بلیط اتوبوس بیجار

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

بیجار تا تهران
 
440 کیلومتر
بیجار تا کرج
 
380 کیلومتر
بیجار تا اسلامشهر
 
420 کیلومتر
بیجار تا شهريار
 
420 کیلومتر
بیجار تا شهريار
 
420 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس بیجار از مِستربلیط

بیجار از قدیمی ترین شهرهای ایران می باشد که در استان کردستان واقع شده است. بیجار یکی از مهم ترین مراکز تولید گندم در کشور محسوب می شود و به انبار غله باختر شهرت دارد، از این رو بخش عمده ای از مردم آن به شغل کشاورزی مشغول هستند. بیجار برگرفته از کلمه بید زار می باشد و به معنی مکانی مملو از درختان بید است. بیجار دارای 1940 متر ارتفاع از سطح دریاهای آزاد می باشد و از لحاظ جغرافیایی از شمال به زنجان و آذربایجان غربی، از جنوب به قروه، از شرق به همدان و از غرب به دیواندره و سنندج منتهی می گردد. این شهر با مساحت 4350 بر اساس آخرین سرشماری های انجام شده دارای جمعیتی بالغ بر 89 162 نفر می باشد. مردم بیجار مسلمان هستند و مذهب شیعه و سنی دارند و به زبان کردی سورانی و لهجه گروسی صحبت می کنند.

در شهر زیبا و تاریخی بیجار اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارد که از جمله آن ها می توان به قلعه قمچای، گنبد سنگی اوچ گنبد خان، برج آجری آشقون بابا، قلعه بانو، پیست اسکی بین المللی نسار، تپه سراب گرگین، زیارتگاه حمزه عرب، گنبد پیر صالح، مقبره صاحبه خاتون، تیمچه حاج شهباز، بازار سنتی بیجار و ... اشاره نمود. در بیجار مهمانسراها و هتل های متعددی وجود دارد که از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند، مسافران می توانند برای مدت اقامت خود در بیجار یکی از این اقامتگاه ها را رزرو نمایند.

غذاهای محلی بیجار نیز همانند سایر شهرهای کرد نشین ایران بسیار خوشمزه هستند و معمولا به روش خاصی با استفاده از گیاهان بومی آن منطقه طبخ می شوند. از معروف ترین غذاهای این خطه که می توانید در سفر به بیجار در رستوران های آن تست کنید می توان به کباب کردی، گردول، شوروا، رشته پلو،آش ماست، ترخینه، ساوار، کلانه و ... اشاره نمود. سوغاتی و صنایع دستی بیجار نیز از تنوع خوبی برخوردار هستند و در سفر به بیجار می توانید از آن ها به عنوان سوغاتی خریداری نمایید و به شهر خود ببرید. از مشهور ترین سوغاتی های بیجار می توان به نان شیر مال، حلوا سوهانی، ترشی های مخصوص، قالی، قالیچه، جاجیم و گلیم و ... اشاره نمود. 

بهترین زمان سفر به بیجار

بیجار به دلیل قرار گیری در ارتفاعات دارای آب و هوایی نیمه خشک می باشد و اختلاف درجه حرارت گرم ترین و سردترین روزهای سال در آن بسیار زیاد است، به طوری که گاهی این اختلاف به 79 درجه سانتی گراد نیز می رسد. در این منطقه دشت ها و دره های سر سبز و زیبایی وجود دارد. زمستان های این منطقه سرد همراه با بارندگی بسیار می باشد و تابستان های آن گرم هستند، اما فصل بهار و پاییز این منطقه دارای شرایط آب و هوایی و طبیعت بسیار زیبایی است، از این رو بیشتر گردشگران این دو فصل را برای سفر به بیجار انتخاب می کنند. اما اگر می خواهید شاهد زیبا ترین روزهای سال در بیجار باشید به شما پیشنهاد می کنیم که در فروردین و اردیبهشت به بیجار سفر کنید.

معرفی پایانه مسافربری بیجار

یکی از بهترین گزینه ها برای سفر به بیجار سفر زمینی با اتوبوس است که به دلیل قیمت پایین بلیط اتوبوس و مقرون به صرفه بودن این سفر طرفداران زیادی دارد. امروزه بر خلاف گذشته که سفر با اتوبوس ها بسیار خسته کننده بود و اتوبوس ها از کیفیت و امکانات مناسبی برخوردار نبودند، اتوبوس هایی وارد ناوگان حمل و نقلی کشور شده اند که از نوع VIPهستند و کاملا مجهز می باشند. از این رو سفر با آن ها می تواند بسیار راحت و لذت بخش باشد.

پایانه مسافربری بیجار از امکانات و فضای مناسبی برخوردار است و از بخش های تشکیل دهنده آن می توان به سالن انتظار، غرفه فروشگاه، رستوران، دفتر تعاونی، سرویس بهداشتی، نمازخانه و پارکینگ اشاره نمود. با وجود دفاتر تعاونی شرکت های اتوبوسرانی در ترمینال، مسافرانی که نتوانسته اند بلیط اتوبوس بیجار به مقصد مورد نظرشان را خریداری کنند به راحتی می توانند به این دفاتر مراجعه نمایند و بلیط سفر خود را رزرو نمایند.

یکی از روش های رزرو بلیطی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است ومعمولا مسافران بلیط سفر خود را به آن صورت رزرو می کنند روش غیر حضوری و آنلاین است. در این روش کافی است که فرد به یکی از وب سایت هایی که در زمینه سفر و فروش بلیط فعالیت دارد مراجعه نماید و مبدا و مقصد سفر خود را مشخص کند تا لیست کاملی از انواع بلیط اتوبوس برای او نمایش داده شود. البته توجه داشته باشید که حتما باید به یکی از وب سایت های معتبر مانند مستر بلیط مراجعه شود تا بتوان خریدی مطمئن را تجربه نمود. زیرا در این میان وب سایت هایی نیز وجود دارند که از خدمات خود پشتیبانی نمی کنند و به نحوی به کلاهبرداری در این زمینه می پردازند. وب سایت مستر بلیط نه تنها در زمینه ارائه انواع بلیط سفر فعالیت دارد بلکه خدمات متنوعی را نیز در زمینه سفر به کاربران گرامی ارائه می دهد تا بتوانند سفری لذت بخش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

آدرس پایانه بیجار: ترمینال مسافربری بیجاردر شهر بیجار میدان هفت شهید، ابتدای اتوبان زنجان بیجار، جنب جایگاه گاز واقع شده است و مسافران می توانند با استفاده از تاکسی های درون شهری به این پایانه مسافربری دسترسی داشته باشند.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.