بلیط اتوبوس سردشت

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

سردشت تا تهران
 
720 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس سردشت از مِستربلیط

سردشت گنجینه ای از زیبایی ها است که در استان آذربایجان غربی واقع شده و از شهرهای کرد نشین ایران محسوب می شود. مردمان مهمان نواز و خونگرم این شهر مرزی به زبان کردی  سورانی و لهجه مکریانی صحبت می کنند. داشتن مرز مشترک با عراق و آب و هوای مناسب و طبیعت بکرو زیبا موجب شده است که این شهر از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد و مسافران زیادی سردشت را برای مسافرت انتخاب نمایند.

سردشت دارای1480 متر ارتفاع از سطح دریاهای آزاد است وبا وسعت 5.2 کیلومتر مربع بر اساس آخرین سرشماری های انجام شده دارای جمعیتی بالغ بر68165 نفر می باشد. مردمان این خطه مسلمان و پیرو مذهب سنی شافعی هستند. از لحاظ جغرافیایی سردشت از شمال به مهاباد و پیرانشهر، از جنوب به سلیمانیه، از شرق به بوکان و از غرب رانیه و اربیل در عراق منتهی می گردد.  سردشت که یکی از زیباترین شهرهای غربی ایران محسوب می شود دارای ابنیه های تاریخی و جاذبه های گردشگری فراوانی است که از جمله آن ها می توان به رودخانه زاب، گرمابه بیستون، جاده سردشت، آبشار شلماش، کانی گراوان، پل قلعه تاسیان، حمام تاریخی سردشت، بازارچه مرزی کیله، منطقه آلان و ... اشاره نمود. 

 درسردشت به دلیل مسافران بسیاری که دارد هتل ها و مهمانسراهای متعددی ساخته شده است که از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند و مسافران می توانند متناسب با شرایط خود یکی از این اقامتگاه ها را رزرو نمایند. در سفربه سردشت غذاهای محلی و سنتی آن را امتحان کنید زیرا فوق العاده خوشمزه هستند. از جمله محبوب ترین غذاهای سنتی سردشت می توان به آش دوغ، کباب، کلانه، قاورمه، خورش کنگر، آش گیلاخه، دلمه برگ مو و ... اشاره نمود. سوغاتی ها و صنایع دستی این شهر نیز در نوع خود بی نظیر هستند که از معروف ترین آن ها می توان به سماق، انگور سیاه، گلابی وحشی، زالزالک، انجیر، عسل محلی و... اشاره نمود.

سفر به سردشت به ویژه در ایام گرم سال می تواند بسیار لذت بخش باشد و روش های مختلفی برای به آن خطه وجود دارد که از جمله آن می توان به سفر زمینی با خودرو شخصی و اتوبوس و نیز سفر با هواپیما اشاره نمود. سریع ترین روش سفر به سردشت استفاده از هواپیما و ارزان ترین روش آن سفر با اتوبوس است و هر کدام مزایا و معایب مختلفی دارند.

بهترین زمان سفر به سردشت

سردشت در منطقه ای کوهستانی واقع شده است و دارای آب و هوایی معتدل است از این رو دارای زمستان های سرد و تابستان های خنک و معتدل می باشد. سفر به سردشت در فصل بهار و تابستان به دلیل شرایط آب و هوایی فوق العاده ای که این منطقه دارد می تواند بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی باشد.اگر با سرمای هوا مشکلی ندارید و عاشق سفرهای زمستانی هستید سفر به سردشت در پاییز و زمستان نیز می تواند تجربه ای جذاب و متفاوت باشد. به طور کلی بهار و تابستان بهترین زمان سفر به سر دشت محسوب می شود.

معرفی پایانه مسافربری سردشت

پایانه های مسافربری از مهم ترین راه های ارتباطی به هر شهری محسوب می شوند و نقش مهمی در توسعه و پیشرفت آن دارند. گردشگرانی که قصد دارند سفری مقرون به صرفه به سردشت داشته باشند می توانند با تهیه بلیط اتوبوس سردشت سفری خاطره انگیز و راحت را برای خود رقم بزنند. اتوبوس های این ترمینال مسافربری بسیار مجهز و ایمن هستند و مسافران درطی سفر اصلا طولانی بودن مسیر را حس نمی کنند و احساس خستگی نخواهند داشت.

پایانه مسافربری سردشت از امکانات گوناگونی مانند سالن انتظار، فروشگاه، رستوران، غرفه تعاونی، دستگاه خود پرداز، سرویس بهداشتی، پارکینگ، نمازخانه و ... برخوردار می باشد. مسافران می توانند به منظور تهیه بلیط اتوبوس به یکی ازاین دفاتر تعاونی فعال در ترمینال مراجعه نمایند و بلیط سفر خود را خریداری کنند.

امروزه به دلیل مشکلات فراوان زندگی روزمره و خیابان های شلوغ و پر ترافیک شهر دیگر افراد کمتر به صورت حضوری برای خرید بلیط اقدام می کنند و ترجیح می دهند به صورت آنلاین بلیط سفر خود را رزرو نمایند. این روش به دلیل مزایای بسیاری که دارد دارای طرفداران بسیاری می باشد. وب سایت های مختلفی در این زمینه راه اندازی شده اند که هر کدام سعی دارند با ارائه خدماتی متنوع نظر کاربران بیشتری را به خود جلب نمایند. از معروف ترین و معتبر ترین وب سایت ها در این زمینه می توان به وب سایت مستر بلیط اشاره نمود که انواع بلیط سیستمی و چارتر سفر را کم ترین قیمت ارائه می دهد. مستر بلیط علاوه بر وب سایت دارای اپلیکیشن نیز می باشند که به راحتی می توان آن را بر روی گوشی های هوشمند نصب نمود و از امکانات منحصر به فرد آن بهره مند شد.

آدرس پایانه سردشت: ترمینال اتوبوسرانی سردشت در شهر سردشت، خیابان شهید بریاجی، بالاتر از نمایندگی ایران خودرو و سایپا سردشت واقع شده است و مسافران می توانند با استفاده از تاکسی های درون شهری و خودرو شخصی به آن دسترسی داشته باشند.

سوالات متداول

مسیرهای پرتردد به مقصد

ارزان ترین و سریعترین مسیرها را با بیش از 500 شریک رسمی انتخاب کنید

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.