بلیط اتوبوس ماسال

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

ماسال تا تهران
 
370 کیلومتر
ماسال تا تهران
 
370 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس ماسال از مِستربلیط

ماسال یکی از شهرهای استان گیلان است که به دلیل قرار گیری در کنار کوه های تالش و پدیده اقیانوس ابرو ییلاق های اطرافش مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته و هر ساله پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری می باشد. این سرزمین زیبا و رویایی در بیشتر ایام سال سرسبز و از مهم ترین مناطق تفریحی شمال ایران محسوب می شود. 

شهرستان ماسال دارای 80 متر ارتفاع از سطح دریاهای آزاد می باشد و با مساحت 633 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 52649 نفر دومین شهر پر جمعیت استان گیلان محسوب می گردد. مردمان این شهر شیعه مذهب هستند و به زبان تالشی صحبت می کنند. از نظر جغرافیایی ماسال از شمال به رضوانشهر، از غرب و جنوب غربی به خلخال، از شرق به فومن و صومعه سرا منتهی می شود. ماسال از دو بخش جلگه ای و کوهستانی تشکیل شده است و در بخش جلگه ای دارای آب و هوایی مرطوب و در بخش کوهستانی دارای آب و هوای نیمه مرطوب می باشد.

ماسال به دلیل طبیعت بکر و زیبا، ییلاق های سر سبز، آب و هوای مناسب و معتدل یکی از زیباترین مناطق شمالی کشور محسوب می شود که تنوع جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی آن بسیار بالا است. از جمله این اماکن دیدنی می توان به بوستان ساحلی ماسال، غارهای ماسال، بام ماسال، غارآویشو، گردشگاه جنگلی  ریزه مندان، منطقه باستانی اسبه ریسه، آبشار ویوزدر کنار ییلاق النزه و ... اشاره نمود که بازدید از آن ها می تواند بسیار لذت بخش و هیجان انگیز باشد.

گردشگرانی که به ماسال سفر می کنند با انتخاب های بسیاری برای رزرو محل اقامت روبرو نیستند و به طور کلی فقط چند هتل و اقامتگاه در این شهر وجود دارد که متناسب با شرایط خود می توانند یکی از آن ها رزرو نمایند. در سفر به ماسال سوغاتی ها و صنایع دستی این شهر را فراموش نکنید و حتما به عنوان هدیه و سوغاتی به شهر خود ببرید. از بهترین سوغاتی های خوراکی ماسال می توان به شیرینی های محلی، نان زرین، برنج، مرکبات و انواع ترشیجات اشاره نمود، سوغاتی های این شهر نیز شامل جوراب، چادر شب بافی، صنایع چوبی، تولید انواع شال، جاجیم بافی و چلونگری می شوند.

بهترین زمان سفر به ماسال

سفر به ماسال به دلیل آب و هوای بسیار مناسبی که دارد در هر فصلی از سال می تواند بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی باشد. با توجه به قرار گیری ماسال در ارتفاعات شمال کشور و داشتن طبیعتی زیبا بیشتر گردشگران فصل بهار و تابستان را برای بازدید از جاهای دیدنی ماسال انتخاب می کنند، زیرا در فصل پاییز و زمستان به دلیل شرایط جوی و وجود مه فراوان که در ارتفاعات ماسال وجود دارد رفت و آمد به این منطقه سخت خواهد شد.

معرفی پایانه مسافربری ماسال

روش های مختلفی برای سفر به شهر رویایی ماسال وجود دارد اما در این میان یکی از راحت ترین و کم هزینه ترین روش ها سفر با اتوبوس است. مسافران از سراسر نقاط ایران به راحتی می توانند با تهیه بلیط اتوبوس ماسال و یا تورهای زمینی که به مقصد ماسال برگزار می گردد به این شهر سفر داشته باشند. امروزه وجود اتوبوس های مجهز و پیشرفته مانند اتوبوس های VIP موجب شده است که سفر با اتوبوس بر خلاف گذشته بسیار ایمن و راحت باشد و مسافرین در طول مسیر کمتر احساس خستگی داشته باشند.بنابراین اگر می خواهید سفری مقرون به صرفه به ماسال داشته باشید و از مناطق بکر و زیبای این شهر دیدن نمایید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما سفر با اتوبوس را انتخاب نمایید.

ماسال دارای پایانه مسافربری است، از این رو مسافران به صورت مستقیم می توانند به این شهر سفر کنند. این ترمینال مجهز به چند دفتر تعاونی شرکت های اتوبوسرانی مانند جوان سیر، هما پیما، گیتی پیما می باشد که مسافران جهت خریداری بلیط اتوبوس به صورت حضوری می توانند به آنها مراجعه نمایند. از دیگر امکانات ترمینال مسافربری ماسال می توان به فروشگاه، نمازخانه، استراحتگاه رانندگان، سرویس بهداشتی و ... اشاره نمود. 

مسافران می توانند علاوه بر روش خرید حضوری بلیط سفر و رفتن به آژانس های مسافرتی سطح شهر به صورت آنلاین بلیط سفر خود را رزرو نمایند. برای این منظور کافی است که به یکی از وب سایت های مطرح و معتبر ارائه دهنده بلیط که از بهترین آن ها می توان به مستر بلیط اشاره نمود مراجعه کنند. در این وب سایت مسافران کافی است که مبدا و مقصد سفر خود به همراه زمان سفر را مشخص نمایند تا لیست جامعی از اتوبوس های انواع شرکت های مسافربری برای آن ها نمایش داده شود تا با مقایسه آن ها بتوانند مناسب ترین بلیط اتوبوس را رزرو نمایند.

آدرس پایانه ماسال: ترمینال مسافربری ماسال در شهر ماسال، خیابان آزادگان، جنب دادگستری واقع شده است و مسافرانی که بلیط اتوبوس رزرو کرده اند می توانند از طریق تاکسی های درون شهری به این پایانه مسافربری دسترسی داشته باشند.

سوالات متداول

مسیرهای پرتردد به مقصد

ارزان ترین و سریعترین مسیرها را با بیش از 500 شریک رسمی انتخاب کنید

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.