بلیط اتوبوس چابهار

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

چابهار تا زاهدان
 
650 کیلومتر
چابهار تا زاهدان
 
650 کیلومتر
چابهار تا ايرانشهر
 
310 کیلومتر
چابهار تا مشهد (خراسان )
 
1580 کیلومتر
چابهار تا يزد
 
1190 کیلومتر
چابهار تا اصفهان
 
1510 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس چابهار از مِستربلیط

مناطق آزاد تجاری – صنعتی یکی از مناطق اقتصادی هستند که دارای اهمیت بیشماری هستند و این مناطق در جنوب و در کنار دریای عمان واقع شده اند. چابهار به عنوان یکی از هفت مناطق تجاری آزاد و تنها بندر اقیانوسی ایران است که در استان سیستان و بلوچستان با آب وهوایی معتدل و بهاری قرار دارد. چابهار تنها راهی است که با استفاده از آن می توانند کشورهای آسیای میانه که در خشکی محصور شده اند مثل ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، قرقیزستان و قزاقستان با آب های آزاد ارتباط داشته باشند. این منطقه که در قسمت شرق خلیج چابهار است به جاده های مواصلاتی و فرودگاه بین المللی شهرستان کنارک دسترسی دارد. در این منطقه سرمایه گذاری های زیادی انجام شده است که از بین آن ها می توان افزایش گنجایش کشتی های اقیانوس پیما، ساخت اسکله، احداث راه آهن به طرف کشورهای آسیای میانه و تاسیس فرودگاه بین المللی اشاره نمود. زمانی که تصمیم گرفتید به این شهر مسافرت کنید با مراجعه به سایت اینترنتی مستر بلیط می توانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تهیه بلیط مورد نظر خود نماید.

چابهار به عنوان یک منطقه آزاد تجاری مزایای زیادی دارد که از بین آن ها می توان به متصل بودن به کشور ایران و عدم نیاز به پرداخت جریمه های سنگین بارگیری و تخلیه کشتی ها در مناطق آزاد کیش و قشم، دور بودن از مناطق پر تنش خلیج فارس، دارای ارتباط مستقیم با کشور هند، داشتن انواع تهسیلات، برخورداری از مراکز آموزشی خوب و داشتن جاذبه های گردشگری طبیعی و منحصر به فرد اشاره کرد. چابهار از سمت شرق با کشور پاکستان، از شمال با کشورهای افغانستان و آسیای میانه که در بالا ذکر شد و از جنوب با اقیانوس هند همسایه می باشد. همان طور که گفته شد این منطقه در گذشته تنها راه ارتباط کشورهای آسیای میانه با آب های آزاد بوده است، اما امروزه امکان حمل ونقل های زمینی، هوایی و ریلی به وجود آمده است، همچنین می توان گفت در آینده نه چندان دور اقداماتی برای تاسیس فرودگاه بین الملی و ایجاد خطوط ریلی برای اتصال این منطقه به خطوط ریلی سراسری کشور و افزایش اسکله ها انجام گرفته است. دو اسکله بزرگ شهید کلانتری و شهید بهشتی با ظرفیت 70 هزار تن در این منطقه قرار دارند.

سقف مجاز صادر کردن کالا از این منطقه برای هر مسافر 160 دلار است که برای 80 دلار آن نیازی به پرداخت حق گمرکی ندارید ولی 80 دلار دیگر آن برای پرداخت حق گمرکی در نظر گرفته شده است. نکته ای برای خروج کالاها باید در نظر داشته باشید این است که میزان خروج کالا نباید در حد تجاری باشد و یا جزو کالای غیرقانونی باشد. تمامی مسافران و گردشگرانی که از طریق فرودگاه یا بندرها از کشور خارج می شوند می توانند مقداری کالا بدون پرداخت حق گمرکی با خود از کشور خارج کنند. هنگام برنامه ریزی برای مسافرت به شهر بندری چابهار می توانید با خرید بلیط اتوبوس راهی سفر شوید. 

برای دسترسی به شهر چابهار راه های ارتباطی گوناگونی مثل ماشین های شخصی، قطار، هواپیما را های دریای و اتوبوس وجود دارد. همان طور که از نام این شهر معلوم است هر چهار فصل در چابهار آب وهوایی بهاری را تجربه خواهید نمود. داشتن هوایی خنک و بندری در فصل تابستان و هوای بهاری در فصل های زمستان، به دلیل وجود بادهای قطب جنوب اقیانوس هند است که این شرایط آب وهوایی را تجربه خواهیم نمود. هر شهری معمولا جاذبه های گردشگری متنوعی را در خود جای داده است که این موضوع برای جذب توریست ها و مسافران امری مهم به شمار می رود. شهر چابهار هم چند جاذبه گردشگری را در خود جای داده است. از جمله جاذبه های گردشگری این شهر شامل: کوه های مینیاتوری است که از جمله پدیده ای مورفولوژی در این منطقه می باشد. تالاب لیپار در 15 کیلومتری از چابهار واقع شده، موزه محلی شهرستان چابهار که در ساختمان قدیمی فرمانداری احداث شده است، مسجد جامع دزک، غارهای بان مسیتی، درخت مکر زن، گل افشان و منطقه حفاظت شده گاندو می باشد. برای لذت بردن از مناطق گردشگری این شهرستان می توانید بلیط اتوبوس چابهار را تهیه کنید و سفری خاطره انگیز خود را رقم بزنید.

بهترین زمان سفر به چابهار

با توجه به شرایط آب وهوایی که گفته شد در فصل زمستان و اوایل فصل بهار بهترین زمان سفر به بندر همیشه بهاری است، در زمان تعطیلات نوروز مسافران این شهر را برای سفر های خود در نظر دارند و کم کم با رسیدن فصل تابستان آب وهوا به سمت گرما می رود و از میزان مسافران و گردشگران این شهر کاسته می شود. دلیل آن هم هوای شرجی این شهر می باشد. در هنگام اقامت برای این شهر می توانید از هتل های مختلفی که در چابهار قرار دراند استفاده کنند که چند مورد آن را برای شما نام خواهیم برد هتل لیپار یکی از هتل های 4 ستاره این شهر می باشد که در 3 طبقه طراحی شده است و در کنار دریای عمان قرار گرفته است. هتل لاله از دیگر هتل های این شهر می باشد که 4 ستاره را ازآن خود کرده است و جزو یکی از هتل های زنجیره ای بین المللی است که در 2 طبقه طراحی شده است. هتل ساحلی ونوس که تقریبا هتلی ارزان قیمت است در کنار ساحل عمان واقع شده است.

معرفی پایانه مسافربری چابهار

بدون شک یکی از ارزان ترین و سریع ترین راه های دسترسی به نقاط مختلف کشور استفاده از اتوبوس است که می توان گفت مرسوم ترین شیوه سفر برای مسافران است. قدمت این نوع وسیله نقلیه از دیگر وسایل حمل و نقل بیشتر است و در هنگام مسافرت همیشه همراه مسافران بوده است. هر شهری معمولا برای رفت و آمد گردشگران و مسافران خود دارای پایانه های مسافربری است که شهرستان چابهار هم یک پایانه مسافربری را در خود جای داده است و روزانه به مقصد های مختلف کشور ایران حرکت دارد و پذیرای گردشگران مختلفی می باشد. این ترمینال در ورودی شهرستان چابهار قرار گرفته است.

آدرس پایانه چابهار به نشانی: چابهار – بلوار امام خمینی – خیابان سلمان می باشد.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.