بلیط اتوبوس کرمان

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

کرمان تا تهران
 
990 کیلومتر
کرمان تا زاهدان
 
520 کیلومتر
کرمان تا اصفهان
 
690 کیلومتر
کرمان تا شيراز
 
570 کیلومتر
کرمان تا ايرانشهر
 
550 کیلومتر
کرمان تا شيراز
 
570 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس کرمان از مِستربلیط

کرمان از پهناورترین شهرها در جنوب شرقی ایران است که یکی از 5 شهر تاریخی ایران محسوب می شود. جمعیت شهر کرمان بر اساس آخرین سرشماری که در سال 1395 صورت گرفته است 738724 نفر بوده است. از مهم ترین مشکلات این شهر حاشیه نشینی می باشد، کرمان با ارتفاع 1760 متر از سطح دریا رتبه چهارم در بین استان های بلند و مرتفع را دارد، همین امر باعث اعتدال این شهر نسبت به شهرهای نیمه کویری شده است. بیشتر مردم کرمان دارای دین اسلام هستند اما تعداد زیادی از زرتشتیان در این شهر زندگی می کنند. 

مراسم های عزاداری در شهر کرمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و توجه زیادی به آن می شود. کسانی که برای عزاداری می روند با نان جوشی و محلی از آن ها پذیرایی می شود. کرمان یکی از کلان شهرهای ایران با مساحت حدود 2388 کیلومتر مربع می باشد که بیشتر نقاط آن را کوه ها احاطه کرده اند و همچنین یکی از بزرگ ترین شهرهای جنوب ایران می باشد و اطرافش شهرهای یزد، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان قرار دارد. شهر کرمان از جاذبه های طبیعی و گردشگری بی نصیب نمانده است، از جمله جاذبه های طبیعی این شهر شامل کویر لوت و دره زبان مار، آبشارهای سیمک، تنگ برج، کوه هزار، گندم بریان، باغ شازده، مسجد جامع ملک، آتشکده زرتشتیان، حمام وکیل، ارگ بم، ارگ راین، باغ شازده ماهان، موزه هنرهای معاصر صنعتی، کتابخانه ملی کرمان، قلعه دختر، باغ فتح آباد، گنبد مشتاقیه، یخدان موئدی، مسجد چهلستون، گنبد جبلیه، جنگل پردیسان قائم، پیست سیرچ، باغ عمارت بیگلربیگی می باشد. برای لذت بردن از این جاذبه های گردشگری می توانید با تهیه بلیط اتوبوس از سایت مستر بلیط به راحتی وسیله نقلیه برای مسافرت خود را رزرو نمایید و به شهر کرمان بروید. هنگام مسافرت به کرمان می توانید برای اقامت خود از هتل های این شهر استفاده کنید.

گاهی اوقات افراد ممکن است برای مسافرت خود اتوبوس را انتخاب کنند که سفری ایمن و راحت را تجربه کنند. با اطلاع از ترمینال های مسافربری و شرکت های موجود در هر شهر می توانید با مراجعه به پایانه ها یا آنلاین و از طریق مستر بلیط که سایت اینترنتی معتبری می باشد بلیط خود را تهیه کنید. گاهی اوقات ممکن است شما از سفر خود منصرف شوید در این صورت می توانید بلیط اتوبوس خود را از طریق اینترنت کنسل کنید البته طبق قوانین برای استرداد بلیط 10 درصد از کل مبلغ بلیط اتوبوس را به عنوان جریمه از شما می گیرند و پول به حساب مالی شما واریز می شود شما می توانید برای سفر بعدی خود هزینه بلیط اتوبوس را از حساب مالی خود پرداخت نمایید.

بهترین زمان سفر به کرمان

بهترین زمان سفر به کرمان که شهری تاریخی محسوب می شود می تواند بر اساس هدف های شما از سفر متفاوت باشد، کرمان برای کسانی که به کویر علاقه دارند مقصد بسیار خوبی می باشد، زیرا یکی از قطب های کویر نوردی در این شهر وجود دارد. گرم ترین هوا از 10 تیر شروع می شود و تا 10 مرداد ادامه خواهد داشت که میانگین دما در این ماه ها به 2/27 درجه سانتی گراد می رسد. سردترین زمان هم از اوایل دی ماه تا اوایل بهمن ماه می باشد که متوسط دما در این ماه ها حدود 7/4 درجه سانتی گراد می باشد. در کل می توان گفت بهترین زمان سفر به کرمان از اوایل اردیبهشت تا خرداد و از اوایل شهریور ماه تا اوایل مهر ماه می باشد. بهترین زمان برای کویر نوردی هم از اوایل آذر شروع می شود تا اوایل اسفند به دلیل اینکه گرمای هوا در این ماه ها کاهش می یابد. در ایام نوروز گردشگران زیادی به شهر مذکور سفر می کنند و می تواند یکی از ماه های پر مسافر کرمان باشد. در فصل تابستان به دلیل اینکه هوا گرم می شود از میزان مسافران کم خواهد شد در نتیجه می توان گفت خلوت ترین زمان سفر به کرمان فصل تابستان است. اگر به جشنواره های محلی علاقه دارید و قصد شما از سفر به کرمان دیدن جشنواره های آن ها است می توانید در اردیبهشت ماه به کرمان سفر کنید که از دیدن جشنواره هایی مثل موسیقی مقامی که یکی از رویدادهای مهم این شهر است بی نصیب نخواهید ماند. بد از تصمیم گیری در مورد زمان مسافرت خود می توانید بلیط اتوبوس کرمان را از سایت مستر بلیط به راحتی خریداری کنید.  همچنین در این سایت و از طریق همین صفحه می‌توانید رزرو بلیط اتوبوس vip را نیز انجام دهید.

آب و هوای کرمان

دشت کرمان در دامنه های دو رشته کوهی که از شمال شرقی و جنوب غربی عبور می کند گسترده شده است. امتداد این دو رشته کوه از شمال غربی تا جنوب شرقی ادامه دارد و همین امتداد باعث شکل گرفتن معابر این شهر شده است. دشت کرمان را کوه های تیز از شمال، کوه های دارمانو از جنوب، بادامو و بید از غرب و کوه های نصر و نامور از شرق محاصره کرده اند.

آب و هوا و دما در هر ناحیه ای بستگی به موقعیت جغرافیایی آن جا دارد، از مهم ترین عوامل محلی در گرمای هوای کرمان می توان دوری از دریا را نام برد از مهم ترین ویژگی های این نوع آب و هوا اختلاف درجه حرارت دما در فصل های گرم و سرد است زیرا با جا به جایی هوا از کوهستان های اطراف دشت به نقاط مختلف علاوه بر تغییر جریان هوا دما هم متغیر می شود همچنین میانگین بارندگی سالانه 149/1 میلی‌متر در طی دوره 18 ساله است که حدود 59 درصد این بارش ها در زمستان رخ می دهد، بارش ها اغلب به صورت باران می باشد فقط در ارتفاع کوه ها در صورت برودت هوا شاهد بارش برف خواهید بود. در قسمت های شمال، شمال غربی و مرکزی آب و هوای خشک و معتدل، در جنوب شرقی آن آب و هوایی گرم و مطبوع برقرار است. در هر نقطه از کرمان شاهد آب و هوایی متفاوت هستید زیرا کرمان استان بزرگی است.

پایانه های مسافربری کرمان

بزرگ ترین و پیشرفته ترین و مجهز ترین ترمینال مسافربری کرمان ترمینال آدینه است که در خرداد ماه سال 1392 در سه طبقه احداث شده است، با توجه به ویژگی ها و معماری بنا و وسعت آن با دیگر ترمینال های سطح ایران متمایز است. این ترمینال روزانه دو هزار مسافر را جا به جا می کند. مقصد های ترمینال آدینه شامل شهرهای اراک، اصفهان، رفسنجان، بم، اهواز، ایرانشهر، تهران، بیرجند، چابهار، خرم آباد، زاهدان، بندرعباس و بافت می باشد. این ترمینال دارای امکانات زیادی است که از جمله آن ها سالن عمومی، فروشگاه مواد غذایی، نمازخانه، رستوران و فست فود، فروشگاه صنایع دستی و سوغات استان، سرویس بهداشتی، ایستگاه پلیس، دفتر اطلاعات و هتل است. ترمینال آدینه کرمان در بزرگراه امام خمینی شهر کرمان واقع شده است.

 

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.