بلیط اتوبوس بندر لنگه

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

بندر لنگه تا اهواز
 
960 کیلومتر
بندر لنگه تا شيراز
 
630 کیلومتر
بندر لنگه تا آبادان
 
940 کیلومتر
بندر لنگه تا شيراز
 
630 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس بندر لنگه از مِستربلیط

بندر لنگه یکی از شهرهای استان هرمزگان است که به عنوان یکی از مهم ترین بنادر جنوب ایران شناخته می شود. از سال 1397 هجری بندر لنگه را به عنوان بندر تاریخی لنگه می شناسند. سال های گذشته به دلیل مرکز صید مروارید به شهرت رسیده بود و همین طور در گذشته این بندر چون سهم زیادی در تجارت های دریایی داشته است به عروس بنادر ایران و پر رونق ترین شهر جنوبی ایران معروف شده است. موقعیت بندر لنگه بسیار مناسب می باشد زیرا یک ایستگاه ترانزیتی به شمار می رود. این بندر را می توان شهر اب ها و مسجدها نامید زیرا در این شهر مسجدها و برکه های بیشماری وجود دارد که همه در فهرست اثرهای ثبت شده ملی کشور به ثبت رسیده است. 

بعد از بوشهر دومین فرودگاه ساخته شده در سال 1297 در این بندر راه اندازی شده و اولین پروازهای انجام شده در این فرودگاه به مقصدهای انگلستان و هندوستان بوده، همچنین می توان گفت بندر لنگه دارای سومین مدرسه احداث شده در کشور می باشد که در سال 1290 ساخته شد و بعد از دارالفنون تهران و مدرسه سعادت بوشهر بنا نهاده شد. لنگه در لغت نامه فارسی به معنای تک، بی همتا، یکتا و نادر می باشد این شهر به دلیل جمعیت زیاد در گذشته و آبادانی به لنگه یا لنگه دنیا معروف بوده است. قدمت تجاری این شهر به دوران هخامنشیان بر می گردد به دورانی که بندر گوگانا یا همان بندر لنگه به عنوان یکی از بندرهای مهم ایران ساخته می شده است. هنگامی که تصمیم می گیرید به این شهر بندری سفر کنید می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی مستر بلیط اقدام به خرید بلیط مورد نیاز خود نمایید.

شرایط جغرافیایی و آب و هوای بندر لنگه در تابستان ها گرم و مرطوب می باشد و فصل های زمستان دارای آب و هوایی بهاری است و معمولا بارندگی های سیل آسایی در این شهر همراه با رعد و برق رخ می دهد. بر اساس آمار سرشماری هایی که انجام گرفته است جمعیت بندرلنگه بالغ بر 30435 نفر می باشد. این شهرستان در 251 کیلومتری از جنوب غرب بدر عباس واقع شده است که از سمت جنوب به خلیج فارس، از سمت شمال به استان فارس، از سمت شرق به بندر خمیر و از سمت غرب به شهرستان پارسیان منتهی می شود. مساحت این شهر حدود 8210 کیلومتر مربع می باشد که 11 درصد از خاک استان هرمزگان را به خود اختصاص داده است. بندر لنگه منطقه نسبتا ناهموار به شمار می رود که اطراف ان را رشته کوه های زاگرس، تعدادی دشت بزرگ و کوچک، چند جلگه، یک چانه کم عمق و 300 کیلومتر جلگه کم عرض تشکیل داده است. از لحاظ توپوگرافی شهرستان بندرلنگه دارای دو شیب عمومی است یکی غربی و یکی شرقی که در امتداد کوه های موازی قرار دارد. برای مسافرت به شهرستان بندرلنگه می توانید با خرید بلیط اتوبوس راهی سفر شوید.

 ارتفاع این شهر از سطح دریا 14 متر می باشد. بر اساس اطلاعاتی که موجود است این شهرستان در 54 درجه و 30 دقیقه طول شرقی و 26 درجه و 18 دقیق عرض شمالی از مبدا نصف النهار قرار دارد. فاصله بندر لنگه تا بوشهر 420 کیلومتر و تا شهر بستک 170 کیلومتر می باشد. بندر لنگه به همان اندازه که مهاجر پذیر است شهری می باشد که مهاجرت های زیادی از آن صورت گرفته است و حدود 80 درصد مردم ان جا به کشورهای حاشیه خلیج فارس سفر کرده اند و مردم امروزه این شهرستان از افراد روستای این شهر و یا مهاجرهای شهرهای دیگر می باشند. اکثر زمین های بندر لنگه دارای قابلیت مرتعی و کشاورزی هستند و مناسب ترین زمین ها را برای تولید محصولات علوفه ای دارند. در اطراف این بندر درخت های بزرگی مثل: کنار، کور، سمر و ... وجود دارد که در زمان های گذشته مردم این منطقه برای هیزم از این درختان استفاده نموده اند.

هر شهری دارای جاذبه های گردشگری متنوعی است که این امر برای جذب توریست و مسافران موضوعی مهم به شمار می رود. شهر بندر لنگه هم چند جاذبه گردشگری را در خود جای داده است که از جمله آن ها شامل: مسجد غیاث واقع در بخش مرکزی بندر لنگه، مسجد افغان در محله تاریخی افغان شهر بندرلنگه، مسجد خداداد، قلعه لشتان، عمارت فکری، پناه گاه حیات وحش جزیره شتور، چاه احمد اباد در مسیر بندر خمیر به بندر لنگه و در دو راهی خرک واقع گردیده و قلعه شیخ سلطان که در یکی از دهستان های بخش مرکزی شهرستان بندر لنگه واقع شده است می باشد. اگر می خواهید از جاذبه های بی نظیر این شهرستان دیدن کنید و سفری خاطره انگیز را برای خود از این شهر بندری به وجود آورید می توانید با خرید بلیط اتوبوس بندر لنگه سفر خود را آغاز نمایید.

بهترین زمان سفر به بندرلنگه

با توجه به شرایط جغرافیایی و آب وهوایی که در متن ذکر نمودیم این شهرستان دارای اب وهوایی گرم و شرجی می باشد و در هیچ ماهی از سال دما به کمتر از 6 درجه سانتی گراد نخواهید رسید و اگر شما قصد سفر به این شهر بندری را دارید باید بگوییم که بهترین زمان سفر اواخر اسفند ماه تا اوایل اردیبهشت ماه است که می توان شاهد آب وهوایی معتدل بود اما از این ماه به بعد رطوبت و هوای گرم بر شهر بندرلنگه حاکم می شود و مسافرت به این شهر بسیار طاقت فرسا خواهد بود.

معرفی پایانه مسافربری بندرلنگه

بدون شک یکی از ارزان ترین و سریع ترین راه های مسافرت به شهرهای مختلف کشور استفاده از اتوبوس می باشد که قدمتی بیشتر از دیگر وسایل حمل و نقل دارا می باشد و از گذشته تا به امروز در هنگام سفر همراه مسافران بوده است، لازم به ذکر است که بگوییم استفاده از اتوبوس برای مسافرت از مرسوم ترین روش ها می باشد. هر شهری برای رفت و آمد مسافران و گردشگران خود دارای پایانه های مسافربری می باشد که بندرلنگه هم از این امر مستثنا نمی باشد و یک ترمینال مسافربری را در خود جای داده است که روزانه به مقصدهای مختلفی حرکت دارد.

آدرس پایانه شهر بندر لنگه به نشانی:

پایانه مسافربری بندر لنگه در مجاور شرکت مسافربری گشت لنگه قرار دارد.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.