بلیط اتوبوس داراب

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

داراب تا شيراز
 
260 کیلومتر
داراب تا بندرعباس
 
340 کیلومتر
داراب تا تهران
 
1090 کیلومتر
داراب تا شيراز
 
260 کیلومتر
داراب تا شيراز
 
260 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس داراب از مستربلیط

داراب از شهر های استان فارس می باشد و مرکز شهرستان داراب است. این شهر با قدمت چندین هزار ساله در جنوب شرقی فارس قرار گرفته است. فاصله شهرستان داراب تا شیراز ۲۴۵ کیلومترمی باشد. شهرستان های هم مرز شهر داراب عبارتند از: حاجی آباد، نی ریز، جهرم، زرین دشت و لارستان. شهرستان داراب از سمت شمال به شهرستان های نی ریز و استهبان، از سمت شرق به استان هرمزگان، از سمت جنوب به شهر های لار و زرین دشت و از سمت غرب به شهرستان فسا متصل است. در گذشته دیوار عظیمی از گل و سنگ در اطراف این شهر در جهت حفاطت از شهر کشیده بودند این دیوار دفاعی مدور که از آن پرده برداشته شده، در قرن هشتم توسط یک استاندار فارس تحت حجاج بن یوسف ساخته شده است. این دایره نامنظم است و حدود ۱۹۰۰ متر قطر دارد.

طبق تحقیقات آماری انجام شده در سال ۱۳۹۵شهر داراب از ۷۰۲۳۲ نفر جمعیت بوده است. ارتفاع این شهر از سطح دریا حدود ۱۱۷۰ متر می باشد. شهرستان داراب به عنوان هفتمین شهر پرجمعیت استان فارس به شمار می رود. اگر قصد سفر به شهرستان داراب را دارید و بلیط اتوبوس داراب را رزرو کرده اید حتما به اماکن گردشگری این شهرستان از جمله: آبشار فدامی، قلعه نوایگان، امام زاده پیرمراد، آتشکده آذرخش، برج شاه نشین و آسیاب سنگی سر بزنید. اقتصاد مردم شهر داراب برپایه کشاورزی استوار است. فراورده های باغی شهر داراب پرتقال، لیمو، نارنگی، گل محمدی، انار و خرما هستند. متاسفانه از لحاظ صنعت این شهر از رونق چشمگیری برخوردار نیست و فقط دو کارخانه مهم از جمله کارخانه سیمان، کارخانه تولید لوله پلی اتیلن در این شهر تاسیس شده است. 

داراب از دانشگاه های متعددی برخوردار است که پذیرای دانشجویان زیادی از همه نقاط کشور در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشند. این مراکز عالی عبارتند از: دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب، دانشگاه آزاد اسلامی داراب، دانشگاه پیام نور داراب، دانشکده پیراپزشکی داراب و.... این شهر از لحاظ طراحی به صورت مثلثی بوده و در داراب روستا و آبادی به وفور یافت می شود که این آبادی ها عبارتند از: سلطان آباد داراب، شمس آباد داراب، دشت شاهی، شهرک فتح المبین و...

یکی از غذاهای مخصوص داراب پلو ترش است که ساکنین این شهر این غذای خوشمزه را با دست میل می کنند. اگر از این شهر زیبا بازدید کردید حتما سوغاتی های خوشمزه این شهر که شامل : شیرینی کماج، حلوای خرما، رنگینک و... می باشند را نوش جان کنید. در گذشته های خیلی دور در شهر داراب چادر های زیادی به چشم می خورد که به کوچ  نشینان این منطقه تعلق داشتند. این کوچ نشینان منبع درآمدشان از طریق فروختن داس و ابزار های کشاوزی بود. رفته رفته به دلیل مدیریت و کنترل یکجا نشینی توسط رضا خان پهلوی، دیگر خبری از این کوچ نشینان نمی باشد. هریک از عشایر در روستاها و شهر داراب ساکن شده اند و شیوه زندگی آن ها ارتقا یافته است. قدمت شهر داراب حدود ۷۰۰ سال می باشد و این شهرستان با جمعیت کنونی ۱۵۰۰۰۰ نفری خود به چهار بخش مرکزی، جنت، رستاق و فورگ تقسیم شده است.

بهترین زمان سفر به داراب

از آنجایی که داراب از آب هوای گرمسیری برخودار است و بارش باران در آن ۳۵۰ میلی متر است، بهترین زمان سفر به این شهر فصل بهار می باشد و در فصل بهار از آب و هوای دل انگیزی برخوردار است که هرساله پذیرای گردشگران و مسافران زیادی می باشد. بسیاری از افراد به علت مشغله کاری نمی توانند برای خرید بلیط به صورت حضوری اقدام کنند. حال جای نگرانی نیست امروزه وب سایت های طراحی شده اند که خیال همگان را از این بابت راحت کرده و تمامی اقشار می توانند خرید بلیط خود را از طریق اینترنت انجام دهند. اگر بخواهیم یک وب سایت معتبر را پیشنهاد کنیم که هم ارزان و هم دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد باید مستر بلیط بهترین گزینه است. این وب سایت با داشتن ویژگی های نظیر: اعلام کاهش قیمت، اعلام افزایش ظرفیت و ... توانسته متقاضیان زیادی را به خود جذب کند. جالب است بدانید بدون عضویت در وب سایت مستر بلیط می توانید بلیط خود را خریداری کنید اما با عضویت در این اپلیکیشن از تخفیفات ویژه عضویت آن بهره مند شوید.

معرفی پایانه مسافربری داراب

پایانه مسافربری شهرستان داراب به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی می باشد. در این ترمینال از جدید ترین و مجهز ترین اتوبوس ها استفاده می کنند. ویژگی ها و امکانات بارز پایانه مسافربری داراب شامل موارد زیر می شود:

باجه خرید بلیط اتوبوس

پارکینگ برای اتوبوس 

رستوران و کافی شاپ

نمازخانه

تلفن همگانی

سرویس های بهداشتی

فروشگاه مواد غذایی

مکانی برای استراحت رانندگان اتوبوس ها

سالن انتطار

و...

آدرس پایانه شهر داراب به شرح زیر می باشد:

داراب – خیابان ۲۲ بهمن – جنب خیابان دریمی – رو به روی پمپ بنزین – پایانه مسافربری داراب 

شرکت های مسافربری این پایانه عبارتند از: ترمینال پایانه داراب، پیک معتمد آریا داراب – تعاونی ۲

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.