بلیط اتوبوس ارسنجان

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

ارسنجان تا شيراز
 
130 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس ارسنجان از مستربلیط

ارسنجان با مساحت ۱۴.۴۶ هکتار یکی از شهرهای مهم و جنوبی استان فارس می باشد و مرکز شهری با همین نام است. با توجه به سرشماری که در سال 1395 صورت گرفت، این شهر جمعیتی  ۱۷٬۷۰۶ نفری دارد. ارسنجان در ارتفاع ۱۶۳۸ متری از سطح دریا قرار دارد و اطراف آن را جنگل های سرسبز بناب و کوه‌های مرتفع پوشش می دهد. ارسنجان واقع در قلب ایران باستان، نیمه راه بین تخت جمشید و پاسارگاد می باشد که با جاذبه های طبیعی شگفت انگیز احاطه شده است. در منطقه ارسنجان مکان های گردشگری بی نظیر و همه جانبه ای وجود دارد. 

ارسنجان با شهرهای پاسارگاد، بوانات، نیریز، مرودشت و شهر خرامه از جهات مختلف مرز مشترک دارد. این شهر در زمان های دور ارسنگان نام گذاری شده بود و بخش اول آن یعنی "ارسن" معنی خوش و آب و هوا را می رساند و قسمت دیگر آن یعنی "گان" معنی مکان را می رساند. پس از آنکه کشورهای عربی به ایران حمله کردند و موجب تغییر زبان ایرانیان شدند، نام این شهر نیز به ارسنجان بدل شد. شهر نام برده محل زندگی چهره های برجسته همچون: میرزا محمود خان آغاز ( شاعر)، میرزا مصطفی خان انجام (شاعر)، ناصر الدین خان سالار ( شاعر، سیاستمدار، منتقد)، سکینه آغازی ارسنجانی (موسس نخستین مدرسه شیراز) و دکتر مهدی حمیدی شیرازی (شاعر، استاد دانشگاه، ادیب) است.

 ارسنجان تنها از یک بخش مرکزی تشکیل شده و دارای یک شهر و سه دهستان خبریز، شورآب و علی‌ آباد ملک می باشد. بیشتر مردم در اینجا به فعالیت کشاورزی، دامپروری، باغداری و کامیون داری مشغول هستند و مهمترین محصول کشاورزی آنها گندم، جو، ذرت، یونجه، کنجد و چغندر قند بوده و انار، گردو، زردآلو و بادام نیز بهترین محصول باغی آنهاست. بیشتر مردم در این شهر به زبان فارسی با یکدیگر تکلم دارند و بخشی از مردم در ناحیه خان آباد به زبان ترکی صحبت می کنند. 

ارسنجان از شرایط جوی بسیار مناسبی برخوردارد است، بنابراین توصیه ما به شما این است که سفر به این شهر را در بین فهرست مسافرت های خود قرار دهید. مکان های تاریخی و تفریحی زیادی برای بازدید در این شهر وجود دارد که نباید لذت دیدن آنها را نایده گرفت. کافیست یک بلیط اتوبوس ارسنجان بخرید و سفر را آغاز نمایید. شما می توانید بلیط خود را از سایت های عرضه کننده بلیط سفرش دهید بدون اینکه نیاز باشد مسیر خاصی را طی کرده و یا وقت زیادی صرف این کار نمایید.

بهترین زمان سفر به ارسنجان

آب و هوای ارسنجان به  گونه ایست که فصل تابستان را گرم و خشک و زمستان را با دمای پایین و سرد سپری می کند. از این رو مناسب ترین زمان سفر به این شهر قاعدتاً فصل بهار و اویل پاییز بوده که جو بهتری برقرار است. ارسنجان با وجود جنگل های فوق العاده زیبایی مانند بناب فصل های بهار و پاییز زیبایی خاصی به شهر می بخشد و آن را دیدنی تر می کند. در اینجا مکان های تاریخی، طبیعی، مذهبی و تفریحی زیادی مانند: طاق پیر باصفا، غار سیده خاتون، ایوان قدمگاه، مدرسه علمیه سعیدیه، درخت مروارید سبز، تل تیموران، روستای اسلام آباد، جنگل بناب ارسنجان و اقامتگاه بوم گردی باغ گلها وجود دارد. 

می دانید که قسمت لذت بخش هر سفر، سوغاتی خریدن می باشد، پس بهتر است با ره آورد و صنایع دستی این شهر از قبل آشنا شوید و با آگاهی انتخاب کنید. رب انار، حلوای سین، آبنبات ارسنجان، زرد انار، سفیداب، بنه، اناردانه و تک مهمترین سوغات خوردنی این شهر بوده و از صنایع دستی آن می توانیم به ملکی‌ دوزی، قالی بافی و گلیم بافی اشاره کنیم. چنانچه می خواهید یک سفر کم هزینه به ارسنجان داشته باشید بهتر است اتوبوس را به عنوان وسیله نقلیه برگزینید. شما می توانید بلیط اتوبوس خود را به صورت آنلاین از وب سایت ها بخرید و حتی از تخفیفات ویژه آنها نیز استفاده کنید.

معرفی پایانه مسافربری ارسنجان

همه روزه مسافران زیادی از پایانه مسافربری ارسنجان به شهرهای مختلف جابجا می شوند. شرکت های محتلفی همچون: لاله سیر ارسنجان، ارسنجان سمند و نوید ارسنجان با این پایانه قرار داد دارند و با اتوبوس در مسیرهای متفاوت مسافران را جابجا می کنند. شما می توانید بلیط اتوبوس خود را هم به صورت مستقیم و حضوری از شرکت های نام برده هم به صورت مقرون به صرفه و اینترنتی خریدداری نمایید. سایت های زیادی برای این منظور وجود دارند که یکی از معتبرترین آنها که تا کنون خدمات مفیدی در این راستا به مسافران ارائه کرده، مستر بلیط می باشد. 

امکاناتی که در این ترمینال جهت رفاه مسافران و کارکنان وجود دارد شامل موارد زیر است.

  • ارائه سرویس مکانیکی برای اتوبوس ها
  • دفتر رزرو مسافرخانه و هتل
  • سالن های غذاخوری و کافی شاپ
  • دستگاه های آبسردکن
  • پارکینگ
  • نمازخانه
  • دستگاه های خودپرداز
  • باجه تلفن عمومی
  • دفتر نمایندگی تاکسیرانی شهر نجف آباد
  • فروشگاه های سوغات و صنایع دستی
  • اتوماسیون حمل بار
  • خوابگاه جهت استراحت رانندگان

آدرس پایانه ارسنجان: فارس – ارسنجان – خیابان  پایانه مسافری – بلوار ورودی شهر. 

سوالات متداول

مسیرهای پرتردد به مقصد

ارزان ترین و سریعترین مسیرها را با بیش از 500 شریک رسمی انتخاب کنید

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.