بلیط اتوبوس بندرانزلی

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

بندرانزلی تا تهران
 
360 کیلومتر
بندرانزلی تا اصفهان
 
680 کیلومتر
بندرانزلی تا کرج
 
310 کیلومتر
بندرانزلی تا بندرعباس
 
1670 کیلومتر
بندرانزلی تا ساري
 
410 کیلومتر
بندرانزلی تا گرگان
 
520 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس بندرانزلی از مستربلیط

بندر انزلی یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری و یکی از قطب‌های اقتصادی و ورزشی در کشور است. این شهر که در استان گیلان واقع شده بزرگ‌ترین و اولین بندر ایران در سواحل جنوبی دریای کاسپین است. مرز انزلی پنجمین مرز فعال در کشور است و بیش از 7 درصد از ترانزیت ورودی به ایران از طریق این مرز انجام می‌گیرد. بندر انزلی از امکانات مدرن بارگیری و تخلیه بهره مند است. این بندر به دلیل واقع شدن در محدوده‌ی منطقه‌ی آزاد و فراهم آوری تسهیلات و امکانات ویژه، گزینه‌ی مناسبی برای تجار و سرمایه گذاران به شمار می‌رود.

انزلی به عنوان پرباران‌ترین شهر ایران شناخته می‌شود و در کل آب و هوایی بسیار مرطوب دارد. مردم این شهر گیلک هستند، در واقع انزلی پس از بندر انزلی دومین شهر گیلک نشین در جهان از نظر جمعیت و مساحت به شمار می‌رود. مردم شهر عموماً به صیادی و برنج کاری اشتغال دارند.

انزلی از مناطق مهم گردشگری در کشور است؛ مجموعه ای از سواحل و پل‌ها، در کنار اماکن تاریخی و آب و هوایی ملایم شهر را تبدیل به مقصدی دلخواه نموده اند. از میان روش‌های متفاوت حمل و نقل، اتوبوس گزینه‌ی مناسبی برای سفر مستقیم به انزلی است. شرکت‌های مسافربری معتبر بلیط اتوبوس بندر انزلی را با سرویس‌هایی مناسب و با کیفیت ارائه می‌دهند. ترمینال بندر انزلی که در بلوار آیت الله پیشوایی این شهر قرار گرفته دارای امکانات خدماتی متفاوتی است.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.