بلیط اتوبوس املش

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

املش تا تهران
 
380 کیلومتر
املش تا اسلامشهر
 
390 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس املش از مِستربلیط

شهر املش جواهری سبز رنگ در استان گیلان است که دارای قدمتی چند هزار ساله می باشد، از این رو یکی از کهن ترین شهرهای شمالی کشور محسوب می شود. این شهر که طبیعتی بکر و زیبا و آب و هوایی پاک و تمیز دارد در گذشته آبلش نام داشت اما مجاورت آن با شلمان رود موجب شد که به مرور زمان نام آن به املش تغییر یابد. املش دارای سه منطقه کوهستانی، کوهپایه ای و جلگه ای است که هر یک آب و هوای متفاوتی دارند. وجود ییلاقات و ارتفاعات سر سبز در منطقه املش موجب شده است که این شهر همیشه آب و هوای مطلوبی داشته باشد و سفر به آن در هر زمانی از سال بسیار لذت بخش است. اگر می خواهید تجربه ای متفاوت برای سفر به شمال ایران را داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم  که حتما به املش بهشت گمشده گیلان سفر کنید.

شهر املش دارای مساحت 4/9 کیلومتر مر بع می باشد و جمعیت آن بر اساس آخرین سرشماری های انجام شده بالغ بر53928 نفر است.  مردم املش از اقوام گیلکی هستند و با لهجه گیلکی صحبت می کنند. وجود شرایط آب و هوایی و اقلیمی مناسب در املش موجب شده است که گونه های گیاهی و جانوری مختلفی در این شهر وجود داشته باشند. از جمله گونه های گیاهی املش می توان به درختان افرا، توسکا، فندق، ازگیل، گردو، راش و از گونه های جانوری آن می توان به روباه، گرگ، شغال،خرگوش، سمور، عقاب و ... اشاره نمود.

جاذبه های طبیعی و اماکن تاریخی  املش فوق العاده زیبا هستند و در نوع خود بی نظیر می باشند که از جمله معروف ترین آن ها می توان به ییلاق هلو دشت، قلعه شاه نشین گورج، برج تاریخی میل امام، ساختمان قدیمی عبدالعلی صوفی، تالاب زربیجار، آبشار سیاه تاش، بقعه تاریخی بابا جان دره، چشمه آب معدنی لوزان، غار تلاین، منطقه جنگلی خرما، روستای بلوردکان و ... اشاره نمود.

گردشگرانی که قصد دارند به املش سفر کنند به این نکته توجه داشته باشند که در شهر املش هتل جهت اقامت وجود ندارد اما ویلاهای محلی زیبایی در این شهرستان وجود دارد که جهت اقامت به مسافران اجاره داده می شوند  و مسافران می توانید در یکی از این ویلاها ساکن شوند.  خرید سوغاتی و صنایع دستی هر شهر جز جدانشدنی هر سفری محسوب می شود. املش دارای سوغاتی های متنوع و جذابی است که از جمله آن ها می توان به گردو، فندق، عسل؛ گل گاو زبان، فراورده های دامی، نازک کاری و خراطی چوب، چادرشب بافی و دستباف پشمی اشاره نمود. در سفر به املش خرید این سوغاتی ها را فراموش نکنید.

بهترین زمان سفر به املش

املش به دلیل داشتن سه ناحیه جلگه ای، کوهپایه ای و کوهستانی  در تمامی نقاط خود دارای آب و هوای یکسانی نمی باشد . اما به طور کلی به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گیری در کنار ییلاقات سرسبز دارای آب و هوای معتدل و مرطوبی است، از این رو زمستان های آن با بارش بسیاری همراه هستند و تابستان های آن گرم و مرطوب می باشند. بنابراین با توجه به شرایط آب و هوایی بهترین زمان سفر به املش زیبا فصل بهار به ویژه اردیبهشت ماه است که این منطقه آب و هوایی بسیار عالی و طبیعت فوق العاده چشم نوازی دارد و سفر به آنجا می تواند روزهای خاطره انگیزی را برای مسافران رقم بزند.

معرفی پایانه مسافربری املش

برای سفر به املش و بازدید از جاذبه های دیدنی این شهر تاریخی روش های مختلفی وجود دارد. خیلی از افراد علاقمند هستند که با خودرو شخصی به مسافرت بروند زیرا بیشتر احساس راحتی دارند. اما برخی از افراد تصمیم می گیرند که با استفاده از قطار یا هواپیما به املش سفر کنند، این افراد باید به صورت غیر مسقیم به املش سفر کنند زیرا املش ایستگاه راه آهن و فرودگاه ندارد و باید نزدیکترین فرودگاه و ایستگاه راه آهن نزدیک به املش را انتخاب نمایند سپس با تاکسی خود را به املش بکر و زیبا برسانند. در دسترس ترین روش سفر به املش رزرو بلیط اتوبوس املش و سفر جاده ای با اتوبوس است. این روش بسیار کم هزینه و مقرون به صرفه می باشد و همچنان طرفداران زیادی دارد.

پایانه مسافربری املش با داشتن امکانات رفاهی مناسب مانند سالن انتظار، رستوران، فروشگاه، غرفه تعاونی، دستگاه خود پرداز، نماز خانه، استراحتگاه رانندگان، سرویس بهداشتی، پارکینگ و ... نقش مهم در جابجایی مسافران به این شهر دارد. معمولا تمامی اتوبوس هایی که در این پایانه مورد استفاده قرار می گیرند از نوع VIP هستند، از این رو مسافران می توانند سفری راحت و ایمن را با این اتوبوس ها تجربه نمایند. اتوبوس های VIP به ویژه در مسیرهای طولانی به دلیل امکاناتی که دارند یکی از بهترین گزینه ها هستند. شرکت های مسافربری مختلفی با پایانه املش همکاری دارند که در این میان سرور مکانیزه املش، گیتی پیما، سیرو سفر دارای تعاونی در ترمینال هستند و مسافران می توانند به منظور تهیه بلیط  اتوبوس به آن ها مراجعه نمایند.

یکی دیگر از روش هایی که مسافران از طریق آن می توانند بلیط سفر خود را رزرو نمایند خرید آنلاین بلیط از وب سایت های معتبر ارائه دهنده بلیط مانند مستر بلیط است که طرفداران زیادی دارد. مزیت های بسیاری که روش اینترنتی رزرو بلیط دارد باعث شده که از این روش به عنوان بهترین روش خرید بلیط یاد می کنند. این وب سایت علاوه بر ارائه بلیط خدمات متنوع دیگری را نیز در زمینه سفر ارائه می دهد و مسافران با نصب اپلیکیشن آن بر روی گوشی های هوشمند خود در طول سفر می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

آدرس پایانه املش: 

ترمینال مسافربری املش  در شهر املش، کمربندی املش، جنب کوچه بهارستان واقع شده است و مسافران می توانند با استفاده از تاکسی های دورن شهری به آن دسترسی داشته باشند.

سوالات متداول

مسیرهای پرتردد به مقصد

ارزان ترین و سریعترین مسیرها را با بیش از 500 شریک رسمی انتخاب کنید

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.