.