بلیط اتوبوس استهبان

موجودی کامل

با ارائه حداکثری موجودی، برنامه‌ریزی سفر را برای هر زمان و مقصدی ممکن کرده‌ایم!

تجربه دلچسب خرید

دغدغه ما در طراحی، سادگی و خرید آسان است!

مشاور در مدیریت هزینه

با ارائه قابلیت‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا سفری به‌صرفه داشته باشید!

پشتیبان سفر

از لحظه تصمیم تا پایان سفر کنار شما هستیم!

buses

شرکت‌های اتوبوسرانی

فاصله تا شهرهای دیگر

استهبان تا شيراز
 
180 کیلومتر

راهنمای خرید اینترنتی اتوبوس استهبان از مِستربلیط

استهبان از شهر های استان فارس بوده و در شرق استان فارس واقع شده است. از لحاظ جغرافیایی این شهر در بین نی ریز، محمد آباد و فسا قرار گرفته است. براساس تحقیقات انجام شده جمعیت این شهر در سال ۹۵ برابر ۳۶۴۱۰ نفر بوده است. شهر استهبان به شهر انجیر شهرت دارد و بالغ بر ۲۴ هزار زیر کشت دارد. از قطب های بزرگ پرورش انجیر می باشد. معنی استهبان در لغت به معنی انگورستان می باشد. از جمله صنایع دستی شهر استهبان عبارتند از: جاجیم بافی، نمد و گیره بافی، معرف کاری، منب کاری، سفال و سرامیک، جوغن تراشی. اصطهبانات و سته بان از نام های پیشین این شهر می باشد. مساحت کلی استهبان برابر است با ۲۶۵۲ کیلومتر مربع. همچنین ارتفاع آن از سطح دریا ۱۷۶۷ متر است. در گذشته های نه چندان دور این شهر از مناطق مطالعه شیمی بشمار می رفته که طلاب علوم دینی در این شهر به تحصیل می پرداختند. 

در آن زمان لقب نجف اصغر یا نجف کوچک را به او داده بودند. از نام آوران با استعداد این شهر می توانیم به یید ابراهیم اصطهباناتی ، محمد باقر اصطهباناتی، جمشید آموزگارو ... اشاره کرد.اگر قصد سفر به استهبان را دارید و بلیط اتوبوس استهبان را خریداری نموده اید حتما به جاذبه های گردشگری آن نظیر: آبشار لای تاریک، آبشار سلطان شهباز، شهر باستانی خیر، آبشار درب آسیاب و قلعه دختر استهبان سر بزنید. از جمله اماکن این شهر میتوانیم به امام زاده پیر مردا، امام زاده سید شمس الدین، آرامگاه شیخ علی نقی اصطهباناتی اشاره کنیم. در این شهر دانشگاه های ریادی وجود دارد که هرساله از پذیرای دانشجویان زیادی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد این نراکز عبارتند از: مرکز آموزش عالی استهبان، دانشکده پیراپزشکی استهبان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان، دانشگاه پیام نور استهبان. فاصله شهر استهبان تا شهر های مهم دیگر به شرح زیر می باشد:

 فاصله تا شهر نی ریز: ۴۰ کیلومتر

فاصله تا شهر فسا: ۷۵ کیلومتر

فاصله تا شهر داراب: ۷۵ کیلومتر

فاصله تا شهر جهرم: ۱۸۵ کیلومتر

فاصله تا شهر شیراز: ۱۸۵ کیلومتر

فاصله تا شهر سیرجان: ۲۱۰ کیلومتر

فاصله تا شهر کرمان:۳۹۰ کیلومتر

منابع آب منطقه استهبان را چشمه ها، قنات ها و رودخانه ها تشکیل می دهند. قهری، بوخو، مرخنه، بک بک و پازهری از مهم ترین چشمه های استهبان بشمار می روند. پوشش گیاهی شهر استتهبان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد که درختان انجیر، بادام، بنه، ارژن و سرو کوهی طبیعت چشم نوازی را برای این منطقه فراهم کرده است. از غذاهای خوشمزه و محلی این شهرستان آش کارده، آش سبزی صبحانه، کوفته سبزی و دم پخت عدس می باشد. پوشش محلی زنان این منطقه شامل: ارخالق، دستمال یا غلوچ،تنبان تورکی و چارقد می باشد. همینطور پوشش مردان هم شامل: عبای نازک، کلاه نمدی، دستار کمر، پیراهن های بلند طرحدار و یا ساده، چقه و کپنگ و شلوار های تیره است. جالب است بدانید ایوان سنگی مسجد واقع در استهبان از جاذبه هایی است که سنگ و گچ بنا شده است و در وسط آن حوض بزرگی قرار دارد که آب چشمه های ناحیه غربی چهار طاقی وارد شده و از ناحیه شمال شرقی خارج می شود.    

بهترین زمان سفر به استهبان

از آنجایی که در تابستان گرمای این منطقه به ۳۶ درجه سانیگراد و حداقل سرمای آن ۴ درجه زیر صفر می باشد، بهترین زمان سفر به استهبان اردیبهشت ماه می باشد. استهبان از آب و هوای معتدل برخوردار می باشد. اگر به این شهر زیبا سفر کردید حتما از خوراکی و سوغاتی های خوشمزه استهبان نظیر: کلوچه، مسقطی، انجیر، مربای انجیر و زعفران نوش جان کنید.

 بسیاری از افراد به علت مشغله کاری نمی توانند برای خرید بلیط به صورت حضوری اقدام کنند. حال جای نگرانی نیست امروزه وب سایت های طراحی شده اند که خیال همگان را از این بابت راحت کرده و تمامی اقشار می توانند خرید بلیط خود را از طریق اینترنت انجام دهند. اگر بخواهیم یک وب سایت معتبر را پیشنهاد کنیم که هم ارزان و هم دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد باید مستر بلیط بهترین گزینه است. این وب سایت با داشتن ویژگی های نظیر: اعلام کاهش قیمت، اعلام افزایش ظرفیت و ... توانسته متقاضیان زیادی را به خود جذب کند. جالب است بدانید بدون عضویت در وب سایت مستر بلیط می توانید بلیط خود را خریداری کنید اما با عضویت در این اپلیکیشن از تخفیفات ویژه عضویت آن بهره مند شوید

معرفی پایانه مسافربری استهبان

پایانه مسافربری استهبان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی می باشد. در این ترمینال از جدید ترین و مجهز ترین اتوبوس ها استفاده می کنند. ویژگی ها و امکانات بارز پایانه مسافربری استهبان شامل موارد زیر می شود:

باجه خرید بلیط اتوبوس

پارکینگ برای اتوبوس 

رستوران و کافی شاپ

نمازخانه

سرویس های بهداشتی

فروشگاه مواد غذایی

مکانی برای استراحت رانندگان اتوبوس ها

سالن انتطار

و...

آدرس پایانه شهر استهبان به شرح زیر می باشد:

استهبان – بلوار سرداران 

شرکت های مسافرتی این پایانه عبارتند از: نوید استهبان، ایران پیما استهبان، شاهین استهبان، حسام استهبان، گیتی پیما استهبان و ترمینال پایانه استهبان 

سوالات متداول

ساده‌تر با اپلیکیشن مِستربلیط

تخفیف‌های اختصاصی اپلیکیشن

راحت‌تر برای پرسفرها

امکانات بیشتر برای سفر به‌صرفه

یا برای دانلود اسکن کنید.