بلیط اتوبوس قشم

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

قشم تا اصفهان
 
980 کیلومتر
قشم تا شيراز
 
560 کیلومتر
قشم تا اصفهان
 
980 کیلومتر
قشم تا شيراز
 
560 کیلومتر
قشم تا شهرکرد
 
1020 کیلومتر
قشم تا يزد
 
770 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس قشم از مِستربلیط

قشم در تنگه هرمز قرار گفته و بزرگترین جزیره ایران به شمار می رود که در دوران ساسانیان با اسم ابرکاروان شناخته می شده است. شهرستان قشم قسمتی از استان هرمزگان می باشد. از لحاظ تقسیم بندی جغرافیایی این شهرستان در سال 1385 به سه بخش مرکزی، شهاب، هرمز و 7 دهستان تقسیم شد، این شهرستان در شرقی ترین قسمت جزیره قشم قرار گرفته و با وجود اینکه در مرکزیت هندسی قرار ندارد به دلیل موقعیت ویژه استراتژیکی آن یعنی دید به جنوب، شمال، شرق و تنگه هرمز، نزدیک بودن به بندر عباس از گذشته تا کنون مورد اهمیت واقع شده و عمده ترین سکونتگاه جزیره قشم به شمار می رود انتخاب شهر قشم برای پایگاه اصلی توسعه منطقه آزاد تجاری – صنعتی به اهمیت این شهر افزوده است. اگر تصمیم دارید که به این جزیره زیبا سفر کنید می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی مستر بلیط اقدام به تهیه بلیط مورد نظر خود نمایید.

شهرستان قشم به دلیل داشتن بازار پر رونق و وارد نمودن کالای اساسی و ضروری از کشورهای اطراف خلیج فارس، داشتن بندرهای مهم و اختصاصی بسیار مهم و مورد اهمیت می باشد. در قدیم بندر های صیادی و تجاری در کنار هم قرار داشته اند اما امروزه به دلیل رونق یافتن بنادر به صورت اختصاصی، کارهای خدمات به کشتی های تجاری و ماهیگیران را انجام می دهند. بندرهای مهم شهرستان قشم شامل: بندر بهمن، بندر شهید ذاکری، بندر سوزا، بندر مسن، بندر سلخ، بندر کاوه، بندر لافت، بندر درگهان، بندر باسعیدو، بندر فجر، بندر شرکت نفت، بندر رمچاه، بندر کندالو، بندر طبل و بندر هنگام می شود.

جزیره های زیادی در اطراف بندر قشم قرار دارند که مهم ترین آن ها جزیره لارک، هنگام و هرمز می باشد، بعضی از جزیره های کوچک قشم که در نزدیکی ساحل قرار دارند در هنگام جزر و مد به ساحل جزیره متصل می شوند به همین دلیل است که این جزیره ها به اسم جزیره ناز معروف هستند. بیشترین کاری که در این جزیره ها انجام می شود صیادی است. امروزه ساحل بی نظیر این جزیره ها مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است، جزیره هنگام به دلیل نزدیک بودن به جزیره قشم و زیستگاه دلفین ها، آهوها و تنها پارک کروکودیل در ایران بیشتر از بقیه جزیره ها خود نمایی می کند و پذیرای گردشگران بیشتری است. علاوه بر ساکنان بومی، جزیره قشم دارای جمعیت غیر بومی و مهاجران زیادی است که همگی در اداره ها و ارگان های دولتی، بانک ها، تشکیلات سازمان منطقه آزاد جزیره قشم و دیگر قسمت ها مشغول به انجام کار هستند. برای لذت بردن از این شهر ساحلی می توانید بلیط اتوبوس خود را به صورت اینترنتی و در کم ترین زمان ممکن خریداری نمایید و سفر خود را آغاز کنید.

زبان و گویش اصلی مردم شهرستان قشم مثل تمامی بندرهای جنوب کشور و دیگر جزایر فارسی و بندری می باشد که برای تمامی افراد و کسانی که به این جزیره می روند قابل درک است. لهجه مردم درشهرستان قشم و روستای اطراف آن مانند هم است، به طور کلی می توان گفت زبان محلی مردم این سرزمین آمیخته ای از زبان فارسی، عربی، بندری، هندی و انگلیسی می باشد. دین مردم این شهرستان اسلام و دارای مذهب سنی شافعی هستند. دین داری در این جزیره امری مهم به شمار می رود از کودکی به فرزندان خود روزه گرفتن، نماز خواندن و قران خواندن را یاد می دهند. مساحت این جزیر به طور تقریبی 1491 کیلومتر مربع است و حدود 5/2 برابر جزیره بحرین در خلیج فارس می باشد.

از لحاظ آب و هوایی قشم در گروه اقلیم های گرم و مرطوب قرار دارد و رطوبت نسبی هوا در این جزیره بسیار بالا می باشد در تابستان ها به دلیل گرمای زیاد فشار هوا تقریبا به کمتر از 1000 میلی بار خواهد رسید، میانگین دمای سالیانه در جزیره قشم حدود 26 درجه سانتی گراد می باشد درگرم ترین روزهای سال دمای هوا تا 32 درجه متغیر می باشد و در سرد ترین روزهای سال تا 18 درجه سانتی گراد متغیر است.

هر شهری معمولا جاذبه های گردشگری متنوعی را در خود جای داده است که این موضوع برای جذب توریست و مسافران امری مهم به شمار می رود، جزیره قشم هم چندین جاذبه گردشگری بی نظیر را در خود جای داده است که از جمله آن ها شامل: دره ستارگان که در 5 کیلومتری از جزیره واقع شده است، قلعه پرتغالی، اولین پارک ژئوپارک کشور که از لحاظ پوشش گیاهی، حضور حیوانات و پرندگان پدیده ای کم نظیر است و چشمه های گوناگونی که در این شهرستان قرار گرفته اند. برای لذت بردن از این جاذبه های گردشگری می توانید بلیط اتوبوس قشم را تهیه کنید و راهی سفر خاطره انگیزی شوید.

بهترین زمان سفر به قشم

با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم بر این منطقه می توان گفت متوسط دمای هوا در گرم ترین روزهای سال از اول تیرماه تا اوایل مرداد ماه می باشد که به 34 درجه سانتی گراد خواهد رسید و سردترین زمان سال دی ماه تا اوایل بهمن ماه می باشد و متوسط دما به 18 درجه سانتی گراد خواهد رسید. در کل باید بگوییم که بهترین زمان سفر به جزیره زیبای قشم از اوایل آذر تا اوایل فروردین ماه است. شلوغ ترین زمان های مسافرت به قشم 3 ماه زمستان و تعطیلات نوروزی است و کم مسافرترین روزهای سال در فصل تابستان رخ می دهد. لازم به ذکر است که بگوییم اگر برای خرید به این شهرستان راهی می شوید می توانید در فصل تابستان برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

معرفی پایانه مسافربری قشم

بدون شک یکی از سریع ترین و ارزان ترین وسیله های مسافرت اتوبوس می باشد که از گذشته تا کنون مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است و قدمتی بیشتر از دیگر وسایل حمل و نقل دارد، یکی از مرسوم ترین راه های مسافرت بی تردید سفر با اتوبوس است. ترمینال شهرستان قشم اولین ترمینال مسافربری در جزیره قشم است که در فاصله 3 کیلومتری از این جزیره احداث شده است. مساحت این ترمینال حدود 18 هزار متر مربع می باشد که روزانه به مقصدهای مختلفی حرکت دارد.

آدرس پایانه شهر قشم به نشانی: قشم – بندر قشم - ترمینال قشم می باشد.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.