بلیط اتوبوس کنارک

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس کنارک از مِستربلیط

کنارک شهری بندری از شهرهای استان سیستان بلوچستان می باشد که بعد از استان کرمان دومین شهر بزرگ و پهناور ایران به شمار می رود و در جنوب شرقی کشور ایران قرار دارد. شهر بندری کنارک در حاشیه شهر چابهار و ساحل دریای عمان واقع شده است. از لحاظ تقسیم بندی این بندر به شهر کنارک و دو بخش کنارک و زرآباد تقسیم می شود که 4 روستا را در خود جای داده است. این شهر از سمت غرب با استان هرمزگان، از سمت شمال با نیک شهر، از سمت شرق با چابهار و از سمت جنوب با دریای عمان همسایه می باشد. شهر بندری کنارک جاذبه های طبیعی و دیدنی بسیاری را در خود جای داده است. علاوه بر موقعیت مهمی که از لحاظ اقتصادی و ماهیگیری دارد این منطقه مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. لازم به ذکر است که بگوییم قبل از سفر به هر شهری باید اطلاعاتی را در مورد شرایط آب و هوایی، جاذبه های گردشگری، هتل ها رستوران و ... به دست آورید تا در هنگام سفر با مشکل مواجه نشوید. هنگامی که تصمیم گرفتید به این شهر سفر کنید می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی مستر بلیط اقدام به خرید بلیط مورد نیاز خود نمایید.

مساحت شهرستان کنارک حدود 11567 کیلومتر مربع است و طبق گزارش های سرشماری که انجام داده اند جمعیتی بالغ بر 67582 نفر دارد که از این تعداد حدود 25 هزار نفر آن ها در شهر سکونت دارد و بقیه آن ها در روستاها ساکن می باشند. دلیل نام گذاری این شهرستان به اسم کنارک این است که با توجه به اینکه در این منطقه درختانی به اسم کنار به طور خیلی زیاد وجود دارد این شهر به کنارک معروف شده است. رشد و توسعه این شهرستان به دلیل وجود شرایط خوب تجارت با کشورهای پاکستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس و نیز صد ماهی می باشد. در این منطقه دو کارگاه قایق سازی موجود می باشد که در کنار فعالیت های صید ماهی باعث به وجود آمدن شغل برای افراد بیکار و پذیرش جمعیت زیادی در این شهرستان شده است؛ بنابراین علاوه بر کارهای صیادی این دو کارگاه منبع درآمد خیلی از افراد شهرستان کنارک می باشند. البته باید بگوییم که بعد از دوران انقلاب طرح گسترش بندرها و احداث اسکله های جدید روی کار امده است و اجرای طرح های زیر بنایی باعث رونق و توسعه این شهر بندری شده است.

از لحاظ شرایط جغرافیای آب و هوایی این منطقه گرم و مرطوب می باشد که در فصل تابستان بادهای موسمی در حال وزیدن می باشند که باعث معتدل شدن آب و هوای شهرستان کنارک شده است. در فصل زمستان به دللی شرایط آب و هوایی این منطقه گرم ترین بخش های ایران را شامل می شود. به دلیل داشتن این نوع اقلیم آب و هوایی محصولات کشاورزی مختلف و گوناگونی در حال تولید هستند که از جمله آن ها زیتون محلی، پاپایا، موز، انبه، چیکو، بادام و هندوانه است. دشت های وسیعی در کنارک جای گرفته اند که مهم ترین آن ها دشت کهیر، دشت سرگان، دشت لاش و دشت زرآباد می باشد، همچنین باید بگوییم که رودخانه هایی در این شهر قرار دارند که برای کشاورزی نقشی اساسی را ایفا می کنند و هم از مناطق دیدنی این شهرستان محسوب می شوند. 

مهم ترین رودخانه این شهرستان رودخانه کهیر است. پوشش گیاهی متنوعی در این منطقه وجود دارد که کلپوره، گورگیاه، کهور، کلیر، آویشن از مهم ترین آنها هستند. کلپوره نوعی گیاه است که در بخش کوهستانی و بر روی خاکهای شنی و ترک سنگ ها رشد می کنند، این گیاه خاصیت دارویی دارد که برای بیماریهای مختلفی مثل گوراشی و داخلی مفید واقع می شود. گیاه آویشن در این منطقه که نام محلی آن ازگند است در مناطق کوهستانی و روی خاک های سطحی و کم عمق رشد می کنند. زمانی که با توجه به شرایط آب و هوایی در حال آماده سازی وسایل خود برای رفتن به این شهر بودید می توانید با تهیه بلیط اتوبوس کنارک سفر خود را آغاز کنید.

فاصله این شهر با استان سیستان و بلوچستان حدود 700 کیلومتر است که مسیرهای دسترسی به آن از طریق وسیله نقلیه زمینی و راه های هوایی ممکن است اگر از کسانی هستید که اهل سفرهای زمینی می باشید انتخاب اتوبوس بهترین گزینه ممکن می باشد. هر شهری جاذبه های گردشگری متنوعی را در خود جای داده است که شهرستان کنارک هم دارای چند جاذبه گردشگری می باشد و این موضوع در جذب گردشگر امری مهم به شمار می رود. از جمله جاذبه های گردشگری شهرستان کنارک شامل اسکله ماهیگیری کنارک است که در ان می توانید به تماشای صیادانی که در حال ماهیگیری هستند بپردازید، شبه جزیره کوردیم از دیگر جاذبه های کنارک است که در فاصله 50 کیلومتری از این شهرستان واقع شده است. گل فشان، خانه تاریخی آریان خان از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر محسوب می شوند. برای لذت بردن از جاذبه های گردشگری این شهرستان می توانید با تهیه بلیط اتوبوس راهی سفر شوید.

بهترین زمان سفر به کنارک

با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی که در متن ذکر نمودیم می توان گفت که تمامی روزهای سال در این شهرستان از آب و هوایی معتدل برخوردار خواهیم بود اما بهترین زمان سفر به کنارک می تواند فصل زمستان باشد زیرا برخلاف شهرهای دیگر که از سرما رنج می برند این شهرستان دارای آب و هوایی بی نظیر و معتدل است.

معرفی پایانه مسافربری کنارک

بدون شک یکی از سریع ترین و ارزان ترین راه های مسافرت به نقاط مختلف کشور استفاده از اتوبوس است که از گذشته تا کنون در هنگام مسافرت ها همراه مردم بوده است و قدمتی بیشتر از دیگر وسایل حمل و نقل دارد، لازم به ذکر است که بگوییم یکی از مرسوم ترین راه های مسافرت استفاده از اتوبوس می باشد. هر شهری برای رفت و آمد گردشگران و مسافران خود دارای پایانه مسافربری است که شهرستان کنارک هم از این حیث مستثنا نمی باشد و یک پایانه مسافربری را در خود جای داده که روزانه به مقصدهای مختلفی حرکت دارد.

آدرس پایانه کنارک به نشانی: کنارک – ورودی شهر – پایانه کنارک می باشد.

سوالات متداول

مسیرهای پرتردد به مقصد

ارزان ترین و سریعترین مسیرها را با بیش از 500 شریک رسمی انتخاب کنید

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.