بلیط اتوبوس بافت

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

بافت تا کرمان
 
160 کیلومتر
بافت تا کرمان
 
160 کیلومتر
بافت تا بندرعباس
 
340 کیلومتر
بافت تا بندرعباس
 
340 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس بافت از مِستربلیط

شهرستان بافت واقع در جنوب غربی استان کرمان، یکی از مرتفع ترین مناطق استان کرمان و ایران به حساب می آید. فاصله این شهر با مرکز استان کرمان، صد و پنجاه و شش کیلومتر است. ارتفاع میانگین آن از سطح دریا دوهزار و دویست و هشتاد متر است و حتی در برخی مناطق مانند تخته چار و بندر گوغر تا حدود سه هزار متر از سطح دریا هم می رسد. شهرستان بافت توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان یکی از هفتاد شهر سالم ایران و یکی از هزار شهر سالم جهان شناخته شده است. مردم بافت، به اعتقادات دینی پایبندند و ریشه دار و دارای اصالت می باشند. مذهب همه مردم این شهرستان مسلمان و شیعه است. زبان مردم بافت فارسی است که البته همراه با گویش و لهجه زیبای کرمانی می باشد. زندگی مردم این شهرستان بیشتر به صورت طایفه ای است و در کشور رتبه اول را در این مورد به خود اختصاص داده است. بافت، دومین شهر عشایر نشین کشور نیز می باشد و حدود یک میلیون و دویست هزار راس دام سبک و بیست هزار راس دام سنگین در این منطقه وجود دارد. 

از نقاط دیدنی این شهر می توان به پارک ملی خبر، غار طرنگ، غار جنیفر، کوه شاه، آبشار های خوشکار و بنگان و بسیاری نقاط زیبای دیگر اشاره کرد. منظره ی زیبا و کم نظیر مه آلود کوه دالاخونه، با وجود نزدیکی به شهر، کمتر مورد توجه قرار گرفته و احتمالا کمتر کسی آن دیده است اما هنوز هم کسانی هستند که هرروز بااین کوه زیبا دیدار می کنند. از بالای کوه ما شاهد تصویر فوق العاده ای از ترکیب بافت شهر، کوه سفیدپوش شاه و دریاچه ی سد هستیم. اگر روزی با تهیه بلیط اتوبوس به بافت سفر کردید، پیشنهاد می کنیم که حتما از چند مورد از این جاذبه ها دیدن نمایید که خالی از لطف نخواهند بود.

هنوز هم در پارک ملی خبر واقع در شهرستان بافت، تعداد نسبتا زیایی از پرنده ی هما زندگی می کند. همانطور که می دانید، این پرنده که طول بال آن گاه به دو متر هم می رسد از پرنده های اساطیری ایران می باشد. از دیگر جاذبه های گردشگری بافت، به غار چشم سبز، آبشار سه کاسه، آبشار بنگان و آبشار های خوشکار اشاره کرد که در طول سفر حتما از آنها دیدن خواهید کرد.

بهترین زمان سفر به بافت

شهرستان بافت از مناطق سردسیر محسوب می شود و به خاطر وجود رودهای بزرگ و پرآب و همجواری با کوه شاه که پنجمین قله مرتفع ایران می باشد، دمای هوای آن حتی در تابستان هم معتدل است. بافت، خوش آب و هواترین شهرستانِ استان کرمان به حساب می آید. این شهرستان به دلیل داشتن شرایط ویژه دما و ارتفاع بالا و همچنین بارش مناسب دارای بزرگترین پهنه ی جنگلی جنوب شرق ایران است. مساحت این جنگلها به حدود سیصد و پنجاه هزار هگتار می رسد. این شهرستان دومین تولید کننده گردو در ایران نیز می باشد. بافت به دلیل شرایط خاص آب و هوایی که عامل آن ارتفاع سطح شهر و قرار داشتن بین رشته کوه های زاگرس و ارتفاعات فلات مرکزی ایران است، دارای زمستان های سرد و پر برف است. دمای این شهر از اواخر تابستان شروع به افت می کند به همین جهت، بهترین زمان برای سفر به این شهرستان خوش آب و هوا اواسط زمستان می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت مستر بلیط اقدام به تهیه بلیط اتوبوس سفر خود کرده و از این بهشتِ زمینی دیدن نمایید.

معرفی پایانه مسافربری بافت

اگر قصد سفر به این شهرستان خوش آب و هوا و دیدنی را دارید، می توانید با تهیه بلیط اتوبوس بافت سفری به یاد ماندنی برای خود و خانواده اتان رقم بزنید. 

همانطور که می دانید پایانه مسافربری از مهم ترین راه های ارتباطی بین شهری محسوب می شوند و نقش مهم و انکار نشدنی ای در توسعه گردشگری آن شهر دارند. پایانه مسافربری معمولا دارای سالن انتظار، غرفه تعاونی، فروشگاه، سرویس بهداشتی و دستگاه خود پرداز می باشند. شما برای تهیه بلیط اتوبوس بافت می توانید به یکی از دفاتر تعاونی فعال در شهر خودتان مراجعه کنید. 

اما راه ساده تری هم وجود دارد. شما مسافران عزیز می توانید با مراجعه به سایت های فروش آنلاین بلیط، بدون اینکه از منزل خارج شوید و خود را به زحمت بی اندازید، بلیط اتوبوس بافت را برای سفر خود را تهیه کنید. برای این منظور سایت های زیادی وجود دارد که از معروف ترین آن ها می توان به مستر بلیط اشاره نمود که علاوه بر سایت، از اپلیکیشن هم برخوردار است. شما می توانید این اپلیکیشن را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و از امکانات منحصر به فرد آن بهره مند شوید.

آدرس پایانه بافت به شرح زیر می باشد:

پایانه مسافربری بافت در شهرستانی به همین نام که یکی از توابع استان کرمان است، قرار دارد.

سوالات متداول

مسیرهای پرتردد به مقصد

ارزان ترین و سریعترین مسیرها را با بیش از 500 شریک رسمی انتخاب کنید

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.