بلیط اتوبوس فومن

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

فومن تا تهران
 
350 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس فومن از مِستربلیط

فومن یکی از شهرستان های شمالی ایران می باشد که در استان گیلان واقع شده است. این شهر به داشتن مجسمه های رنگارنگ و متنوع شهرت دارد که هر یک از این مجسمه ها نمادی از فرهنگ و آداب و رسوم مردمان گذشته این سرزمین می باشد. مجسمه های چهار دختران یکی از معروف ترین مجسمه های فومن می باشد. فومن از نظر جغرافیایی از جنوب و جنوب غربی به خط الراس رشته کوه های البرز، از شمال به شهرستان صومعه سرا، از شمال غرب به ماسال و از شرق به رشت منتهی می گردد. این شهر بر اساس آخرین سرشماری انجام شده دارای جمعیتی بالغ بر27763 نفر می باشد و مردمان آن به زبان گیلکی صحبت می کنند.

فومن به سبب داشتن  طبیعت بی نظیر و چشم اندازهای فوق العاده زیبا  و همچنین داشتن جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی متعدد به یکی از مهم ترین قطب های توریستی کشور تبدیل شده است وسالانه پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری می باشد. از معروف ترین اماکن دیدنی فومن می توان به دژ تاریخی قلعه رودخان، ییلاق زودل سر، بقعه متبرکه سبزه قبا، بقعه عون بن علی، ماسوله، پارک فومن و ... اشاره نمود. گردشگران در سفر به فومن می توانند از هتل ها، اقامتگاه های بومی و ویلاهایی که به مسافران اجاره داده می شوند برای اقامت چند روزه  خود رزرو نمایند.

فومن همانند سایر شهرهای ایران دارای سوغاتی های خاصی است که از جمله آن ها می توان به چای و برنج، کلوچه سنتی فومن، ماهی دودی، ماهی، رشته خوشکار، سیر ترشی، دستباف پشمی، شالبافی و محصولات حصیری اشاره نمود. شکم گردی بخش جدا نشدنی و لذت بخش هر سفری محسوب می شود. غذاهای محلی شهرهای شمال کشور از جمله فومن بسیار لذیذ و خوش طعم هستند و به شما توصیه می کنیم که در سفربه فومن حتما آن ها را امتحان کنید. از خوشمزه ترین غذاهای این خطه می توان به کباب ترش، آلومسما، اناربیج، باقالی قاتوق، چغرتمه، ترش تره، کوکوی اشپل،کال کباب، پامادور خورش، سیر قلیه ، ترش واش خورش و ... اشاره نمود.

بهترین زمان سفر به فومن

فومن نیز همانند سایر شهرهای شمالی ایران دارای بخش جلگه ای و کوهستانی می باشد و دارای آب و هوای معتدل و مرطوب خزری است. از این رو تابستان های این شهر گرم همراه با رطوبت فراوان هستند و زمستان های آن معمولا برفی می باشد بنابراین بهترین زمان سفر به فومن و بازدید از جاذبه های گردشگری آن فصل بهار و پاییز است.

معرفی پایانه مسافربری فومن

طبیعت زیبا و دشت های سرسبز، جاذبه های دیدنی و مجسمه های تاریخی موجب شده است که فومن به یکی از انتخاب های اصلی بسیاری از گردشگران برای سفرهای بهاری و تابستانی تبدیل گردد. روش های مختلفی برای سفر به شهر باستانی فومن وجود دارد که هر یک از آن ها مزایا و معایب خاصی دارند. برای سفر به فومن می توان از خودرو شخصی، اتوبوس، قطار و هواپیما استفاده نمود. اتوبوس ارزان ترین روش سفر به فومن محسوب می شود که طرفداران بسیاری دارد. برای سفر به فومن کافی است که مسافران به یکی از آژانس های مسافرتی سطح شهر مراجعه کنند و بلیط اتوبوس فومن را رزرو نمایند.

پایانه مسافربری فومن یکی از مهم ترین راه های ارتباطی به فومن محسوب می شود و بخش قابل توجهی از مسافرت ها به فومن توسط این پایانه انجام می گیرد. این پایانه با شرکت های مسافربری مختلفی همکاری دارد که از جمله آن ها می توان به ایران سیر، سیروسفر، ماهان سیر، گیتی پیما و .. اشاره نمود که دارای دفاتر تعاونی در خود ترمینال هستند و مسافران می توانند جهت تهیه بلیط اتوبوس به آن ها مراجعه نمایند. پایانه مسافربری فومن دارای امکانات متعددی از جمله سالن انتظار، غرفه فروشگاهی، نماز خانه، رستوران، پارکینگ، دستگاه خود پرداز، سرویس بهداشتی و .. می باشد که مسافران می توانند در مدت زمان حضور خود در ترمینال از آن ها استفاده نمایند. 

خرید بلیط اتوبوس و سایر وسایل نقلیه را می توان به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام داد. امروزه به دلیل مشغله های زیاد زندگی روزمره افراد کمتر به دفاتر فروش بلیط و آژانس های مسافرتی مراجعه می کنند و ترجیح می دهند به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه آنلاین به وب سایت های ارائه دهنده بلیط، بلیط سفر خود را رزرو نمایند. یکی از بهترین وب سایت هایی که در این زمینه وجود دارد وب سایت مستر بلیط می باشد که دارای سابقه درخشانی است و خدمات متنوعی را در زمینه سفر ارائه می دهد. کاربران در این سایت به راحتی می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن بلیط اتوبوس مورد نظر خود را رزرو نمایند. 

آدرس پایانه فومن: ترمینال مسافربری فومن در جاده فومن و خروجی شهر فومن واقع شده است و مسافرانی که بلیط اتوبوس رزرو کرده اند می توانند با استفاده از تاکسی های درون شهری به این پایانه دسترسی داشته باشند.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.