بلیط اتوبوس رودسر

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

رودسر تا تهران
 
370 کیلومتر
رودسر تا تهران
 
370 کیلومتر
رودسر تا کرج
 
320 کیلومتر
رودسر تا اصفهان
 
690 کیلومتر
رودسر تا اصفهان
 
690 کیلومتر
رودسر تا کرج
 
320 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس رودسر از مِستربلیط

شهر زیبا و دوست داشتنی رودسر در شرقی ترین قسمت استان گیلان واقع شده است. این شهر در گذشته هوسم نام داشت و از قدمت زیادی برخوردار است. رودسر دارای دو بخش کوهستانی و جلگه ای است، از این رو دارای دو اقلیم آب و هوایی متفاوت می باشد. بخش کوهستانی آن دارای آب و هوایی خنک و معتدل می باشد و بخش جلگه ای آن که در کنار دریای خزر قرار دارد دارای آب و هوایی مرطوب می باشد. رودسر از شمال به دریای جنوب، از شرق به رامسر، از غرب به املش و لنگرود و از جنوب رشته کوه های البرز منتهی می گردد. 

مردم خونگرم و مهمان نواز رودسر شیعه هستند و به زبان گیلکی صحبت می کنند. بر اساس آخرین سرشماری های انجام شده رودسر دارای جمعیتی برابر با 147399 نفر است. شرایط آب و هوایی مناسب و وجود خاک حاصلخیز موجب شده که در رودسر محصولات کشاورزی متنوعی کشت می شود که از جمله آن ها می توان به چای، مرکبات، برنج، فندق، گردو، گل گاوزبان، آلوچه وحشی، گوجه سبز، کیوی و انگبین و ... اشاره نمود.

رودسر به دلیل طبیعت بکر و زیبا و آب و هوایی معتدل و مناسبی که دارد نظر گردشگران بسیاری را به خود جلب نموده و سالانه پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است. در این شهر توریستی جاذبه های گردشگری و اماکن طبیعی و تاریخی بسیاری وجود دارد که بازدید از آن ها در هر فصلی از سال می تواند بسیار لذت بخش باشد، از معروف ترین جاذبه های دیدنی آن می توان به جواهر دشت، اشکورات، پارگ جنگلی سفید آب، چشمه آب معدنی سجیران، رودخانه پل رود، ساحل رامدشت، قلعه گردن طول لات، گنبد پیر محله، قلعه بند بن، پل خشتی تمیجان، امامزداه آقا سید هاشم، بقعه امامزاده هفت امام و گورستان بلکوت و ... اشاره نمود.

در شهر رودسرهتل های چند ستاره و اقامتگاه های بومی بسیاری وجود دارد که دارای امکانات رفاهی بسیار مناسبی هستند و مسافران می توانند در سفر خود به رودسر یکی از اتاق های آن ها را رزرو نمایند. در سفر به رودسر نیز می توانید طعم بی نظیر غذاهای شمالی کشور مانند سیر قلیه،  کویی تره، ترش تره، باقلا قاتق، اناربیج و واویشکا و ... را بچشید و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید. این غذاها معمولا توسط اکثر رستوران های رودسر سرو می شوند. روسرد سوغات و صنایع دستی خاص خودش را دارد که از معروف ترین آن ها می توان از محصولات چوبی، گلیم بافی، سوزن دوزی، شیرینی های محلی، انواع ترشی و مربای محلی و ... نام برد.

بهترین زمان سفر به رودسر

رودسر با توجه به داشتن دو اقلیم آب و هوایی متفاوت و قرار گیری در ارتفاعات منطقه شمال دارای آب و هوایی معتدل و مرطوب می باشد. از این رو دارای زمستان های برفی و سرد و تابستان های مرطوب و گرم می باشد. بنابراین می توان گفت بهترین زمان برای سفر به این ناحیه فصل بهار و به ویژه ماه اردیبهشت است که طبیعت رودسر بسیار زیبا و حیرت انگیز است و آب و هوای آن نیز مناسب می باشد. معمولا ایام نوروز و فصل بهار میزان مسافرت ها به رودسر به اوج خود می رسد.

معرفی پایانه مسافربری رودسر

برای سفر به رودسر روش های مختلفی وجود دارد. برخی از افراد ترجیح می دهند که از خودرو شخصی استفاده نمایند. اما برای گروهی از افراد مدیریت زمان بسیار اهمیت دارد و معمولا با رزرو بلیط هواپیما رشت و سپس با استفاده از تاکسی خود را به رودسر می پردازند. افرادی که قصد دارند سفری ریلی به رودسر داشته باشند با توجه به آنکه فعلا رودسر جز مسیر ریلی کشور محسوب نمی گردد باید از ایستگاه راه آهن رشت استفاده نمایند. ساده ترین و در دسترس ترین روش سفر به رودسر اتوبوس است که به دلیل قیمت پایین بلیط اتوبوس می تواند گزینه بسیار مناسبی برای افرادی باشد که مدیریت هزینه سفر برای آن ها مهم است و می خواهند سفری کم هزینه داشته باشند.

اتوبوس های پایانه مسافربری رودسر به طور مرتب در طول هفته  از مبدا رودسر به سایر نقاط ایران در حال جابجایی مسافران هستند و سهم قابل توجهی در حمل و نقل و جابجایی مسافران این شهر را به خود اختصاص داده است. از امکانات  و خدمات این پایانه مسافربری می توان سالن انتظار، اتاق استراحت، غرفه تعاونی، فروشگاه، دستگاه خود پرداز، پارکینگ و ..نمازخانه، سرویس بهداشتی و ... اشاره نمود. از شرکت های مسافربری که دارای غرفه های تعاونی در ترمینال رودسر هستند وبرای رزرو بلیط اتوبوس رودسر به آن ها مراجعه نمود می توان به رویال سفر ایرانیان، رودسر و گیتی پیما  و .. اشاره کرد.

علاوه بر این مسافران برای رزرو بلیط اتوبوس، قطار و ..می توانند به صورت غیر حضوری و به شکل آنلاین اقدام نمایند. در این روش که امروزه از آن به عنوان بهترین و راحت ترین روش رزرو بلیط سفر یاد می کنند کافی است که فرد به یکی از وب سایت های مختلفی که در این زمینه راه اندازی شده اند و خدمات متنوعی را ارائه می دهند مراجعه نمایید. برای داشتن خریدی مطمئن حتما باید وب سایتی انتخاب کنید که دارای نماد اعتماد و سابقه درخشان باشد، از جمله بهترین وب سایت های ارائه بلیط می توان به وب سایت مستر بلیط اشاره نمود. درسایت مستر بلیط اگر کاربران مبدا و مقصد و همچنین تاریخ سفر خود را مشخص نمایید به راحتی می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن بلیط سفر خود را رزرو نمایند.

آدرس پایانه رودسر: ترمینال مسافربری رودسر در شهر رودسر، خیابان 72 تن، خروجی رودسر، اتوبان شهید بوکایی واقع شده است و مسافرانی که می خواهند به این پایانه دسترسی داشته باشند می توانند با استفاده از خودرو شخصی و یا تاکسی های درون شهری خود را به آنجا برسانند.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.