بلیط اتوبوس لار

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

لار تا شيراز
 
340 کیلومتر
لار تا اصفهان
 
760 کیلومتر
لار تا بندرعباس
 
240 کیلومتر
لار تا شيراز
 
340 کیلومتر
لار تا قشم
 
230 کیلومتر
لار تا شهرکرد
 
800 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس لار از مستربلیط

لار یکی از شهرستان های استان فارس است که آن را عجیب ترین شهر ایران و خاورمیانه می دانند! تقریبا بعد از زلزله سال 1339 که بیشتر قسمت های شهر تخریب شد، مناطق مختلف این شهر شروع به ساخت و ساز کردند و اکثر شهر را بدون کوچه ساختند و این شد که اکنون لار را شهری بدون کوچه می شناسند! این شهرستان در نزدیکی مناطق گرم و خشک قرار گرفته و جاذبه های طبیعی و گردشگری بسیاری را در اطراف و داخل خود جای داده است. برای آشنایی بیشتر با شهرستان لار، در ادامه با مستر بلیط همراه باشید. 

جالب است بدانید که در چنین سال پیش مناطقی همچون شهرستان های لامرد، خنج و گراش و لارستان از این شهر جدا شدند اما باز هم لار را جزء پهناورترین شهرستان موجود در استان فارس می دانند تا جایی که حتی در مقایسه مساحتی هم از شیراز بزرگتر است. تمام این موضوعات سبب شده اند تا بر اهمیت لار بیشتر پی ببریم. سالانه گردشگران بسیاری با تهیه بلیط اتوبوس لار به این شهرستان زیبا سفر می کنند و اکثرشان هم از شیراز و بندرعباس هستند، چراکه این شهر از شیراز حدود 340 کیلومتر و از بندرعباس 190 کیلومتر فاصله دارد. برای دسترسی به مسیرهای سفر به لار هم می توانید از طریق راه های هوایی و هم زمینی اقدام نمایید. اگر می خواهید از طریق مسیر های زمینی به لار بروید بهتر است که از مسیر شیراز به لار حرکت کنید و یا از بندرعباس به لار! اما به طور کلی پیشنهاد ما این است که سفر با خودروی شخصی را کنار گذاشته و با اتوبوس همراه شوید تا با رانندگی خسته کننده، لذت سفر را از دست ندهید و از تماشای جاده و مناظر لذت ببرید.

همانطور که گفتیم در شهرستان لار جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارد که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست و برخی از آن ها عبارت اند از: آتشکده آذر فرنبغ، قلعه اژدها پیکر، دریاچه هیرم، بازار قیصریه، مقبره مادر نادرشاه، قلعه چرو، قلعه قدمگاه، باغ نشاط، پل عباسی، بقعه پیر سرخ لار، منطقه حفاظت شده هرمود و...

بهترین زمان سفر به لار

شهرستان لار دمایی در حدود 40 درجه سانتی گراد دارد و میزان بارندگی سالانه در آن بسیار کم است اما با این وجود توصیه می کنیم که فصل تابستان را برای سفر به این شهر انتخاب نکنید! و در عوض در فصل زمستان و بهار به این شهر سفر کنید. لار یکی از مهم ترین منابع وجود گل نرگس و شقایق است و اگر در بهار به این شهر سفر کنید می توانید از دشت نرگس و شقایق دیدن نمایید. 

معرفی پایانه مسافربری لار

پایانه مسافربری لارستان که با نام پایانه پیام گوهر معروف است، به شما امکان سفر به تمامی نقاط کشور را داده و می توانید در هر ساعتی از شبانه روز بلیط اتوبوس شیراز و بندرعباس را برای خود تهیه کرده و به سوی این دو شهر حرکت کنید. تعاونی پیام گوهر لارستان هم مانند سایر تعاونی ها از امکانات خوبی بر خوردار بوده که برخی از آن ها شامل: دستگاه های خود پرداز، رستوران و کافی شاپ، فروشگاه های بزرگ برای خرید سوغاتی و تنقلات بین سفر، سرویس های بهداشتی تمیز و.... می باشد.

آدرس پایانه لار به شرح زیر می باشد: 

پایانه مسافربری پیام گوهر لارستان در استان فارس و در خیابان همت قرار دارد. 

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.