بلیط اتوبوس لامرد

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

لامرد تا شيراز
 
380 کیلومتر
لامرد تا شيراز
 
380 کیلومتر
لامرد تا شيراز
 
380 کیلومتر
لامرد تا شيراز
 
380 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس لامرد از مِستربلیط

لامرد با وسعت 3932 کیلومتر مربع در حدود 446 کیلومتری مرکز استان فارس، در قسمت جنوبی  و مجاور استان های هرمزگان و بوشهر قرار دارد. این شهر به سه بخش مرکزی، اشکنان و علامرودشت تقسیم می شود و در کل چهار شهر، هفت دهستان و 142 روستا دارد. رشته کوه سادول در قسمت جنوبی، لامرد را از شهر "بندر پارسیان" و رشته کوه های "تخته سروه دیوانی و "تنگ خور و هوا" آن را از شهر لار منفک می کنند. شهرستان هرمزگان، لارستان، مهر و بوشهر در همسایگی آن واقع شده اند.

درصد خیلی زیادی از مردم لامرد شیعه و تقریبا پنج درصد آنها اهل سنت هستند و با گویش محلی و فارسی با هم تکلم دارند. جالب اینکه لهجه بخش علامرودشت و مرکزی شبیه گویش بوشهری و لری و همچنین لهجه بخش اشکنان شبیه گویش اهالی لارستان می باشد. بر اساس سر شماری سال 1395 جمعیت لامرد ۲۹٬۳۸۰ نفر بود. در سال های اخیر تحقیقات به عمل آمده در سطح شهر لامرد موجب کشف منابع با ارزشی همچون: منابع عالی گاز طبیعی و شیرین، ذخایر زیادی از معادن گچ و سیمان شده که در حال بهره برداری از آنها هستند. 

از نظر شرایط اقتصادی در لامرد باید گفت که کارخانه آلمینیوم در اینجا در حال احداث بوده و کارخانه سیمان آن موجب اشتغال زایی شده و رونق خوبی دارد. از آنجا که رفت و آمد به کشورهای حاشیه خلیج فارسی از این ناحیه سهل الوصول تر است، تجارت با آنها نیز رواج دارد. از نظر زراعت هم باید بگوییم که در این منطقه تنباکو به صورت گسترده ای کشت می شود و علاوه بر این مهمترین محصول کشاورزی آنها را گندم و صیفی جات تشکیل می دهد. برداشت خرما نیز در لامرد از وضعیت خوبی برخوردار است.

با توجه به معدن زیادی که در این شهر وجو دارد خیلی از افراد برای انجام امور کاری به این شهر سفر می کنند. با این حال تعداد کثیری از توریست ها نیز برای بهره مندی از طبیعت منحصر به فرد، بازدید از اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری به لامرد می آیند. کافیست با خرید بلیط اتوبوس لامرد سفری ایمن و مقرون به صرفه به این شهر را آغاز کنید.

بهترین زمان سفر به لامرد

لامرد جز شهرهای گرمسیری ایران بشمار می رود که تابستان هایی با دمای 50 درجه را نیز تجربه می کند. این شهر زمستان های نچندان سردی را سپری می کند و در دی ماه و بهمن ماه بیشترین بارنگی اتفاق می افتد. از این رو شاید بهترین زمان مسافرت به لامرد، فصل بهار و پاییز باشد که هوا مطبوع و دلچسب تر است. مکان های گردشگری زیادی برای بازدید در این شهر وجود دارد که دیدن آنها خالی از لطف نخواهد بود از جمله: روستاهای لامرد، رودخانه مهران، نقش برجسته بهرام، استودان سنگ چله گاه، مرقد سید میر احمد پسر شاه سیف‌ الله، مسجد رئیس علی‌ خان، مسجد جامع فال، قلعه باغ چالد، حمام حاج رخان، لاور خشت، چشمه‌ های آب گرم سراب بهرام، قبر شاه فرج‌ الله و باغ خضرویه، حمام و مسجد قلعه و ... . صنایع دستی این شهر نیز شامل: حصیر بافی با برگ نخل، جوال بافی، زنبیل بافی با برگ نخل، سفره بافی، زر بافی، خوس دوزی، تلی بافی، گليم بافی و قالی بافی می باشد.

برای داشتن سفری خوش و ایمن می توانید با اتوبوس به لامرد سفر کنید و همچنین هزینه های سفر را تا حدی مدیریت نمایید. بلیط اتوبوس را از سایت های فروش بلیط بخرید تا احتیاجی به مراجعه حضوری نداشته و از تخفیفات نیز بهره ببرید.

معرفی پایانه مسافربری لامرد

همه روزه مسافران زیادی در این پایانه به شهرهای مختلف ایران با اتوبوس جابجا می شوند. شرکت های متفاوتی از جمله: تک سفر ایرانیان لامرد، گیتی پیما لامرد، توحید لامرد و ترمینال پایانه لامرد با این ترمینال قرار داد دارند که مسافران مستقیما و حضوری می توانند از آنها بلیط بخرند. اما شما می توانید همین کار را با حذف واسطه ها از طریق وب سایت ها انجام دهید که در این صورت دیگر نیازی به مراجعه حضوری و پرداخت هزینه های اضافی نیست. یکی از سایت هایی که در این راستا فعالیت می کند مستر بلیط می باشد.

مسافران می توانند با اخذ بلیط در مسیرهای لامرد به پایانه جنوب، لامرد به اصفهان، لامرد به شلمچه، لامرد به شیراز، لامرد به پایانه کاراندیش (شیراز)، لامرد به پایانه امیرکبیر (شیراز)، لامرد به فیروزآباد، شیراز به لامرد و پایانه کاراندیش (شیراز) به لامرد در تردد باشند. با اتوبوس به صورت روزانه از لامرد برای شیراز، پایانه کاراندیش بلیط وجود دارد.

امکاناتی که در این ترمینال جهت رفاه مسافران و کارکنان وجود دارد شامل موارد زیر است.

  • ارائه سرویس مکانیکی برای اتوبوس ها
  • دفتر رزرو مسافرخانه و هتل
  • سالن های غذاخوری و کافی شاپ
  • دستگاه های آبسردکن
  • پارکینگ
  • نمازخانه
  • دستگاه های خودپرداز
  • باجه تلفن عمومی
  • دفتر نمایندگی تاکسیرانی شهر نجف آباد
  • فروشگاه های سوغات و صنایع دستی
  • اتوماسیون حمل بار
  • خوابگاه جهت استراحت رانندگان

آدرس پایانه لامرد: لامرد – میدان امام نرسیده به بانک مسکن – بلوار شاهد – ترمینال لامرد

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.