بلیط اتوبوس محلات

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

محلات تا تهران
 
280 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس محلات از مِستربلیط

محلات یکی از زیبا ترین شهرهای ایران است که به دلیل پرورش گل و گیاه به هلند ایران شهرت دارد. این شهر زیبا مملو از گل های رنگارنگ در استان مرکزی و در فاصله 262 کیلومتری تهران واقع شده است. وجود طبیعتی زیبا و منحصر به فرد، آب و هوای  مطلوب، پرورش طیف وسیعی از گل های زیبا، جاذبه های گردشگری و آثار باستانی فراوان محلات را به یکی از مهم ترین قطب های گردشگری کشور تبدیل کرده است و هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از سراسر نقاط ایران و جهان می باشد. سفر به محلات به ویژه در ایام نوروز می تواند بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی باشد.

محلات از شمال به قم و آشتیان، از جنوب به اصفهان و گلپایگان، از شرق به دلیجان و از غرب به خمین و اراک منتهی می گردد. این شهر یکی از شهرهایی است که هوای بسیار پاک و سالمی دارد و وجود آب و هوای معتدل و نبود آلودگی در هوا موجب شده است که مزارع پرورش گل متعددی دراین شهرستان احداث شوند. محلات با مساحتی حدود 372079 کیلومتر مربع دارای جمعیتی بالغ بر 55 هزار نفر می باشد. مردمان خونگرم و دوست داشتنی محلات مسلمان و شیعه  مذهب هستند و به زبان فارسی و گویش محلی صحبت می کند. بخش عمده مردم این شهربه فعالیت هایی مانند پرورش گل های زینتی، تولید سنگ های ساختمانی،  تولید شیرینی های محلی و محصولات کنجدی مشغول هستند.

در شهر محلات علاوه بر مزارع گل های زینتی رنگارنگ که فوق العاده زیبا و خیره کننده هستند با جاذبه های گردشگری بی نظیر و اماکن تاریخی بسیاری روبرو خواهید بود که بازدید از آن ها می تواند بسیار لذت بخش باشد. از معروف ترین اماکن دیدنی محلات زیبا می توان به بازار سنتی محلات، آتشکده آتشکو، آبگرم محلات، روستای خورهه، ستون های تاریخی یا همان آتشکده خورهه، پل تاریخی باقرآباد، درخت چنار دوهزار ساله، سد باستانی نیم ور، قلعه جمشیدیه، دهکده گل و گیاهان زینتی، کوچه باغ های پولگان، سرچشمه محلات، غار بابا جابر،منطقه محافظت شده موته، یخچال طبیعی نیم ور و ... اشاره نمود. گردشگرانی که به محلات سفر می کنند می توانند در طول مدت سفر خود در یکی از چند هتل محدودی که در این شهر وجود دارد با قیمت بسیار مناسبی اقامت داشته باشند.

تنوع غذاها و خوراکی های محلی و سنتی در شهرستان محلات بسیار بالا است به طوری که می تواند پاسخگوی هر نوع سلیقه و ذائقه ای باشد. بنابراین به شما پیشهاد می کنیم که در سفر به محلات حتما از این غذاها و خوراکی ها خریداری و تست نمایید و طعم بی نظیر آن ها را تجربه کنید. از معروف ترین غذاهای محلی محلات می توان به کالجوش، اشکنه، آبگوشت، شوربا، قورمه، پنله پلو، برشتوک، نان گرده، نان شاته و ... اشاره نمود. شیرینی ها و ترشی های محلات نیز طرفداران بسیاری دارند و فوق العاده خشمزه هستند که از جمله آن ها می توان از شیرینی باسلوق، جوزقند، هریره، ترشی زالزالک، ترشی هندوانه و ترشی پیاز نام برد.

بهترین زمان سفر به محلات

آب و هوای محلات متعدل است به طوری که در فصل بهار ملایم و مطبوع، در فصل تابستان گرم، در فصل پاییزمعتدل و مرطوب و در فصب زمستان سرد وخشک می باشد. با توجه به طبیعت زیبا و سرسبز و وجود مزارع  و دشت های مملو از گل های رنگارنگ فصل بهار و تابستان که عطر گل کل فضای محلات را در برگرفته است بهترین زمان برای سفر به محلات می باشد. هر ساله در اردیبهشت ماه جشنواره گل و گیاه در این شهر برگزار می گردد که دارای مراسمات آیینی بسیار زیبایی است. البته وجود چشمه های آب گرم در محلات موجب شده که در پاییز و زمستان نیز این شهر همواره مسافرانی داشته باشد اما میزان آن ها به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد.

معرفی پایانه مسافربری محلات

برای سفر به محلات افرادی که دارای محدودیت زمانی هستند و یا طولانی بودن مسیر برای آن ها خسته کننده می باشد می توانند با رزرو بلیط هواپیما سفری هوایی به این منطقه داشته باشند. اما اگر بخواهیم در دسترس ترین و ارزان ترین روش سفر به محلات را به شما معرفی کنیم قطعا رزرو بلیط اتوبوس و سفر زمینی با استفاده از اتوبوس می باشد که طرفداران خاص خودش را دارد.

پایانه اتوبوسرانی محلات با شرکت های مسافربری متعددی همکاری دارد و همیشه از بهترین و مجهزترین اتوبوس ها به منظور جابجایی مسافران استفاده می کنند. از شرکت های مسافربری که دارای دفاتر تعاونی در ترمینال محلات هستند می توان به گیتی پیما و سیر و سفر و ایران پیما اشاره نمود. مسافران برای تهیه بلیط اتوبوس محلات به مقصد مورد نظر خود معمولابه این دفاتر مراجعه می کنند.  از امکانات و خدمات این ایستگاه می توان به خودپرداز، نمازخانه، غرفه تعاونی، فروشگاه، پارکینگ و سرویس بهداشتی اشاره نمود. 

با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسبی که این پایانه دارد مسافرانی که می خواهند به آن دسترسی داشته باشند به راحتی با پرداخت هزینه بسیار مناسبی می توانند با استفاده از تاکسی ها یا اتوبوس های درون شهری خود را به آنجا برسانند.

افرادی که قصد دارند به شهرگل های ایران محلات زیبا سفر کنند می توانند بلیط اتوبوس سفر خود را به صورت اینترنتی در کوتاه ترین زمان ممکن رزرو نمایند. برای این منظور وب سایت هاس مختلفی وجود دارد و هر کدام خدمات متنوعی ارائه می دهند. اما از بهترین وب سایت هایی که ما در این زمینه به شما پیشنهاد می کنیم وب سایت معتبر مستر بلیط می باشد که دارای سابقه طولانی و درخشانی است و با اطمینان خاطر می توانید بلیط سفر خود را به راحتی در آن رزرو کنید.

آدرس پایانه محلات: استان مرکزی، محلات، ‫بلوار شهید بهشتی شرقی

سوالات متداول

مسیرهای پرتردد به مقصد

ارزان ترین و سریعترین مسیرها را با بیش از 500 شریک رسمی انتخاب کنید

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.