بلیط اتوبوس آستارا

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

آستارا تا تهران
 
500 کیلومتر
آستارا تا اصفهان
 
810 کیلومتر
آستارا تا تبريز
 
300 کیلومتر
آستارا تا کرج
 
450 کیلومتر
آستارا تا بابل
 
520 کیلومتر
آستارا تا گرگان
 
690 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس آستارا از مِستربلیط

آستارا یکی از شهرهای ساحلی ایران می باشد که در استان اردبیل و شمال ایران واقع شده است. این شهر مرزی از شمال به جمهوری آذربایجان، از جنوب منطقه تالش نشین گرگان، از شرق به دریای خزر و از غرب به شهرستان اردبیل منتهی می گردد. وجود جاذبه های گردشگری و طبیعت زیبا با کوهستان های سرسبز در کنار بازارها و مراکز خرید متعد د که انواع کالا ها را با قیمت بسیار مناسبی ارائه می دهند موجب شده است که آستارا به یکی از مهم ترین قطب های گردشگری کشور تبدیل شود و سالانه مسافران زیادی سفر به آستارا برای مسافرت انتخاب نمایند.  این شهر از نظر جغرافیایی  در مرکز منطقه تالش و شمال استان گیلان و بین رشته کوه های تالش و دریای خزر واقع شده است. از این رو دارای آب و هوایی مرطوب و اقلیمی کوهستانی می باشد.

آستارا بر اساس آخرین سرشماری های انجام شده دارای جمعیتی بالغ بر 91257 نفر می باشد و مردمان این خطه به زبان ترکی آذری و تالشی صحبت می کنند. در شهر آستارا به دلیل قرار گیری در شمال ایران و ارتفاعات جاذبه های طبیعی و بناهای تاریخی متعددی وجود دارد که بازدید از آن ها در هر ایامی از سال می تواند بسیار لذت بخش باشد. از معروف ترین اماکن دیدنی آستارا می توان به تله کابین و گردنه حیران، ساحل صدف، پناهگاه حیوانات وحش لوندویل، آبشار لاتون، چشمه آب گرم علی داشی، پارک جنگلی بی بی یانلو، تالاب استیل، قلعه شیندان، بازار بزرگ ساحلی آستارا، بقعه پیر قطب الدین و ... اشاره نمود. 

آستارا نیز همانند سایرشهرهای شمالی ایران دارای غذاهای محلی متنوع و بسیار خوشمزه ای است وسفر به آنجا می تواند فرصت خوبی برای شکم گردی و تست غذاهای جدید باشد. از محبوب ترین غذاهای این خطه می توان به باسترما پلو، لونگی مرغ و ماهی، مسما، چیغیرتما، آش دوغ و ... اشاره نمود. در شهر آستارا هتل های لوکس و چند ستاره بسیار زیبایی وجود دارد که مسافران می توانند متناسب با سلیقه و شرایط خود یکی از اتاق های این هتل ها را برای اقامت چند روزه خود در آستارا رزرو نمایند. البته علاوه بر هتل ها در این شهر ویلاهای ساحلی و سوئیت هایی نیز برای اجاره به مسافران وجود دارد که می توان از آن ها نیز انتخاب نمود.

در آستارا بازارها و مراکز خرید بسیار بزرگی وجود دارد که به دلیل قرار گیری این شهر در نوار مرزی معمولا اجناس موجود در آن ها دارای کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسبی است. به همین دلیل خیلی از مسافران علاوه بر تفریح به قصد خرید و بازدید از این بازارها به آستارا سفر می کنند. از معروف ترین مراکز خرید و بازارهای این شهر می توان به بازار بزرگ ساحلی آستارا، مجموعه بازارهای نور، پاساژ ولیعصر، پاساژ سیدان، پاساژ ایده آل و ... اشاره نمود.

 

 

 

 

بهترین زمان سفر به آستارا

با توجه به اینکه آستارا دارای دو اقلیم کوهستانی و جنگلی است از این رو قسمت جلگه ای آن دارای زمستان های ملایم و تابستان های گرم و مرطوب می باشد. این در حالی است که در قسمت کوهستانی زمستان سرد و تابستان معتدل است. آستارا یکی از پر بارش ترین شهرهای ایران است و سفر به آن در هر فصل زیبایی ها و لذت خاصی دارد. اما بیشتر گردشگران فصل بهار و تابستان را برای سفر به آستارا انتخاب می کنند.

معرفی پایانه مسافربری آستارا

مسیرهای منتهی به آستارا یکی از پرتردد ترین مسیرهای کشور هستند و راه های مختلفی برای سفر به آستارا وجود دارد. سریع ترین روش سفر به آستا سفر با هواپیما است البته این شهر دارای فرودگاه نیست و نزدیکترین فرودگاه به آن فرودگاه بین المللی رشت می باشد. علاوه بر سفر هوایی می توان با استفاده از قطار نیز به خطه شمالی کشور سفر نمود. برخی از افراد نیز سفر با خودرو شخصی را ترجیح می دهند. یکی دیگر از روش های سفر به آستا روش جاده ای با استفاده از اتوبوس است که به دلیل قیمت مناسب بلیط اتوبوس آستارا طرفداران بسیاری دارد.

پایانه مسافربری آستارا نقش مهمی در حمل و نقل و ارتباطات بین استانی این شهر دارد و هر طول هفته به طور مرتب به نقاط مختلف ایران سرویس دهی می کند. البته با توجه به قرار گیری آستارا در نوار مرزی و داشتن مرز مشترک با جمهموری آذربایجان سفرهای بین کشوری نیز به صورت زمینی از طریق اتوبوس توسط پایانه مسافربری آستارا انجام می شود. بنابراین این ترمینال یکی از مهم ترین ترمینال های کشور است. از امکانات موجود در ترمینال آستارا می توان به غرفه تعاونی ها، فرودشگاه، رستوران، سالن انتظار، دستگاه خود پرداز، نمازخانه، پارکینگ، ایستگاه تاکسی ، سرویس بهداشتی و .. اشاره نمود. 

شرکت های مسافربری متعددی با ارائه مجهز ترین و بروز ترین اتوبوس های VIP با ترمینال آستارا همکاری دارند و دارای غرفه تعاونی در داخل ترمینال می باشند که از جمله آن ها می توان به  عصر ایران، آریا سفر،سپهر آسیا، عدل آستارا و ... اشاره نمود و مسافران می توانند برای تهیه بلیط اتوبوس به آن ها مراجعه نمایند. با توجه به موقعیت خوب پایانه مسافربری آستارا مسافران به راحتی با استفاده از اتوبوس های درون شهری، تاکسی یا خودرو شخصی می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

مسافران برای خرید بلیط اتوبوس علاوه بر روش حضوری به صورت آنلاین نیز می توانند برای رزرو بلیط اقدام نمایند. برای این منظور کافی است به یک وب سایت معتبر و با سابقه در زمینه ارائه بلیط مانند وب سایت مستر بلیط مراجعه نمایند و زمان و مبدا و مقصد سفر خود را مشخص نمایند تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند بلیط مناسب سفر خود را رزرو نمایند.

 

آدرس پایانه آستارا: پایانه مسافربری آستارا  در آستارا بالاتر از بلوار امام خمینی این شهر واقع شده است.

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.