بلیط اتوبوس کرمانشاه

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

کرمانشاه تا تهران
 
500 کیلومتر
کرمانشاه تا کرج
 
530 کیلومتر
کرمانشاه تا اصفهان
 
560 کیلومتر
کرمانشاه تا انديمشک
 
340 کیلومتر
کرمانشاه تا اهواز
 
500 کیلومتر
کرمانشاه تا اروميه
 
540 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس کرمانشاه از مِستربلیط

کرمانشاه یا "کرماشان" نھمین شھر پرجمعیت ایران بشمار می رود و یکی از کلانشھرھای کشور می باشد که به عنوان مرکز استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است. این شھر بزرگترین شھری است که پذیرای تعداد زیادی از کُرد زبانان عزیز بوده و در عین حال به عنوان برجسته ترین شھر در مناطق غربی ایران دوست داشتنی شناخته می شود. ویژگی ھای بزرگ تاریخی و فرھنگی از دوران ساسانی و سلجوقی از اھمیت ویژه ای برای این شھر برخوردار بوده زیرا مھم ترین شھر کرد نشین ایران است. کرمانشاه در یک منطقه کوھستانی در بخش غربی ایران واقع شده که کوه ھای مرتفع از جھات مختلف جغرافیایی آن را احاطه کرده اند.

قدیمی ترین آثار اسکان بشر در کرمانشاه در غار دیرینه سنگی دو اشكفت در نزدیکی طاق بستان یافت شده است كه گمان می رود ساكنان آن نئاندرتال ھا باشند. بیشتر ساکنان کرمانشاه کردهایی هستند که از قوم اصلی آریایی می باشند. زبان هایی که مردم کرمانشاه با آن صحبت می کنند عمدتاً کُردی، کلهری، جافی، لکی و همچنین فارسی است. بیشتر مردم کرمانشاه پیرو دین اسلام و مذهب شیعه هستند اما برخی از شهرستان های آن را اهل سنت تشکیل داده است. این شهر دارای گشت و گذارهای طبیعی و تاریخی زیادی است که همه روزه تعداد زیادی گردشگر را از دور و نزدیک به خود جذب می کند. به راحتی می توان با هر وسیله نقلیه ای به کرمانشاه سفر کرد اما به طبع اتوبوس گزینه مقرون به صرفه تری خواهد بود. شما می توانید برای خرید بلیط اتوبوس کرمانشاه به صورت اینترنتی اقدام نمایید. 

بهترین زمان سفر به کرمانشاه

 شهر کرمانشاه با توجه به شرایط جوی و آب و هوایی که دارد، معمولا از طبیعت بکری برخورد دار است. بسیاری از گردشگران، کرمانشاه را به خاطر مناطق سرسبزش برای سفر انتخاب می کنند. مناطق اورامانات و پاوه در فصل بهار فوق العاده زیبا و دیدنی می شود. کوهستانی بودن این شهر باعث شده شرایط سفر در هر فصل از سال محیا باشد اما بهترین زمان سفر به کرمانشاه قطعاً همان فصل بهار و ماه های فروردین و اردیبهشت است. از آنجا که کرمانشاه یک شهر مرزی می باشد، برخی از شهرستان های مانند جوانرود و کامیاران، کالاها را با قیمت کمتری نسبت به سایر شهرها ارائه می کند. این قضیه به تنهایی یکی دیگر از دلایل سفر مسافران به این شهر است. پیشنهاد می کنیم بعد از یک تحقیق حسابی در مورد آب و هوای کرمانشاه و تعیین زمان سفر به دلخواه خودتان، از این شهر دیدن نماییدبلیط اتوبوس کرمانشاه را از هر جای ایران که باشید می توانید به سهولت چه آنلاین و چه حضوری تهیه کنید.

آب و هوای کرمانشاه

کرمانشاه در فاصله 1358 متری از سطح دریا قرار دارد و آب و هوای آن گرم و معتدل کوهستانی طبقه بندی می شود. در کرمانشاه زمستان بارانی تر از تابستان است. این شهر به شدت از مجاورت کوه های زاگرس تحت تأثیر قرار می گیرد. ارتفاع شهر و قرار گرفتن در معرض وزش باد شدید باعث می شود بارش ها در زمستان کمی بیشتر شود اما در عین حال نوسانات درجه حرارت، به ویژه در تابستان ها ایجاد خواهد شد که در طول روز گرم باقی می ماند. کرمانشاه زمستان های نسبتاً سردی را تجربه می کند و معمولاً در پاییز و بهار بارندگی وجود دارد. در زمستان حداقل دو هفته پوشش برفی دیده می شود. اگر فردی سرمایی هستید توصیه نمی کنیم که در زمستان به این شهر سفر کنید. به هر ترتیب امکان رزرو و خرید بلیط اتوبوس به مقصد کرمانشاه در هر لحظه که از شبانه روز فراهم است. 

معرفی پایانه های مسافربری کرمانشاه

عبور و مرور مسافرانی که از اتوبوس استفاده می کنند از ترمینال بزرگ شهید کاویانی کرمانشاه صورت می گیرد. این پایانه که بسیاری آن را با نام پایانه کاوه نژاد می شناسند، مجهزترین و بزرگترین ترمینال غرب کشور است. با دارا بودن بیش از 130 دستگاه اتوبوس، در طی روز بالغ بر 3800 نفر از این پایانه به مقاصد مورد نظر ترانسفر می شوند. از ترمینال شهید کاویانی می توان به تمام نقاط ایران سفر کرد و هیچ محدودیتی برای هیچ شهری در نظر گرفته نشده است.

نکته مهمی که در مورد این پایانه وجود دارد، قرار گرفتن آن در مسیر بزرگراه کربلا می باشد، زیرا دوستداران اهل بیت (ع) به راحتی می توانند از هر شهری به کرمانشاه آمده و از این ترمینال با اتوبوس به کشور عراق سفر کنند. این اتفاق در سال های اخیر در ماه های محرم و صفر بیشتر از سایر ایام سال به چشم می خورد. خوشبختانه استان کرمانشاه در این ماه ها به خوبی موفق شده تا شرایط ایاب و ذهاب مسافران محترم را فراهم کند و موجب آرامش خاطر آنها شود. بالغ بر 13 تعاونی در پایانه شهید کاویانی مشغول فعالیت و خدمات رسانی هستند.

جالب است بدانید که در این ترمینال نه تنها مسافران از شهری به شهر دیگر با اتوبوس جابجا می شوند، بلکه مسافرانی که قصد دارند به شهرستان های خود کرمانشاه سفر کنند، می توانند با مینی بوس سفر کرده که قطعا هزینه ای به مراتب پایین تر از تاکسی ها برای آنها در بر دارد. بهتر است بدانید که در این ترمینال قسمتی به تاکسی ها اختصاص یافته که در صورت تمایل و با صرف هزینه بیشتر، می توانید با آنها سفر کنید. مسافران با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی ترمینال و تعاونی های از مبدأ حرکت و در زمان تعیین شده به مقصد خواهند رسید. همه به خوبی به این قضیه واقف هستیم که اتوبوس برای سفر می تواند کم هزینه ترین و ایمن ترین وسیله نقلیه باشد، از این رو افراد ترجیح می دهند به خاطر امنیت جان خود و همراهانشان از این وسیله نقلیه استفاده کنند

. شما می توانید در هر زمان و در هر مکانی که هستید با روش های مدرن امروزی اقدام به خرید بلیط نمایید. سایت های معتبری همچون مستر بلیط شرایطی فراهم کرده اند تا به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به تعاونی ها و دفاتر فروش، بلیط سفر را خریداری و یا حتی روزها قبل رزرو کنید.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.